abonnement Unibet Coolblue
pi_187284555
Dat is ook een baggertijd Jagar. Hopelijk lukt het ritme verschuiven. Als het niet lukt, heb je dan nog wat aan de slaap coach?

Gisteren dacht ik op tijd naar bed te gaan. Zodra ik naar bed kwam bleef Banaan nog zo'n twee uur wakker. :N

Hij was ook hangerig en humeurig gisteren. Ik vermoed tandjes, alweer/nog steeds. Hij maakte gisteren ook nog een koprol voorover vanaf het picknicktafel bankje de stenen op. :X

Dus hoera voor deze nieuwe dag, die gaat vast beter. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 6 juni 2019 @ 07:42:47 #52
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187284590
Hee Olivia! :W . Leuk weer van je te lezen. En gezellig dat je dreumes loopt!

Verder kom ik met mijn duffe kop alleen even op Jagar reageren. Het is bij een ander nooit precies hetzelfde, maar wilde je toch weer even vertellen hoe het hier gaat.

Vanmorgen kwam ik om half 6 gewapend met water en een snackje, en wat liefde en liedjes om allerlei logisch ongemak te sussen. Niks hielp natuurlijk. Maar ik was vastberaden om het te doorbreken dus heb na uitleg dat het nog nacht was en hij nog moest proberen te slapen hem toch teruggezet en ben weer weggegaan. Dat resulteerde in 10 minuten boos huilen en toen viel hij nog voor anderhalf uur in slaap!

Ik geloof bij Jacob heel erg in patronen, en wat de oorsprong van dit patroon ook was, de enige oplossing is doorbreken.

[ Bericht 44% gewijzigd door Lemijn op 07-06-2019 13:23:11 (zo'n lange post verdient een knipje hier en daar) ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187284647
Ik help je hopen lemijn! Ik denk ook dat het bij ons een patroon is. Zeker omdat het eerst elke dag dezelfde tijd is. Maar goed, we proberen elke dag minstens een half uur heen weer in slaap te krijgen, zonder succes.. En hij slaapt in onze slaapkamer, dus deur dichttrekken lukt ook niet zo goed. Anders zou ik daar denk ik ook proberen.

@pkm: heb geemailed met de Slaapcoach. Het enige wat ze op te merken heeft is dat hij overdag meer zou moeten slapen. Maar dat is lastig af te dwingen, zeker op de opvang. Voor de rest gaat het volgens het boekje. Hij kan prima zelf in slaap vallen. En ook op dagen dat hij overdag meer slaapt is hij de volgende morgen vroeg wakker..
  donderdag 6 juni 2019 @ 10:32:46 #54
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187286173
Jagar, wat ruk zeg, steeds 05.15 uur wakker. Is een andere kamer geen optie? Mie heeft ook een tijdje gehad, toen we dus nog op 1 kamer sliepen, dat hij ons zag/hoorde/rook/weetikveel en vervolgens er gezellig bij wilde. Nu hij al een paar maanden op een eigen kamer slaapt, is dat een stuk minder, misschien dus wel omdat hij ons niet opmerkt áls hij wakker wordt 's nachts?
Succes :*

Mie slaapt nog steeds nu trouwens. Het is bijna half 11 :o Ik hoorde hem vanmorgen wel eventjes, maar ik liet hem nog even in bed, zodat ik mezelf even kon aankleden enzo. Net nog bij hem gekeken, maar hij ligt gewoon te slapen :? Normaal is hij echt wel rond 07.00 uur wakker
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 6 juni 2019 @ 10:36:21 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187286220
Jagar, niet echt een tip maar misschien wel een hart onder de riem ;) onze dochter was als dreumes ook een hele tijd elke ochtend rond 5u klaar om aan de dag te beginnen. Heel vermoeiend, maar ineens was het ook weer over. Ik weet niet meer precies hoe lang het geduurd heeft, ik denk een paar maanden? Maar het ging dus vanzelf over, hopelijk bij jullie ook :)
  donderdag 6 juni 2019 @ 10:37:24 #56
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187286235
Wat gek Lady! Doet hij dat vaker?

Jagar ik zou in jouw situatie toch zoeken naar een verandering om het patroon te doorbreken. Andere kamer, ander bed, zoiets.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 6 juni 2019 @ 10:44:53 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187286304
Lemijn, nee eigenlijk niet. Hij is dus een makkelijke slaper en is zeeeer zelden echt heel vroeg wakker, meestal dus tussen 07.00 en 07.30 (ook zeker mede-afhankelijk van hoeveel herrie de pubers maken met het opstaan en klaarmaken voor school :+). Dus dit is echt extreem.
Nu ik dit bericht aan het typen ben, hoor ik een teken van leven over de babyfoon, haha. Gewoon gezellig gebrabbel O+
pi_187286390
Oh wat vervelend Jagar! Casper is ook maanden vroeg wakker geweest en dan was hij zelf ook nog gewoon heel moe. Hier lijkt het wat met de oren te maken te hebben, nu met de AB kuur gaat het beter of het was wel gewoon een fase. Bij jullie lijkt het een patroon inderdaad. Je hebt er niks aan maar wel even een hart onder de riem, ik vond het ook zo zwaar elke ochtend.

Casper heeft gisteren met Dirk van @Nanuke op de kinderboerderij gespeeld, ze zijn zo leuk samen :D O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 06-06-2019 12:13:48 ]
  donderdag 6 juni 2019 @ 11:20:38 #59
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187286691
Aaaah, wat leuk, zo'n minimeet *O*
pi_187288793
Super leuke foto van Dirk en Casper O+

En wat een tijden lees ik hier... En dan klaag ik soms dat Jip ergens tussen 6 en 7 wakker wordt :@ Tegen 7 vind ik nooit zo erg, dan gaat de wekker. Maar 6 uur of half 7 vind ik wel stom, omdat ik gewoon nog zo graag dat half uur/uurtje zelf had willen slapen. Heel soms wordt hij ook voor 6 uur wakker, maar dan krijg ik hem altijd wel weer in slaap gelukkig. Soms valt hij zelf in slaap, soms na wat te drinken bij mij. Maar eigenlijk weinig te klagen hoor, ben allang blij dat ik tegenwoordig hele nachten kan slapen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretletter *;
pi_187289317
Aah wat leuk Dirk en Casper samen O+

Jeetje wat een tijden. Verder geen tips, slapen gaat bij mijn mini heel goed maar is bij mijn peuter drama. Die magische oplossing heb ik nog niet gevonden.

Leuk pakje heeft Jip aan!
pi_187289976
Goed dat je het probeert te doorbreken Lemijn. Die anderhalf uur slaap voor Jacob is ook wat waard.
Bij ons is er niet echt sprake van een probleem, ik vind het gewoon niet leuk dat vroege opstaan. Ik geef hem altijd zo snel mogelijk de borst maar ook na stevig drinken wordt hij wel wakker. Die eerste paar keer "papamama" op de ochtend ontvang ik in ieder geval veel minder enthousiast.

Wij trokken vandaag slakken uit de tuin. Die gingen in het bakje achterop Banaan zijn fiets en hebben we weggebracht. Als de beloning blijft dat hij dan even de poort uit mag, hebben we vast snel een slak vrije tuin. ;)
Hij vond ze ook mooi om in zijn handjes te houden totdat ze te glibberig werden. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187290070
Grmbl. Het lief nam Günther mee naar de kapper en het werd veel korter dan opgedragen. Snif. Naja, de zomereditie van het kind dan maar. :+ Groeit wel weer aan..

SPOILER
Let me see you stripped down to the bone
pi_187290085
Banaan en de slakken! :D O+
pi_187290177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:52 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Casper heeft gisteren met Dirk van @:Nanuke op de kinderboerderij gespeeld, ze zijn zo leuk samen :D O+

SPOILER
Aaah, wat cute zo! _O_
pi_187291709
Het staat hem wel erg goed hoor mini!

En Dirk en Casper samen O+ We moeten eigenlijk nog eens een zomerse speeltuin-meet doen, nu de meeste dreumesen daadwerkelijk 'samen' kunnen spelen.

Lemijn, het klinkt als de eerste stap in het doorbreken van de gewoonte. Hopelijk blijkt dat ook zo te zijn! Ik gun iedereen een fijne lange ongestoorde nachtrust!
Doneer mij Jumbo servieszegels
pi_187299598
Dirk en Casper samen O+ O+

En knappe Gunther, het staat hem wel mooi! O+

Ook een O+ voor lachebekje Jip!

En slakken zijn ook reuze leuk Banaan O+

Mijn Vlokje heeft nog geen week na haar 1e verjaardag vandaag besloten om los te gaan lopen O+
pi_187301200
Ggf, 04.15 Vanmorgen. En niets helpt om hem weer in slaap te krijgen.

Sorry voor de egoposts...
pi_187301213
Jagär :* wat klote zeg :{

3 x raden wie er de hele nacht heeft gespookt en vervolgens om 04.45 klaarwakker was :') Ik ga nooit meer klagen over dat half uur/uurtje te vroeg wakker :')
pi_187301218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 06:02 schreef Aure het volgende:
Jagär :* wat klote zeg :{

3 x raden wie er de hele nacht heeft gespookt en vervolgens om 04.45 klaarwakker was :') Ik ga nooit meer klagen over dat half uur/uurtje te vroeg wakker :')
Ook voor jouw klote dus... :*
  vrijdag 7 juni 2019 @ 07:40:49 #71
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187301442
Die dreumesen samen *; .

10 uur lang slapen want kind uit logeren O+ .

Sterkte met deze dag Jagar en Aure!
pi_187302019
Zo, weer even bijlezen, het gaat snel hier :o

Tolstoi :* Hardnekkig virusje he, ik snotter en hoest ook nog steeds }:| En wat Fleur ook zegt; misschien zoeken naar een andere baan ook als is dat makkelijker gezegd als gedaan?

V in de dierentuin O+

Oh mini, wat een toffe speeltuin O+ en Gunthers nieuwe kapsel vind ik erg leuk!

Fleur, das geen dreumes meer maar al zowat een peuter joh :o O+

U en zijn knappe mama *;

LeSage, Mijm klinkt heel pienter O+

LDG, die kapitein van je klinkt als een bijdehandje _O- en zo zorgzaam voor de hond :P

Jagar en de vroege vogel, waardeloos zeg :{

OIT :W Die van jou ook alweer 16 maanden, voor mijn gevoel was jij een stuk later uitgerekend dan ik maar het scheelt dus maar 8 weken! Wat knap dat ze al stapt :o Ik vind het sporten superleuk en ik probeer ook elke dag minimaal 5 kilometer te wandelen en dat lukt aardig goed, C vind het ook lekker in de wandelwagen :Y

PKM, stuntbanaan dus :o

Wat leuk die minimeet van Dirk en Casper O+

Jip O+

Lemijn, lekker zeg zo’n nachtje doorslapen :D

Schanu, een loper :o *O*

Hier nog steeds geen losloper, maar wel flinke ontwikkelingen er naar toe :Y Ze kan ineens op de bank klimmen en ze kan er ook zelf weer af, nu alleen nog leren niet te wild te doen op de bank zodat ze er niet een keer afstuitert :+ Ook loopt ze aan 1 handje mee en steekt ze af en toe een stukje over tussen bank en tafel. Verder merk ik ook dat ze heel pienter is en echt al heel veel snapt van wat we zeggen, ik geniet er echt van O+

Verder ook wijze lessen voor deze moeder deze week, de laatste dagen was C erg jengelig en ongeduldig bij het brood eten, wat irritatie veroorzaakte bij mij. Vooral omdat ze haar mond soms zo volpropt met brood als ze honger heeft en dan alweer het volgende stukje wil pakken, doen jullie dreumessen dat ook of is die van mij zo’n hongerlap? Totdat ik me bedacht dat ik het om moest denken en dat de oorzaak soms ook bij mezelf ligt, aangezien ik zelf ook niet erg geduldig ben en ik dus geen goed voorbeeld ben voor haar omdat ze steeds meer begint te snappen en door te hebben. Dus ik ben nu bezig mezelf te leren wat geduldiger te zijn en dingen echt helder uit te leggen aan C en vanochtend bij het ontbijt ging het ineens een stuk relaxter _O_ Misschien toeval en iets totaal logisch, maar je bent zelf ook nooit te oud om te leren denk ik maar.

Oh en ze gaat tegenwoordig ook zelf op haar troon zitten en is dan heel trots op zichzelf;

:D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:58:58 #73
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187302309
Dat proppen met lekker eten doet Jacob ook, rena. Hij snapt gewoon nog niet dat dat onhandig is. Hij ziet al dat brood en denkt LEKKER DAT MOET MIJN MOND IN. Ik probeer het soms dan in porties aan te bieden maar als dat voor gegil zorgt dan laat ik hem maar. Hij is wonderbaarlijk goed in het toch gewoon weg krijgen, een banaan kan soms ook in 3x naar binnen....

Maar voorleven is wel de gouden tip inderdaad, goed bezig. En wat een dametje zo op die stoel :D .
pi_187302398
Ze is zo leuk rena O+

Jip is ook #teamproppen. Met brood, fruit, billendoekjes(schone wel hoor :+ ) , alles. Soms zit zijn mond helemaal vol en dan wil hij ook nog uit zijn beker met water drinken :')

Jip gaat steeds vaker en langer los staan O+ maar de eerste stappen los zie ik nog niet gebeuren hoor. Super knap van Vlokje Schanu O+
  vrijdag 7 juni 2019 @ 13:19:47 #75
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187304697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef Schanu het volgende:
Mijn Vlokje heeft nog geen week na haar 1e verjaardag vandaag besloten om los te gaan lopen O+
Ho, deze had ik even gemist! Wat leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')