Zo, weer even bijlezen, het gaat snel hier
Tolstoi
Hardnekkig virusje he, ik snotter en hoest ook nog steeds
En wat Fleur ook zegt; misschien zoeken naar een andere baan ook als is dat makkelijker gezegd als gedaan?
V in de dierentuin
Oh mini, wat een toffe speeltuin
en Gunthers nieuwe kapsel vind ik erg leuk!
Fleur, das geen dreumes meer maar al zowat een peuter joh
U en zijn knappe mama
LeSage, Mijm klinkt heel pienter
LDG, die kapitein van je klinkt als een bijdehandje
en zo zorgzaam voor de hond
Jagar en de vroege vogel, waardeloos zeg
OIT
Die van jou ook alweer 16 maanden, voor mijn gevoel was jij een stuk later uitgerekend dan ik maar het scheelt dus maar 8 weken! Wat knap dat ze al stapt
Ik vind het sporten superleuk en ik probeer ook elke dag minimaal 5 kilometer te wandelen en dat lukt aardig goed, C vind het ook lekker in de wandelwagen
PKM, stuntbanaan dus
Wat leuk die minimeet van Dirk en Casper
Jip
Lemijn, lekker zeg zo’n nachtje doorslapen
Schanu, een loper
Hier nog steeds geen losloper, maar wel flinke ontwikkelingen er naar toe
Ze kan ineens op de bank klimmen en ze kan er ook zelf weer af, nu alleen nog leren niet te wild te doen op de bank zodat ze er niet een keer afstuitert
Ook loopt ze aan 1 handje mee en steekt ze af en toe een stukje over tussen bank en tafel. Verder merk ik ook dat ze heel pienter is en echt al heel veel snapt van wat we zeggen, ik geniet er echt van
Verder ook wijze lessen voor deze moeder deze week, de laatste dagen was C erg jengelig en ongeduldig bij het brood eten, wat irritatie veroorzaakte bij mij. Vooral omdat ze haar mond soms zo volpropt met brood als ze honger heeft en dan alweer het volgende stukje wil pakken, doen jullie dreumessen dat ook of is die van mij zo’n hongerlap? Totdat ik me bedacht dat ik het om moest denken en dat de oorzaak soms ook bij mezelf ligt, aangezien ik zelf ook niet erg geduldig ben en ik dus geen goed voorbeeld ben voor haar omdat ze steeds meer begint te snappen en door te hebben. Dus ik ben nu bezig mezelf te leren wat geduldiger te zijn en dingen echt helder uit te leggen aan C en vanochtend bij het ontbijt ging het ineens een stuk relaxter
Misschien toeval en iets totaal logisch, maar je bent zelf ook nooit te oud om te leren denk ik maar.
Oh en ze gaat tegenwoordig ook zelf op haar troon zitten en is dan heel trots op zichzelf;