duurt nog een paar dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:12 schreef Momo... het volgende:
Oprotten met die klote aap/luiaard wat het ook is.
Mwa, het is jammer dat de slakoths de GoFest spawns nu in de weg zitten. Had liever meer Nidoran gehad en dat ze dit deden op moment dat er nog geen event was.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Arth_NL het volgende:
Wel fijn, zo'n tweede Slakoth Community Day. Heb de eerste gemist.
Kun je niet proberen via een lucky trade aan een goede Groudon te komen? Die zijn tenminste ook nog betaalbaar om te boosten. Nadeel bij die uit de quests is dat ze bakken met candies nodig hebbenquote:Op zondag 7 juli 2019 02:38 schreef SiGNe het volgende:
Jeej, eindelijk ook eens een goede Groudon binnen![]()
OP de een of andere manier lukt het met de raids niet, is men minder in geïnteresseerd dan in Kyogre kennelijk, er zijn een stuk minder raids.
Hoe dan ook, ik had pas 1 Groudon, geruild, IV 63![]()
Maar nu dus eindelijk eentje uit een quest, wel maar lvl 15 dus 't gaat een hoop candy en dust kosten maar in elk geval IV 93
Moet je wel gegarandeerd zijn van een lucky want anders loop je het risico dat de IV slechter wordt zoals bij mijn geruilde Groudon.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kun je niet proberen via een lucky trade aan een goede Groudon te komen? Die zijn tenminste ook nog betaalbaar om te boosten. Nadeel bij die uit de quests is dat ze bakken met candies nodig hebben
Groudon is al voor de 3e keer in het spel nu. Eerste keer was er geen shiny...toen hebben mensen Groudon al heel vaak gedaan. Vervolgens 2e keer met shiny kans....toen is Groudon nog vaker gedaan….bij de 3e keer is iedereen het dan wel een beetje zat. Vandaar weinig animo. Kyogre werd hier ook niet vaak gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 02:38 schreef SiGNe het volgende:
Jeej, eindelijk ook eens een goede Groudon binnen![]()
OP de een of andere manier lukt het met de raids niet, is men minder in geïnteresseerd dan in Kyogre kennelijk, er zijn een stuk minder raids.
Hoe dan ook, ik had pas 1 Groudon, geruild, IV 63![]()
Maar nu dus eindelijk eentje uit een quest, wel maar lvl 15 dus 't gaat een hoop candy en dust kosten maar in elk geval IV 93
Ja, ik kan deze dagen een tijd met je afspreken voor het cadeau! Wanneer zou je het willen doen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:48 schreef Rijpie het volgende:
Op mijn mrdrol1987 account kan ik met de volgende trainer accounts best friends worden, en dit wil ik spoedig gaan doen:
afonsoalves7 (?)
AirwiN303 @:AirwiN
Bruurmaat @:Ruudt
KoffieVrouwtje (weet je Fok naam niet meer, volgens mij onlangs gewijzigd?)
Peter210482 @:Fred_B
Victorinox1884 @:victorinox
[..]
Ben jij adnarim1975?
En met Masterrembo kan ik met de volgende accounts best friends worden:
KleinIlsje @:Komkommerschijfje
LuckyU67 (?)
NoWorries321 (?)
Remon5669 @:Re
Victirinox1884 @:victorinox
en over 2 dagen Balouca @:guppyfriend
Valt er iets te regelen/combineren?
Go-tcha 👌quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat PoGo en Wizards Unite bijna niet te combineren zijn
Mijn aandacht gaan de laatste weken meer uit naar Wizards.
Gelukkig heeft PoGo nog wel de adventure sync, dus alles wat ik loop neemt ie iig nog mee
Overloper!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat PoGo en Wizards Unite bijna niet te combineren zijn
Mijn aandacht gaan de laatste weken meer uit naar Wizards.
Gelukkig heeft PoGo nog wel de adventure sync, dus alles wat ik loop neemt ie iig nog mee
Ja daarom wel een lucky trade doen met een bestaande best-friend, dan krijg je gegarandeerd die lucky Pokemon. Met een beetje mazzel is de IV dan ook nog eens 90+, heb je een prima Groudon in de pocket.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet je wel gegarandeerd zijn van een lucky want anders loop je het risico dat de IV slechter wordt zoals bij mijn geruilde Groudon.
Best irritant ook, ik sta nu stabiel naast een gym
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Groudon is al voor de 3e keer in het spel nu. Eerste keer was er geen shiny...toen hebben mensen Groudon al heel vaak gedaan. Vervolgens 2e keer met shiny kans....toen is Groudon nog vaker gedaan….bij de 3e keer is iedereen het dan wel een beetje zat. Vandaar weinig animo. Kyogre werd hier ook niet vaak gedaan.
Waarschijnlijk werd Kyogre wel iets meer gedaan omdat deze een stuk lastiger te vangen is dan Groudon. Vangkans is misschien wel even groot, alleen is het bij Groudon vele malen makkelijker om excellent te gooien, waardoor je er uiteindelijk meer vangt
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:29 schreef Californium het volgende:
Hoi!
Ik ben " nieuw" . Ik had ooit een account en was verveeld (3 jaar geleden ofzo) maar kreeg laatst mee dat er weer wat nieuws was dus maar eens opnieuw gedownload
Ik vind gym / raid eigenlijk niet superboeiend, maar misschien dat ik er aan moet geloven anders kun je niet die special research enzo doen. Vind het eigenlijk gewoon leuk om rond te lopen en pokemon te vinden
Maar ik heb vriendjes nodig(al moet ik dan nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt
) Wie wil mag mij toevoegen
7698 8757 2514
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |