Zou me persoonlijk juist ietwat ongemakkelijk voelen als ik een Molukker in de trein zie opstaan. Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende: [..] Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.
![]()
![]()
Rebel!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:36 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Zou me persoonlijk juist ietwat ongemakkelijk voelen als ik een Molukker in de trein zie opstaan. Je weet maar nooit.
Kloptquote:
Volgende zomervakantie en anders pas nadat ik zwanger ben geweest. Hij wil over 2 jaar, maar dan was ik van plan zwanger te zijn en ga echt niet hoogzwanger trouwen. In Nederland niet maar hij wil op Ceram trouwen. Ja eh. Dan moet ie snel zijn want ik ga over een jaar + 2 maanden stoppen met de pil en ook niet zwanger vliegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef scrupuleus het volgende: [..] Ja die koffers dragen is ook goed voor je lekkere lichaam. Wanneer ga je trouwen?
Zijn meestal erg bang voor straaljagers.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:36 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Zou me persoonlijk juist ietwat ongemakkelijk voelen als ik een Molukker in de trein zie opstaan. Je weet maar nooit.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt
Maar te lui om er iets aan te doen
Molukkers zijn bang voor niks wat lul jijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal erg bang voor straaljagers.
Wat een gedoequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgende zomervakantie en anders pas nadat ik zwanger ben geweest. Hij wil over 2 jaar, maar dan was ik van plan zwanger te zijn en ga echt niet hoogzwanger trouwen. In Nederland niet maar hij wil op Ceram trouwen. Ja eh. Dan moet ie snel zijn want ik ga over een jaar + 2 maanden stoppen met de pil en ook niet zwanger vliegen.
Laat die Molukkers lekker terug gaan naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Molukkers zijn bang voor niks wat lul jij
Wat een onzin, ze zijn zelfs bang voor Molukse vrouwenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij boft maarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ben ik nu beetje vastberaden
Behalve als er niet-molukker in hun straat komt wonen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan jullie dit jaar nog op vakantie?
Als ik naar mn werk ga dan zie ik steeds vliegtuigen opstijgen en wil ik mee
Da's in Limburg:')quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Behalve als er niet-molukker in hun straat komt wonen.
Jammer en oké is goedquote:
Goed punt, ik zou ook klagen als er een limbo in mijn straat komt wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |