HOE LAAT, als Stien het vraagt dan heb je te antwoorden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hier mag ik niet op antwoorden aangezien dat seksueel getint is
Je draaft wat door nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HOE LAAT, als Stien het vraagt dan heb je te antwoorden.
Ja! Die heb ik ook op dvdquote:
quote:
Die zijn echt ziek.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik ook op dvd![]()
Totaal gestoord en erg jammer dat die film niet in breedbeeld is opgenomenIk heb meerdere films van die regisseur. O.a. Ôdishon (1999) - IMDb Totaal een ander soort film als Ichi maar net zo ziek
Hoe Laat is een Chinees.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HOE LAAT, als Stien het vraagt dan heb je te antwoorden.
Hoe Lang.quote:
Nein Mario, naturlich nicht. Ich habe die name das ich kranke hamsters totmache. werfen auf der grund wen sie sehr krank sind.quote:
Ja. Een totaal anders soort film die ik weer vergelijk met de Franse film Baise-moi. Dat zijn wraak films.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zijn echt ziek.![]()
En irreversable,ken je die ook?
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:17 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja. Een totaal anders soort film die ik weer vergelijk met de Franse film Baise-moi. Dat zijn wraak films.
Lezen,,,,vruchtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie gaat er nou op een hond staan? Als ik dat hier zou doen heb ik de poppen aan het dansen.
quote:
Nee heurquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jij gaat dat niet bewust doen, uit onhandigheid wel misschien.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nein Mario, naturlich nicht. Ich habe die name das ich kranke hamsters totmache. werfen auf der grund wen sie sehr krank sind.
Das mache ich ja, wenn ich weiss das sie het schwer haben,
So etwas ... blaaaabla
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |