quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geheid weer potentiële nieuwe users weggejaagd.
Dat deze al zo oud is.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Seksueel overdraagbaar vraagteken.Oh... ik schrik niet zo snel... maar die post over die serie heb ik gelezen... we ze zijn nu bezig met deel 2, was een goeie tip van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geheid weer potentiële nieuwe users weggejaagd.
Goed hè.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik schrik niet zo snel... maar die post over die serie heb ik gelezen... ze zijn nu bezig met
deel 2, was een goeie tip van je
Ben ook een heel onaardige eikol.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat iets is om trots op te zijn.
daar is ie trots opquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Hey, doe je best meid.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
daar is ie trots op![]()
gewoon negeren heb ik wel eens gehoord...
Muffe zure wijnquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:57 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hier is het oude wijn in oude zakken
Ik luister de mijne welquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan zo snel dat ik de YTs niet kan luisteren
Enorm goede band.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Five4Nine het volgende:
ik doe eens gek.
Ik weet alleen niet of deze clip hier wel is toegestaan omdat dat een half ontblote vrouw bevat. Maar dat hoor ik dan nog wel.
Dat mag.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Five4Nine het volgende:
ik doe eens gek.
Ik weet alleen niet of deze clip hier wel is toegestaan omdat dat een half ontblote vrouw bevat. Maar dat hoor ik dan nog wel.
Oh... jij bent al een seizoen verderquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Goed hè.
Ik heb net nog aflevering 7 van seizoen 3 gezien
Vooral Norma en Norman Bates acteren daar zo goed. Ook die politie agent waarvan ik de naam nu even niet weet is erg sterk.
Ben je wakker?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... jij bent al een seizoen verder![]()
maar ga maar niks verklappen ik zie het weldie politieagent ... ja ja....
ze moeten zelf maar kijken als ze willen
Ik die van jou ook.quote:
Ik ben iemand die nooit spoilers lekt naar iemand die iets nog niet gezien heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... jij bent al een seizoen verder![]()
maar ga maar niks verklappen ik zie het weldie politieagent ... ja ja....
ze moeten zelf maar kijken als ze willen
Zij zijn live echt ontzettend goed. Zoveel energie.quote:
Ik heb die CD,vond ze echt heel goed.quote:
Perfect, maar ik vind Yanni tien keer beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben iemand die nooit spoilers lekt naar iemand die iets nog niet gezien heeft
[..]
Zij zijn live echt ontzettend goed. Zoveel energie.
Ik heb ze nooit live gezien maar ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben iemand die nooit spoilers lekt naar iemand die iets nog niet gezien heeft
[..]
Zij zijn live echt ontzettend goed. Zoveel energie.
Royal Jelly, heb 'm ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb die CD,vond ze echt heel goed.
Supermarkt muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |