Nee, die meneer gaat in Denemarken wonen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:18 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wordt hier een meneer gewoon vermoord, of is het nep?
Maar het is toch een persoon die gewoon de lucht in wordt geslingerd en dood neervalt op de grond?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, die meneer gaat in Denemarken wonen.
Nee, hij komt aan in Denemarken en gaat daar dan met een hond aan een grasveld wonen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar het is toch een persoon die gewoon de lucht in wordt geslingerd en dood neervalt op de grond?
Maar voor wat is dit dan de oplossing?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hij komt aan in Denemarken en gaat daar dan met een hond aan een grasveld wonen.
Ja, het is verder wel weer mooi geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:28 schreef Bottendaal het volgende:
Met sommige mensen valt geen discussie te voeren , dit is er een van
Die incidenten maken een verachtelijke situatie alleen maar vreselijker.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft een prijs gewonnen voor de 600ste, gespierde taal, wilt-wel-maar-durft-niet, online-internetheld reactie van de afgelopen 17 jaar sinds het eerste incident met de Molukse voorrangregeling in de Molukse wijk van Moordrecht in 2002.
Heb al vaker discussie met hem gevoerd, toen over de Molukse treinkapers, geen beginnen aan gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, het is verder wel weer mooi geweest.
Het is wel lastig hoor, allen tegen 1. Dat zag (en zie) ik gebeuren. En zo gek zijn jouw standpunten niet. Ik weet niet of je zelf Molukker bent (Ambonezen noemden wij dat vroeger, ik woonde in Wormerveer indertijd net naast "De Wijk" zoals dat genoemd werd.)?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de complimenten. Dat vind ik dan weer leuk. Kan ik wel aardig gebruiken na alle heftige, ook persoonlijke aanvallen die ik heb moeten incasseren evenals beledigingen en generalisaties van een compleet volk.
Bizar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:40 schreef Bart2002 het volgende:
Ik snap de ophef niet en waarom men hier daar zo fel op is. Echt niet hoor.
Onderscheid maken op basis van ras is per definitie slecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is wel lastig hoor, allen tegen 1. Dat zag (en zie) ik gebeuren. En zo gek zijn jouw standpunten niet. Ik weet niet of je zelf Molukker bent (Ambonezen noemden wij dat vroeger, ik woonde in Wormerveer indertijd net naast "De Wijk" zoals dat genoemd werd.)?
Wat mij betreft houden zij gewoon eeuwig recht (of privilege) op hun plekje vanuit een historisch besef. Ik snap de ophef niet en waarom men hier daar zo fel op is. Echt niet hoor.
Ja, dat kan zijn. Als je nou even je rust pakt en het daarna even uitlegt? Het is maar een idee.quote:
Dat jij het niet snapt, vind ik niet per definitie een overtuigend argument.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
Users hier fokken elkaar ook op. Een zekere boosheid en verontwaardiging spreekt eruit. En ik begrijp oprecht niet waarom ze zo boos zijn en zo als door de hont gebeten reageren...
Dat is dit niet en dat is volgens mij ook zijn punt. Een stukje historisch besef speelt hier mee maar dat lijkt niet echt bekend bij de users die zo tekeer gaan hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Perrin het volgende:
Onderscheid maken op basis van ras is per definitie slecht.
Ja, dat heb ik met die racist hierboven ook al een keer of 50 geprobeerd en dat was niet echt heel erg succesvol.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dat kan zijn. Als je nou even je rust pakt en het daarna even uitlegt? Het is maar een idee.
Tsja. Zeer sterke mening. Ik lees dat er niet uit i.i.g. Jouw visie hoeft niet perse juist te zijn.quote:
Als racisme gegrond is in traditie dan is het prima? En wat hier gebeurt is zowat de definitie van racisme.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is dit niet en dat is volgens mij ook zijn punt. Een stukje historisch besef speelt hier mee maar dat lijkt niet echt bekend bij de users die zo tekeer gaan hier.
Het blijft toch iets geks. Een gekleurde wijk behouden vanuit historisch besef is blijkbaar iets goeds, maar als mensen Nederland "wit" willen houden uit historisch besef zijn het racisten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is wel lastig hoor, allen tegen 1. Dat zag (en zie) ik gebeuren. En zo gek zijn jouw standpunten niet. Ik weet niet of je zelf Molukker bent (Ambonezen noemden wij dat vroeger, ik woonde in Wormerveer indertijd net naast "De Wijk" zoals dat genoemd werd.)?
Wat mij betreft houden zij gewoon eeuwig recht (of privilege) op hun plekje vanuit een historisch besef. Ik snap de ophef niet en waarom men hier daar zo fel op is. Echt niet hoor.
Echt niet. Best bizar vind ik dan ook weer hoe men dat ziet. Volgens mij weet je niet echt veel van hoe het zo gekomen is want anders zou je dat niet beweren lijkt me.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als racisme gegrond is in traditie dan is het prima? En wat hier gebeurt is zowat de definitie van racisme.
Het maakt toch niet uit hoe zoiets gekomen is, maar wat er uit ontstaan is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Echt niet. Best bizar vind ik dan ook weer hoe men dat ziet. Volgens mij weet je niet echt veel van hoe het zo gekomen is want anders zou je dat niet beweren lijkt me.
Dat wordt ervan gemaakt. Feit is dat zij gewoon recht hebben op hun postzegeltje grond waar hun huis staat. Die rechten of privileges moeten nu blijkbaar afgepakt worden omdat het "racisme" is en omdat het al zo lang geleden is. Verder hou ik erover op want daar komen we niet uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het blijft toch iets geks. Een gekleurde wijk behouden vanuit historisch besef is blijkbaar iets goeds, maar als mensen Nederland "wit" willen houden uit historisch besef zijn het racisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |