Cursus leert je allemaal technieken om goed te communiceren. Die technieken ken ik wel en dat is allemaal leuk en aardig maar dat verandert niks aan het feit dat ik gewoon niet graag communiceerquote:
Ik ben maar binnen aan de bar gaan zitten, want het werd wel fris op het terras.quote:
Goed planquote:
Ik vrees voor morgenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dit vrij geil kunnen lezen maar het is ook gewoon warm.
Ja geweldig is dat he.. moeten samenwerken als introvertquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Cursus leert je allemaal technieken om goed te communiceren. Die technieken ken ik wel en dat is allemaal leuk en aardig maar dat verandert niks aan het feit dat ik gewoon niet graag communiceer
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben maar binnen aan de bar gaan zitten, want het werd wel fris op het terras.
Wequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:50 schreef Myrr het volgende:
Ahahaa oke nou dat was even yolo
Sostijd.
Grapje.
Dank.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:51 schreef Solotovski het volgende:
@:vanillekwark
Jaaaaaaaaa a gefeliciteerd man
Liverpool beste pool
Ik heb de zee ?quote:
Het slaat helemaal nergens op. Ik volg die cursus samen met managers en figuren die voor alles een vergadering hebben. Ik hoef alleen een paar buitenlanders te vertellen wat ze moeten lassen, daar heb ik geen cursus voor nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja geweldig is dat he.. moeten samenwerken als introvert
Eindelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dank.
Ik heb even geen woorden.
Pfffff
Sostijd beste tijdquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:50 schreef Myrr het volgende:
Ahahaa oke nou dat was even yolo
Sostijd.
Grapje.
Taalcursus misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op. Ik volg die cursus samen met managers en figuren die voor alles een vergadering hebben. Ik hoef alleen een paar buitenlanders te vertellen wat ze moeten lassen, daar heb ik geen cursus voor nodig.
Wil in de ochtend gaan en als je de plekjes weet, valt t mee met de druktequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook lekker, mits niet te druk dan.
Doe je werk of geen geld, kies maar. Einde gesprekquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op. Ik volg die cursus samen met managers en figuren die voor alles een vergadering hebben. Ik hoef alleen een paar buitenlanders te vertellen wat ze moeten lassen, daar heb ik geen cursus voor nodig.
Lekker frietje eten op het strand.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil in de ochtend gaan en als je de plekjes weet, valt t mee met de drukte
Mijn baas dacht dat het nuttig zou zijn. Hij heeft niet vaak gelijk..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je werk of geen geld, kies maar. Einde gesprek
Zeker bedacht door HR ?
Zat meer te denken aan een lekker gezond ontbijtjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker frietje eten op het strand.
Ik hoop dat je baas niet net zo geestelijk gehandicapt was als de vorigequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn baas dacht dat het nuttig zou zijn. Hij heeft niet vaak gelijk..
Friet als ontbijt valt wel zwaar jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan een lekker gezond ontbijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |