Nou in het echte leven kijk ik momenteel amper om naar mn echte vrienden (behalve dan social media support bij het behalen van hun doelen) dus denk eigenlijk niet zo zeer aan fok.quote:
Jaaahaaaaquote:Op zondag 2 juni 2019 03:16 schreef Myrr het volgende:
Denk als straks dat ik echt geen moer te doen heb, zo rond mijn 72 pensioenleeftijd, ik jullie wel als vrinden ga zien.
Zo heftig. Heb je niet in je verzekering dat laser ding. Of Champix pillen maar daar kan je ook wel leip van worden.quote:Op zondag 2 juni 2019 03:20 schreef Cronometer het volgende:
God kk heb gewoon nachtmerries door nicotonepleister. 😟
Leuk om myrr hier nog te zien.
quote:Op zondag 2 juni 2019 03:20 schreef Cronometer het volgende:
God kk heb gewoon nachtmerries door nicotonepleister. 😟
Leuk om myrr hier nog te zien.
Wat voor jobba doe je?quote:
Ja als je aan Fem denkt dan is het toch seks, het is godverdomme haar werk.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:07 schreef Solotovski het volgende:
Uitzaaiing heeft 't weer eens over seks. In ander nieuws, gras is groen, en water is nat.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik droomde kk eng, blij dat ik niet alleen was.quote:Op zondag 2 juni 2019 03:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo heftig. Heb je niet in je verzekering dat laser ding. Of Champix pillen maar daar kan je ook wel leip van worden.
Dit had de KLB SC hard nodig.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Zelden in m’n leven zoiets gênants gezien als Myrr afgelopen nacht.
quote:Op zondag 2 juni 2019 03:16 schreef Myrr het volgende:
Denk als straks dat ik echt geen moer te doen heb, zo rond mijn 72 pensioenleeftijd, ik jullie wel als vrinden ga zien.
rtquote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Gefeliciteerd kerel maar wat was het een saaie grafpotquote:
Niet om aan te gluren idd, maar goed.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel maar wat was het een saaie grafpot
Niet dat het voor jou wat uitmaakt maar toch
Echt jammer dat Ajax daar niet stond, Tottenham had inderdaad helemaal niks in de brengen. Subtopperquote:Op zondag 2 juni 2019 12:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren idd, maar goed.
LFC niet in topvorm en Spurs kon nog niks maken, tsja wat wil je dan.
Ik klaag niet
Zolang het maar eindigde in nummer zesquote:Op zondag 2 juni 2019 12:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt jammer dat Ajax daar niet stond, Tottenham had inderdaad helemaal niks in de brengen. Subtopper
Aaah 😍❤️quote:Op zondag 2 juni 2019 03:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou in het echte leven kijk ik momenteel amper om naar mn echte vrienden (behalve dan social media support bij het behalen van hun doelen) dus denk eigenlijk niet zo zeer aan fok.Tot ik hier ben dan hoor. Is net roken. Ff niks te doen en dan gooi ik fok open. Normale mensen zetten dan de tv aan, maar televisie.
Denk wel soms aan Kuroi.Dat moet ik bekennen.
Ahaha boeit me nietquote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Kop houden kutje.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |