Het is nog steeds dezelfde hè..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat je baas niet net zo geestelijk gehandicapt was als de vorige
Ja dat ook, heel vroeg in de ochtendzon, ik eet nooit friet maar op het strand een frietje eten is een van de 1001 dingen die het leven mooi maakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan een lekker gezond ontbijtje
Ohquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ook, heel vroeg in de ochtendzon, ik eet nooit friet maar op het strand een frietje eten is een van de 1001 dingen die het leven mooi maakt.
Shea is voor neger haarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die Shea shit ook echt vaag nog nooit is iets te zwaar voor mn haar geweest.
Mja ga wel bkackasiankapper denk. Voor beide cut. Wil lang haar houden maar ook dat het potentieel eruit komt.
Nou. Jij volgt mn insta dus snapt als de beste dat motherfuckingfuck. Zin in sos maarja. Moet nog 1 zo'n groot zeestroom oceaan waterkolk (¿¿¿???) Ahaha maken en de rest is alleen nog alles aan elkaar maken en plakken. Die kolk is sws nog wel een uur of zes aan 1 stuk door.quote:
Buuf!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso
Genieten. An zowel de kleine als grote dingen in het leven
Ja naar omstandigheden. Je kunt beter Europees zijn en dat zeg ik als links maar wel rechts racistisch persoon.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 00:36 schreef Myrr het volgende:
Gewoon zodat je Andrelon kunt gebruiken en ook een kans op een stamcelmatch hebt.
Jezus wat een geld.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:22 schreef Myrr het volgende:
Ga wel gewoon 160 euro uitgeven bij een gespecialiceerde kapper voor 2 uur lang advies.
Wat heb je op?quote:Op zondag 2 juni 2019 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou. Jij volgt mn insta dus snapt als de beste dat motherfuckingfuck. Zin in sos maarja. Moet nog 1 zo'n groot zeestroom oceaan waterkolk (¿¿¿???) Ahaha maken en de rest is alleen nog alles aan elkaar maken en plakken. Die kolk is sws nog wel een uur of zes aan 1 stuk door.
Wijn. Heb gwn even emo avond.quote:
Welk verhaal precies.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wijn. Heb gwn even emo avond.
Als je mn verhaal volgt snap je ook wel dat ik al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bezig ben met dit klote ding.
Haar is belangrijk voor vrouwen, fact.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wijn. Heb gwn even emo avond.
Als je mn verhaal volgt snap je ook wel dat ik al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bezig ben met dit klote ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |