SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 06-06-2019 12:13:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretletter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 6 juni 2019 10:52 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Casper heeft gisteren met Dirk van @:Nanuke op de kinderboerderij gespeeld, ze zijn zo leuk samen
Aaah, wat cute zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ook voor jouw klote dus...quote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:02 schreef Aure het volgende:
Jagärwat klote zeg
![]()
3 x raden wie er de hele nacht heeft gespookt en vervolgens om 04.45 klaarwakker wasIk ga nooit meer klagen over dat half uur/uurtje te vroeg wakker
Ho, deze had ik even gemist! Wat leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef Schanu het volgende:
Mijn Vlokje heeft nog geen week na haar 1e verjaardag vandaag besloten om los te gaan lopen
Misschien dat een mailot onder zn romper aan nog n extra hindernis kan vormen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips voor een dreumes die 's avonds weer drama maakt bij het naar bed gaan? Hij trekt zijn slaapzak uit, heeft zijn been weer opengekrabd (evt. verbandjes of sokken verwijderd hij ook), maakt ook nog zijn romper open. Nog even wachten en dan doet ie zijn luier ook nog af.....
Hij wil dat ik er bij blijf zitten, maar dan gaat ie alleen maar lopen feesten, dus na 2 of 3 pogingen ga ik weg, Simon gaat dan huilen en alles uittrekken, wat ie maar uit kan trekken.
Uiteindelijk slaapt ie 's avonds dus te laat in (zo'n dik uur later dan normaal), en dat zie je ook aan hem, donkere kringen onder zijn oogjes.
'S middags is dat drama er niet, al maakt ie dan ook wel af en toe zijn slaapzak los.
Of moeten we dit als teken zien, dat ie geen slaapzakken meer wil? (zou op zich jammer zijn, want heb net een nieuwe gekocht).
We hebben hem nu een pyjamabroek en lange mouw romper aangetrokken en sokjes ter beschermingen van zijn beentje en manlief zit nu bij hem.
Nog even iets grappigs: Simon is ook zo'n lekker bijdehantje. We zaten te eten en ik vroeg hem wat. Zegt ie "niet met volle mond platen"![]()
Dit is onze aanpak. Alleen dan halfuur/drie kwartier beneden, want korter dan dat werkt helemaal niet. En wij zitten ook weer volop in de drama-fase.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:33 schreef LadyS het volgende:
Als Mie wel eens moeilijk doet met slapen, neem ik hem gewoon weer mee naar beneden. Nu heb ik makkelijk lullen, want dat gebeurt dus bijna nooit. Toch misschien het proberen waard? Uit de situatie halen en dan kwartier of half uur later weer proberen? Toch een klein ideetje/tipje dus
Doe ik sinds deze week ook omdat Mijm hem anders zelf uitdeed. Werkt echt heel goed hierquote:
hij valt op n goeie dag rond half negen in slaap tot ongeveer half 8 in de ochtend, de bedtijd veranderd er niet veel aan. Het enige wat lijkt te werken is n korter middagtukje, maar smiddags valt ie juist zo makkelijk (en lang!) in slaap dat ik denk dat ie dat ook nog wel hard nodig heeft..quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:48 schreef TolstoiFan het volgende:
Maillots heb ik inderdaad nog niet aan gedacht, dank voor die tip!
Wow, LDG, die kapitein is ook een volhouder! Zou het helpen hem iets later naar bed te doen?
Tot hoe laat slaapt ie dan 's ochtends?
Simon is meestal wel rond 7:30 wakker, maakt niet uit hoe laat ie ging slapen 's avonds.
Ja! Hier hadden we precies hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:23 schreef TolstoiFan het volgende:
Lemijn, slaapzak andersom aandoen heb ik wel aan gedacht. Probleem dat ik daarmee heb, is dat de achterkant van de slaapzak hoger is. Als die dan voor komt te zitten, dan ben ik bang, dat die gaat "snijden" in zijn keel. Hopelijk leg ik het duidelijk uit
Woohoo!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 06:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, even een ego post. O heeft geslapen tot 6.40, vanaf ongeveer 18.50 gister!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |