hoe dat zoquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je net op het juiste moment binnenkomt waaien.![]()
![]()
Ze zitten hier te bekvechten.quote:
Onderschat nooit je tegenstander.quote:
Hostel 2.quote:
Hoe laat mag je maandag weer neuken met de psychologe?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:06 schreef Five4Nine het volgende:
Ik bekvecht hier zelfs zonder dat ik iets post
Dus jij bent dat stemmetje in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:06 schreef Five4Nine het volgende:
Ik bekvecht hier zelfs zonder dat ik iets post
Je hebt die arme hond een schop gegeven?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Kom net van de huisartsenpost. Honden lopen overal mee, waar ik ook ga of sta en ja hoor, valletje. Ben ook geen rustige passagier in huis. Loop altijd vanalles te doen. Struikel ik over de Biebs
Dit is heftig:quote:
dat is geen normale film , daar moet je en schaden hebben sowat te draaien,eli roth is niet normalquote:
Ja dat risico loop je al gauw op die manierquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Kom net van de huisartsenpost. Honden lopen overal mee, waar ik ook ga of sta en ja hoor, valletje. Ben ook geen rustige passagier in huis. Loop altijd vanalles te doen. Struikel ik over de Biebs
Hier mag ik niet op antwoorden aangezien dat seksueel getint isquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe laat mag je maandag weer neuken met de psychologe?
ja nog niet gekijktquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is heftig:
Martyrs (2008) - IMDb
Niet voor gevoelige kijkers. Hostel is hier niets bijWel een goede film btw.
Dat is niet de eerste keer toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
Nee doodgegooid. Daar sta ik om bekendquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je hebt die arme hond een schop gegeven?
Ken je Ichi,the killer?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is heftig:
Martyrs (2008) - IMDb
Niet voor gevoelige kijkers. Hostel is hier niets bijWel een goede film btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |