Om het af te leren!!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar te dik, maar toch niet te dik om er voor een keer zijn pik in te steken
Gerrit heb ik 1 keer iets erin zien gooien, dat was weer genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
Oh Hiske gespot in de Silo bij Ger die een broodje smeert.
Container al vol?
Heb er maar gewoon vrede mee dat ik een andere kijk heb op de situatie dan jij. Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kan invullen dan heeft het weinig zin om het weer uit te leggen.
De gebruikster gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel sowieso ook.......wie dicht bij het vuur zit zoals de financieën man.
Pure lust en zelf verrijkingquote:
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Jessie heeft Merel gewoon gebruikt om zijn zaad te lozen.. dus geen verschil met gerrit en franny
Sorry ze heeft het zelf toe gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.quote:
Maar zo was het niet helemaal en dat weet je best. Noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.
Klopt en hij was bang dat hij het helemaal niet meer in de hand zou hebben. Een gewaarschuwd man telt voor twee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kon haar totaal niet aan, ze deed gewoon waar ze zin in had, bestelde waar ze zin in had enz.
Dan is het het beste om er dan maar een draai aan te geven van "verliefd zijn"
Komt door die strepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.
Dit gebeurt telkens weer. Hout komt binnen, hout wordt gedumpt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Kannietmissen het volgende:
Ik ben echt verbijsterd! Hout, gewoon brandhout wordt gewoon in de container gesmeten. Hebben ze daar dan echt geen verstand? Zaag het in kleine stukken en je kunt er zo een paar weken van stoken!
En straks weer klagen dat er geen hout is voor de kachel. Ik snap dit echt niet hoor. En Talpa die dit niet tegen houd. Pfffff
Was te verwachten.quote:
zal king jessie wel geregeld hebben met de feboquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |