Zo, even op mijn gemak bijlezen. Manlief is jarig vandaag en al de hele ochtend bezoek gehad, vanmiddag nog een lading en de avond hebben we lekker voor onszelf. Heb ook een neefje te logeren dus wel zo leuk ook voor hem

Die is trouwens vroeger wakker dan C, hij stond om 6.15 naast mijn bed

, heb hem gezegd dat hij dan maar even tv moest gaan kijken. Hij is 8, dat scheelt

PKM, fijn dat hij weer wat beter gaat eten, anders mag hij wel even op cursus bij mijn vreetzakje, ik geniet er van zo lang het duurt want ik hoor van iedereen dat dat rond 1,5 is afgelopen. Mijn taartje vanmorgen had ze ook het liefst opgesnoept

en wat sneu van zijn valpartijen, je kunt het soms niet voorkomen maar het is zo naar. Hier viel ze van de week van de bank nadat ik haar al 300 keer gewaarschuwd had rustig aan te doen op de bank

Tolstoi, irritant he die postbezorgers

Ik zorg altijd dat ik de deur in de gaten houd als ik vermoed dat er wat komt, maar soms is hij me toch te snel af

Hoe gaat het nu met jou?
Mini, van de bank kan ze gelukkig zelf al afklimmen, vermoed dat de salontafel ook wel zal lukken dan. Maar heb haar wel gemeld dat dat niet de bedoeling is

Fleur, hier gisteravond ook zo’n collectant om kwart voor 8, het was maar goed dat manlief open deed

Ik heb het idee dat C zich er niet zo veel van aantrekt maar wil toch voorkomen dat ze er wakker van wordt. En die foto op de tafel

Is hij naar de kapper geweest?
Leuk om te lezen dat jullie deze fase ook zo leuk vinden

Ik heb het ook, vind de dreumesfase echt veel leuker dan de babyfase, vanochtend op de verjaardag ook zo leuk om haar te zien communiceren met haar familie
Lemijn, wat knap van Jacob

en dat puzzelen ook, ik probeer het hier ook wel eens maar haar concentratiespanne is nog zeer gering voor zulke precieze dingen. Zal ze ook wel van mij hebben

Neefje en man zitten op de Nintendo switch Mario party te spelen en neefje zegt net tegen man; ik dacht dat je stom was maar je bent leuk

Goede bondingtime dus haha, is eigenlijk pas de eerste keer dat hij hier logeert en ze kenden elkaar nog niet van zo dichtbij. Ik kan wel genieten van die eerlijkheid bij kinderen