Dat wist hij al.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jessie volgens mij niet heeft lopen gillen dat hij 'gewoon een dikke kut' wou om hem erin te steken.
Vandaag nog Maikel pijpen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij heeft anders weken lopen roepen Merel neuken, Merel dikke Tetten.
Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vind wat hij ook al maanden roept?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij heeft anders weken lopen roepen Merel neuken, Merel dikke Tetten.
Dranghekken komen ook zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Niet echt handig om een tijdlimiet te stellen voor de container afval als er vandaag nog veel binnenkomt voor het feest
En met een zweetknot......quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen te dik en niet de moeder van zijn kinderen.
Maar te dik, maar toch niet te dik om er voor een keer zijn pik in te stekenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vind wat hij ook al maanden roept?
En Hiske? Zitten misschien nieuw script door te nemen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef Mjelleke het volgende:
Merel kan ondanks dat ze zich rot voelt evengoed toch wel helpen? Of zie ik dat verkeerd.
Merel sowieso ook.......wie dicht bij het vuur zit zoals de financieën man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heeft haar zeker gebruikt
Dat dusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel sowieso ook.......wie dicht bij het vuur zit zoals de financieën man.
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben langer om elkaar heengelopen, maar dat was puur omdat Merel niet' zijn type' was.
Hij kon haar totaal niet aan, ze deed gewoon waar ze zin in had, bestelde waar ze zin in had enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hadden Franny en Ger ook, maar Franny was een hoer
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.
Hiske en Gerrit hoeven niet te werken, die hebben zweertjes aan de vingertoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
Oh Hiske gespot in de Silo bij Ger die een broodje smeert.
Container al vol?
Dit is inderdaad een voorbeeld van een drogreden die gebruikt kan worden. Maar, het leven zit er vol van, drogredenen om anderen een rad voor ogen te draaien.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben langer om elkaar heengelopen, maar dat was puur omdat Merel niet' zijn type' was.
Discreet seks? Klinkt als de 'biblebelt'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.
Als je dat niet zelf kan invullen dan heeft het weinig zin om het weer uit te leggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?
Om het af te leren!!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar te dik, maar toch niet te dik om er voor een keer zijn pik in te steken
Gerrit heb ik 1 keer iets erin zien gooien, dat was weer genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
Oh Hiske gespot in de Silo bij Ger die een broodje smeert.
Container al vol?
Heb er maar gewoon vrede mee dat ik een andere kijk heb op de situatie dan jij. Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kan invullen dan heeft het weinig zin om het weer uit te leggen.
De gebruikster gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pure lust en zelf verrijkingquote:
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Jessie heeft Merel gewoon gebruikt om zijn zaad te lozen.. dus geen verschil met gerrit en franny
Sorry ze heeft het zelf toe gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.quote:
Maar zo was het niet helemaal en dat weet je best. Noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.
Klopt en hij was bang dat hij het helemaal niet meer in de hand zou hebben. Een gewaarschuwd man telt voor twee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kon haar totaal niet aan, ze deed gewoon waar ze zin in had, bestelde waar ze zin in had enz.
Dan is het het beste om er dan maar een draai aan te geven van "verliefd zijn"
Komt door die strepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.
Dit gebeurt telkens weer. Hout komt binnen, hout wordt gedumpt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Kannietmissen het volgende:
Ik ben echt verbijsterd! Hout, gewoon brandhout wordt gewoon in de container gesmeten. Hebben ze daar dan echt geen verstand? Zaag het in kleine stukken en je kunt er zo een paar weken van stoken!
En straks weer klagen dat er geen hout is voor de kachel. Ik snap dit echt niet hoor. En Talpa die dit niet tegen houd. Pfffff
Was te verwachten.quote:
zal king jessie wel geregeld hebben met de feboquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....
Voor haar tengere postuur heeft ze echt een vrouwelijk figuurquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.
En ze stijgt langzaam maar zeker in de popi pollquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij speelde de madam, maar schijnt bedriegt. Denk dat ze net zo smerig kan zijn, maar niet zo stom om het op die manier van de daken te schreeuwen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoedingquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl ik dat eigenlijk schandalig vindt......Mensen hebben er zoveel voor overgehad en aan het eind sta je voor dat punt.....vaak hoor je dat ze eigenlijk hun lichaam voor die tijd beter konden accepteren dan zoals het nu is maar de kosten niet kunnen dragen.
Hiske is een pro in zichzelf drukken. Die doet echt geen ene moer de hele dag door behalve stoken en op anderen letten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan maar blijven denken dat het niet opvalt......
Jessie uit zijn gevoelens aan Merel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Misschien heeft Jes dat bedongen voor zijn binnenkomst. Hij weet natuurlijk vanuit 1 dat de beelden op Internet rond blijven zweven tot in de eeuwigheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....
Maar gister lag ieder toch in zijn eigen bed.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen:..............quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoeding
In vergaderingen blijkt dat ook,ze schuift dingen voor zich uit of van haar af.Zo lijkt het net of ze ergens mee bezig is maar ondertussen komt er niets uit haar handen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske is een pro in zichzelf drukken. Die doet echt geen ene moer de hele dag door behalve stoken en op anderen letten.
zo simpel ligt het dus niet.... is niet zo zwart wit als dat je het hier neer gooidquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoeding
quote:
Merel was dus een zaaddoos? Snel op de webshop zetten Jessie. Je verkoopt toch de duvel en je ouwe moer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Jessie heeft Merel gewoon gebruikt om zijn zaad te lozen.. dus geen verschil met gerrit en franny
Dat is ook een ekte.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.
Dat is zeker waar.Ze haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan.Er zijn niet veel die dat lukt.quote:
Vrees dat Jessie zijn kwakjes nog goed zullen verkopen ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was dus een zaaddoos? Snel op de webshop zetten Jessie. Je verkoopt toch de duvel en je ouwe moer.
Iedereen verdient een kans vind ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zijn meerdere oorzaken waardoor men veel te zwaar kan worden.
Dat is een discussie die ik niet aan ga.....waarom hebben ze het zover laten komen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Kampioene 'daar komen we op terug'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In vergaderingen blijkt dat ook,ze schuift dingen voor zich uit of van haar af.Zo lijkt het net of ze ergens mee bezig is maar ondertussen komt er niets uit haar handen.
Gewiekst type.
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.Ze haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan.Er zijn niet veel die dat lukt.
Precies dat,en niemand schijnt het door te hebben.quote:
Dus datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.
Die hebben sexquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen aan het werk maar ik zie geen Merel of Jessie meer?
[ afbeelding ]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbij
Wordt Merel weer in de boot genomenquote:
Ik denk dat je ook niet snel een tweede exemplaar als Shel vindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.
Ze luistert niet eens, ze wacht alleen maar op een moment dat ze eroverheen kan tetterenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.
Deze ga ik opzoeken.quote:
Echt he, en ben totaal geen Gerrit fan maar zij is zo een triest meisje die je zelden tegenkomt.....helemaal niks is haar schuld, voor alles heeft ze een goede reden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbij
Ja, is altijd lekker met muziek aan werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Even de muziek over het terrein als 'arbeidsvitaminen' , ruimt lekker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |