Ik vind het juist mooi als iemand van zijn lijf houdt en zich er niet voor schaamt. Of ik het mooi vind is iets anders, maar zou zijn plezier niet willen ontnemen. Hoor hem net zeggen dat hij 100 kg kwijt is! Dat vind ik toch een superprestatiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:45 schreef mazaru het volgende: [..] Maar dat maakt je nog niet blind toch?
prachtigquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef mazaru het volgende:
Schuimpje is over de 100 kilo afgevallen. Respect!
Ja dan neem ik mijn woorden terug. Respect!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef mazaru het volgende:
Schuimpje is over de 100 kilo afgevallen. Respect!
Het gaat wel beter dan aan het begin inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerrit in een paar weken best veel heeft geleerd.En heb het allemaal gevolgd.
Voor zo'n tattoo ga je toch niet naar iemand die niet in staat is om een rechte lijn te zetten??quote:
Gaat vast een dikke tattoo worden.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaat vast een dikke tattoo worden.
Ik ook niet snappen..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor zo'n tattoo ga je toch niet naar iemand die niet in staat is om een rechte lijn te zetten??
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook moeilijk om te bepalen hoe het gaat worden als hij staat ipv lighouding......
Zodra hij gaat staan is alle vorm, (als Dylan al in staat zou zijn om een vorm te maken) compleet uitgerektquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook moeilijk om te bepalen hoe het gaat worden als hij staat ipv lighouding......
Verbaast me ook, terwijl hij zo dommig staat te kijken als het hem uitgelegd wordt. Dacht echt het gaat bij hem het ene oor in en het andere uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het gaat wel beter dan aan het begin inderdaad.
Waarschijnlijk is het een soort triomf van 'als ik zoveel kg kwijt is dan neem ik een tattoo'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra hij gaat staan is alle vorm, (als Dylan al in staat zou zijn om een vorm te maken) compleet uitgerekt
Dank je kanjer!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, het drama van gisteren, in deel twee zitten die CAPs van Merel ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie dumpt Merel - 30 mei 2019.
x79wfdo
[ afbeelding ]
De meiden troosten Merel - deel 1.
x79wg0m
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra hij gaat staan is alle vorm, (als Dylan al in staat zou zijn om een vorm te maken) compleet uitgerekt
Hij had beter kunnen wachten tot het overtollige vel is verwijderd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een soort triomf van 'als ik zoveel kg kwijt is dan neem ik een tattoo'
Ja zoiets van...van 240 naar 140 kg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een soort triomf van 'als ik zoveel kg kwijt is dan neem ik een tattoo'
Voordeel nu is dat ze met de overtollige huid gelijk de ws mislukte tattoo mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen wachten tot het overtollige vel is verwijderd.
Het is maar de vraag of dat gaat gebeuren. Het wordt volgens mij niet vergoed.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar laat hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voordeel nu is dat ze met de overtollige huid gelijk de ws mislukte tattoo mee kunnen nemen
Geloof ook dat je een jaar op een ideaal BMI moet staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat gaat gebeuren. Het wordt volgens mij niet vergoed.
Klopt. Wel top dat hij is afgevallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:49 schreef Crabapple het volgende:
TT
[..]
Ik vind het juist mooi als iemand van zijn lijf houdt en zich er niet voor schaamt. Of ik het mooi vind is iets anders, maar zou zijn plezier niet willen ontnemen. Hoor hem net zeggen dat hij 100 kg kwijt is! Dat vind ik toch een superprestatie
Ja, Pruts en Co..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dylan denkt buiten meer naam te hebben.
Klopt..daar heet hij de google-copy cat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dylan denkt buiten meer naam te hebben.
Inderdaad, terwijl ik dat eigenlijk schandalig vindt......Mensen hebben er zoveel voor overgehad en aan het eind sta je voor dat punt.....vaak hoor je dat ze eigenlijk hun lichaam voor die tijd beter konden accepteren dan zoals het nu is maar de kosten niet kunnen dragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat gaat gebeuren. Het wordt volgens mij niet vergoed.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Klopt..daar heet hij de google-copy cat.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb jij nou die smiley op zijn tepel gemaakt
Die had ik nog niet eens gezien door die tepel.quote:
Die seks wilden ze allebei. Merel al langer dan hijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fijne vent die Jessie... na de sex dumpt hij Merel... rot karakter dus
Volgens mij is het toneelspelletje over, waarbij de ene meer gevoel erbij had dan de ander. Of dit hoort er ook nog bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
klopt maar als hij haar toch niet wil. en hij weet dat merel hem echt leuk vind..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die seks wilden ze allebei. Merel al langer dan hij
Hij heeft het geprobeerd, dat moet je hem nageven. Hij wist niet hoe snel hij moest gaan om er vanaf te zijn. Leek wel een wedstrijd. Grote stappen, snel thuis.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hij vind haar ook leukquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar als hij haar toch niet wil. en hij weet dat merel hem echt leuk vind..
wel eerst sex daarna dumpen
mylene en jens zitten nog achter de compquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met zijn allen een container volgooien,ben benieuwd wie er niet mee gaat doen.
ja dat blijkt nu welquote:
vieze streek gewoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het geprobeerd, dat moet je hem nageven. Hij wist niet hoe snel hij moest gaan om er vanaf te zijn. Leek wel een wedstrijd. Grote stappen, snel thuis.
Het zijn twee volwassen mensen die beiden zin in seks haddenquote:
Hij heeft haar gebruikt, ze hebben elkaar gebruikt. Simpel zat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar als hij haar toch niet wil. en hij weet dat merel hem echt leuk vind..
wel eerst sex daarna dumpen
Alleen te dik en niet de moeder van zijn kinderen.quote:
En zag Andrea met Shel ook slepen met iets.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:15 schreef sylly1 het volgende:
vooralsnog zie ik alleen Jessie, Brandon, Gerrit, Maaikel en Franny helpen
Jens nu ook
Die heeft liever een vent.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn twee volwassen mensen die beiden zin in seks hadden
Heeft haar zeker gebruiktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft haar gebruikt, ze hebben elkaar gebruikt. Simpel zat.
alleen Merel en Dylan (tattooklantje) zie ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En zag Andrea met Shel ook slepen met iets.
En Hiske.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:18 schreef sylly1 het volgende:
[..]
alleen Merel en Dylan (tattooklantje) zie ik niet
Ja, dat hadden Franny en Ger ook, maar Franny was een hoerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn twee volwassen mensen die beiden zin in seks hadden
Ja, zijn papa en mamaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Er heeft iemand zitten klagen in de brief naar Jessie blijkbaar over de omgang met Merel.
Dat lag toch wel iets andersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hadden Franny en Ger ook, maar Franny was een hoer
Niet echt handig om een tijdlimiet te stellen voor de container afval als er vandaag nog veel binnenkomt voor het feestquote:
omdat?quote:
Die zal wel in een hoekje zitten wenenquote:
Niet handig maar wel geinig om te kijken hoe ze het gaan doen als het allemaal niet lukt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Niet echt handig om een tijdlimiet te stellen voor de container afval als er vandaag nog veel binnenkomt voor het feest
Omdat Jessie volgens mij niet heeft lopen gillen dat hij 'gewoon een dikke kut' wou om hem erin te steken.quote:
Steeds roepen 'Merel neuken'?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jessie volgens mij niet heeft lopen gillen dat hij 'gewoon een dikke kut' wou om hem erin te steken.
Ja, die lagen in een hutje Kleffi een beffie lagen in de boot, Merel heeft zich in de boot laten nemenquote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die lagen in een hutje Kleffi een beffie lagen in de boot, Merel heeft zich in de boot laten nemen
Nou hij heeft anders weken lopen roepen Merel neuken, Merel dikke Tetten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jessie volgens mij niet heeft lopen gillen dat hij 'gewoon een dikke kut' wou om hem erin te steken.
Dat wist hij al.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag nog Maikel pijpen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij heeft anders weken lopen roepen Merel neuken, Merel dikke Tetten.
Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vind wat hij ook al maanden roept?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij heeft anders weken lopen roepen Merel neuken, Merel dikke Tetten.
Dranghekken komen ook zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Niet echt handig om een tijdlimiet te stellen voor de container afval als er vandaag nog veel binnenkomt voor het feest
En met een zweetknot......quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen te dik en niet de moeder van zijn kinderen.
Maar te dik, maar toch niet te dik om er voor een keer zijn pik in te stekenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vind wat hij ook al maanden roept?
En Hiske? Zitten misschien nieuw script door te nemen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef Mjelleke het volgende:
Merel kan ondanks dat ze zich rot voelt evengoed toch wel helpen? Of zie ik dat verkeerd.
Merel sowieso ook.......wie dicht bij het vuur zit zoals de financieën man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heeft haar zeker gebruikt
Dat dusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel sowieso ook.......wie dicht bij het vuur zit zoals de financieën man.
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben langer om elkaar heengelopen, maar dat was puur omdat Merel niet' zijn type' was.
Hij kon haar totaal niet aan, ze deed gewoon waar ze zin in had, bestelde waar ze zin in had enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hadden Franny en Ger ook, maar Franny was een hoer
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.
Hiske en Gerrit hoeven niet te werken, die hebben zweertjes aan de vingertoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
Oh Hiske gespot in de Silo bij Ger die een broodje smeert.
Container al vol?
Dit is inderdaad een voorbeeld van een drogreden die gebruikt kan worden. Maar, het leven zit er vol van, drogredenen om anderen een rad voor ogen te draaien.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben langer om elkaar heengelopen, maar dat was puur omdat Merel niet' zijn type' was.
Discreet seks? Klinkt als de 'biblebelt'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.
Als je dat niet zelf kan invullen dan heeft het weinig zin om het weer uit te leggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?
Om het af te leren!!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar te dik, maar toch niet te dik om er voor een keer zijn pik in te steken
Gerrit heb ik 1 keer iets erin zien gooien, dat was weer genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
Oh Hiske gespot in de Silo bij Ger die een broodje smeert.
Container al vol?
Heb er maar gewoon vrede mee dat ik een andere kijk heb op de situatie dan jij. Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kan invullen dan heeft het weinig zin om het weer uit te leggen.
De gebruikster gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pure lust en zelf verrijkingquote:
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Jessie heeft Merel gewoon gebruikt om zijn zaad te lozen.. dus geen verschil met gerrit en franny
Sorry ze heeft het zelf toe gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname, een bewegende boot wil nog niet gelijk zeggen dat ze sex gehad hebben...
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.quote:
Maar zo was het niet helemaal en dat weet je best. Noem het beestje gewoon bij de naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer omdat hij daar geen relatie wou hebben. En ook daar is hij heel duidelijk in geweest. Ik snap al die ophef niet. Twee mensen die al maanden om elkaar heen draaien hebben seks gehad. Merel wou het nog meer dan Jessie. Iedere man die dagelijks een paar tieten in zijn gezicht krijgt gedrukt en een vrouw die bovenop hem kruipt bij iedere gelegenheid, zal moeite hebben om hem in zijn broek te houden.
Klopt en hij was bang dat hij het helemaal niet meer in de hand zou hebben. Een gewaarschuwd man telt voor twee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kon haar totaal niet aan, ze deed gewoon waar ze zin in had, bestelde waar ze zin in had enz.
Dan is het het beste om er dan maar een draai aan te geven van "verliefd zijn"
Komt door die strepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.
Dit gebeurt telkens weer. Hout komt binnen, hout wordt gedumpt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:28 schreef Kannietmissen het volgende:
Ik ben echt verbijsterd! Hout, gewoon brandhout wordt gewoon in de container gesmeten. Hebben ze daar dan echt geen verstand? Zaag het in kleine stukken en je kunt er zo een paar weken van stoken!
En straks weer klagen dat er geen hout is voor de kachel. Ik snap dit echt niet hoor. En Talpa die dit niet tegen houd. Pfffff
Was te verwachten.quote:
zal king jessie wel geregeld hebben met de feboquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....
Voor haar tengere postuur heeft ze echt een vrouwelijk figuurquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene staat dat jurkje goed.....dacht dat ze te mager was maar zo heeft ze een pracht figuur.
En ze stijgt langzaam maar zeker in de popi pollquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij speelde de madam, maar schijnt bedriegt. Denk dat ze net zo smerig kan zijn, maar niet zo stom om het op die manier van de daken te schreeuwen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vindt er toch nog wel een heel verschil of je discreet sex hebt of dat je het van de daken schreeuwt.
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoedingquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl ik dat eigenlijk schandalig vindt......Mensen hebben er zoveel voor overgehad en aan het eind sta je voor dat punt.....vaak hoor je dat ze eigenlijk hun lichaam voor die tijd beter konden accepteren dan zoals het nu is maar de kosten niet kunnen dragen.
Hiske is een pro in zichzelf drukken. Die doet echt geen ene moer de hele dag door behalve stoken en op anderen letten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan maar blijven denken dat het niet opvalt......
Jessie uit zijn gevoelens aan Merel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, niemand heeft 24 u zicht op alle bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Misschien heeft Jes dat bedongen voor zijn binnenkomst. Hij weet natuurlijk vanuit 1 dat de beelden op Internet rond blijven zweven tot in de eeuwigheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd ook want bij andere stelletjes zag je gewoon een nightshot van de camara als ze wat doen zoals bij Franny en Gerrit, gisteren alleen van buiten af terwijl er gewoon cams hangen in de boot....
Maar gister lag ieder toch in zijn eigen bed.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen:..............quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar waarin scheelt dit dan van Ger en Franny?
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoeding
In vergaderingen blijkt dat ook,ze schuift dingen voor zich uit of van haar af.Zo lijkt het net of ze ergens mee bezig is maar ondertussen komt er niets uit haar handen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hiske is een pro in zichzelf drukken. Die doet echt geen ene moer de hele dag door behalve stoken en op anderen letten.
zo simpel ligt het dus niet.... is niet zo zwart wit als dat je het hier neer gooidquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders.... waar hebben mensen dan veel voor over gehad? Ze hebben het eerst ook zover laten komen he? Als het medisch noodzakelijk is, prima, maar zo niet, dan geen vergoeding
quote:
Merel was dus een zaaddoos? Snel op de webshop zetten Jessie. Je verkoopt toch de duvel en je ouwe moer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Jessie heeft Merel gewoon gebruikt om zijn zaad te lozen.. dus geen verschil met gerrit en franny
Dat is ook een ekte.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.
Dat is zeker waar.Ze haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan.Er zijn niet veel die dat lukt.quote:
Vrees dat Jessie zijn kwakjes nog goed zullen verkopen ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel was dus een zaaddoos? Snel op de webshop zetten Jessie. Je verkoopt toch de duvel en je ouwe moer.
Iedereen verdient een kans vind ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zijn meerdere oorzaken waardoor men veel te zwaar kan worden.
Dat is een discussie die ik niet aan ga.....waarom hebben ze het zover laten komen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Kampioene 'daar komen we op terug'quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In vergaderingen blijkt dat ook,ze schuift dingen voor zich uit of van haar af.Zo lijkt het net of ze ergens mee bezig is maar ondertussen komt er niets uit haar handen.
Gewiekst type.
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.Ze haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan.Er zijn niet veel die dat lukt.
Precies dat,en niemand schijnt het door te hebben.quote:
Dus datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die man is meer dan 100 kilo afgevallen. Ik vind dat als hij kan bewijzen dat hij minstens een jaar dat gewicht vast kan houden dat hij dan ook beloond mag worden met die operatie.
Die hebben sexquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen aan het werk maar ik zie geen Merel of Jessie meer?
[ afbeelding ]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbij
Wordt Merel weer in de boot genomenquote:
Ik denk dat je ook niet snel een tweede exemplaar als Shel vindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.
Ze luistert niet eens, ze wacht alleen maar op een moment dat ze eroverheen kan tetterenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan haar ook niets zeggen,het komt toch niet binnen.
Deze ga ik opzoeken.quote:
Echt he, en ben totaal geen Gerrit fan maar zij is zo een triest meisje die je zelden tegenkomt.....helemaal niks is haar schuld, voor alles heeft ze een goede reden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar net als gisteren toen ze Gerrit af zat te branden was echt hilarisch. Totaal geen steekhoudende argumenten en dan die arrogante bek erbij
Ja, is altijd lekker met muziek aan werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Even de muziek over het terrein als 'arbeidsvitaminen' , ruimt lekker op
Onbegrijpelijk dat Gerrit ook gewoon bleef zitten. Van mij had ze aan een gaspijp kunnen gaan hangen en ik was opgestaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, en ben totaal geen Gerrit fan maar zij is zo een triest meisje die je zelden tegenkomt.....helemaal niks is haar schuld, voor alles heeft ze een goede reden.![]()
Zeker te weten! Zal zeker aftrek vinden bij de liefhebbers met een steekje los.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vrees dat Jessie zijn kwakjes nog goed zullen verkopen ook
waar was je dan?quote:
Ik ben denk de enige die genoten heeft van dit gesprek.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he, en ben totaal geen Gerrit fan maar zij is zo een triest meisje die je zelden tegenkomt.....helemaal niks is haar schuld, voor alles heeft ze een goede reden.![]()
ken erachter kan hij beter doen en in potjes doen en verkopenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker te weten! Zal zeker [img]aftrek[/img] vinden bij de liefhebbers met een steekje los.
nou ze hadden niets meer en shelly blaat over vreemdgaan... shelly was totaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben denk de enige die genoten heeft van dit gesprek.
Ik vond het geweldig hoe ze Ger neerzetten en hij er als een verslagen hondje bij zat.
Hij dacht vast dat het goed kwam His heeft hem helemaal op het verkeerde been gezet
Het zover laten komen heeft in 9 van de 10 gevallen ook een oorzaak..dat is echt niet omdat je junkfood zo lekker vindtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:39 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
De meiden troosten Merel - deel 2.
x79wloq
Griekenland, korte vakantiequote:
Ze hadden afspraken gemaakt rekening met elkaar te houden, het was notaben Ger zelf die dat voorstelde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ze hadden niets meer en shelly blaat over vreemdgaan... shelly was totaal de weg kwijt
Dat is waar, hij fleurde helemaal op toen Hiske zei dat ze het erg vond en verdrietig was....Hij was er van overtuigd ze geeft dus toch nog veel om mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben denk de enige die genoten heeft van dit gesprek.
Ik vond het geweldig hoe ze Ger neerzetten en hij er als een verslagen hondje bij zat.
Hij dacht vast dat het goed kwam His heeft hem helemaal op het verkeerde been gezet
Daar laat ik me niet over uitquote:
Ik dacht dat er wel een verschil van tijdsduur in is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden afspraken gemaakt rekening met elkaar te houden, het was notaben Ger zelf die dat voorstelde.
Herinner je nog hoe hij te keer ging toen Shel adje masseerde, hij flipte hem helemaal en schold haar voor hoer uit, toen was het ook uit.
Nu is het anders om en mag Shel niets zeggen, das toch raar
Er is ook een verschil van wat er gebeurde, iemand masseren, waar ook nog andere bij zijn of iemand neuken,quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een verschil van tijdsduur in is.
Het is nu al maanden uit en ik dacht toen een paar dagen.
Shell is toch al tekeer gegaan omdat Gerrit een folder van haar BH's aan een marktmeisje gaf ipv aan die man......quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden afspraken gemaakt rekening met elkaar te houden, het was notaben Ger zelf die dat voorstelde.
Herinner je nog hoe hij te keer ging toen Shel adje masseerde, hij flipte hem helemaal en schold haar voor hoer uit, toen was het ook uit.
Nu is het anders om en mag Shel niets zeggen, das toch raar
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt Merel weer in de boot genomenWat is de Nederlandse taal toch ook mooi
![]()
Merel is in de boot genomen, letterlijk en figuurlijk
Zo is dat Dot, de ver van ons bed showquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook een verschil van wat er gebeurde, iemand masseren, waar ook nog andere bij zijn of iemand neuken,
Maar goed ze neuken allemaal maar een slag in de rondte. Het zijn volwassen mensen ze doen maar lekker
En laten we Amy niet vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shell is toch al tekeer gegaan omdat Gerrit een folder van haar BH's aan een marktmeisje gaf ipv aan die man......![]()
![]()
Gedonder in het vooronderquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt Merel weer in de boot genomenWat is de Nederlandse taal toch ook mooi
![]()
Merel is in de boot genomen, letterlijk en figuurlijk
Inderdaad, en dacht na de camper prikelen dat het voorgoed over was voor Shel. Maar volgens mij snapt ze zichzelf ook niet.quote:
Vies bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
Jessie en Merel zijn dus bezig met de bar opbouwen.
[ afbeelding ]
Ja hoorde hem in begin al vragen of koolzuur wel nodig wasquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meneer van het bier denkt goed mee,Jessie was veel vergeten.Koolzuur,borstels etc.
Weet ik,iets van 60 euro.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja hoorde hem in begin al vragen of koolzuur wel nodig wasFlessen koolzuur zijn erg duur maar prijs is vnl het statiegeld.
Is Frans bier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Frans bier.
Schrok al......dacht dat drinkt geen hond......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Is Frans bier.
Ik zit het net te Googlen. Deujtsssss bierrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
[..]
Is Frans bier.
3%?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Das nou weer jammer van die meneerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meneer van het bier denkt goed mee,Jessie was veel vergeten.Koolzuur,borstels etc.
RuhrGold is ontwikkeld door de Duitse econoom Herr Herrman. Volgens de econoom moeten horecaondernemers teveel inleveren vanwege hoge inkoopprijzen. Daarom besloot hij zijn eigen variant pils op de markt te brengen, RuhrGold is afkomstig uit het Duitse Ruhrgebied. Het bier wordt aangeboden voor betaalbare prijs en is bekend op de Duitse markt als een ‘industriebier’, voor de hardwerkende man of vrouw uit het Ruhrgebied. Daarbij levert men dezelfde service (glazen, tapmateriaal en reclamemateriaal) als andere brouwerijen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees net dat het Nederlands bier is?
Die komt toch niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:07 schreef QuarterBack het volgende:
Goed gevonden, Jessie die het mooi op tijd "uitgemaakt" vlak voor Amy-dag morgen
Dortmund.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees net dat het Nederlands bier is?
En Freddy kwam ook in UTO 1.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
RuhrGold is ontwikkeld door de Duitse econoom Herr Herrman. Volgens de econoom moeten horecaondernemers teveel inleveren vanwege hoge inkoopprijzen. Daarom besloot hij zijn eigen variant pils op de markt te brengen, RuhrGold is afkomstig uit het Duitse Ruhrgebied. Het bier wordt aangeboden voor betaalbare prijs en is bekend op de Duitse markt als een ‘industriebier’, voor de hardwerkende man of vrouw uit het Ruhrgebied. Daarbij levert men dezelfde service (glazen, tapmateriaal en reclamemateriaal) als andere brouwerijen.
Sinds juli 2015 is Freddy Scheffer gestart met het introduceren van RuhrGold op de Nederlandse markt.
Sinds 2017 is het merk anders gepositioneerd. Het lijkt nu een echt Nederlandse merk te zijn. Er zijn inmiddels ook meerdere biersoorten onder het merk RuhrGold op de markt gebracht.
Lijkt wel een scene uit zo slapstick filmpje van vroegerquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah geweldig...![]()
[ afbeelding ]
Goeie naam voor de boot zou zijn: In de maling.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die lagen in een hutje Kleffi een beffie lagen in de boot, Merel heeft zich in de boot laten nemen
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah geweldig...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:23 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie naam voor de boot zou zijn: In de maling.
Want Merel is er zeker in genomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Wel top dat hij is afgevallen.
Tja had je maar niet vet moeten worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl ik dat eigenlijk schandalig vindt......Mensen hebben er zoveel voor overgehad en aan het eind sta je voor dat punt.....vaak hoor je dat ze eigenlijk hun lichaam voor die tijd beter konden accepteren dan zoals het nu is maar de kosten niet kunnen dragen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:24 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Tja had je maar niet vet moeten worden.
Hallo Jumbo....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn al getrouwd moeilijke tijd gehad ff uit elkaar geweest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
Ja, maar ik wil helemaal geen tatoo. Mond houden jij, je neemt een tatoo want anders hou je niet echt van me
Raaaaaarrrrquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
Ja, maar ik wil helemaal geen tatoo. Mond houden jij, je neemt een tatoo want anders hou je niet echt van me
Die indruk kreeg ik ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
Ik denk maar zo het heeft hem heel veel moeite moeten kosten om 100 kg kwijt te raken, dat mag best beloond worden door overtollig vel weg te halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:27 schreef goldback het volgende:
[..]
ja voor mensen met een slappe instellingen is dit uiteraard pijnlijk
Voor mensen die kunnen eten wat ze willen maar geen gram aankomen is die zo makkelijk om te zeggen.......gewoon niet verder kijken dan je neus lang is......quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:27 schreef goldback het volgende:
[..]
ja voor mensen met een slappe instellingen is dit uiteraard pijnlijk
Misschien houdt ze helemaal niet van slankere mannenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zij zat eerder ook heel timide in de tattoo shop.
Gun ik zo iemand ook wel (als je er zoveel voor hebt gedaan). Scheelt de kas weer kosten voor andere ziekten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk maar zo het heeft hem heel veel moeite moeten kosten om 100 kg kwijt te raken, dat mag best beloond worden door overtollig vel weg te halen.
Mooie cap, diabolische blikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
En daar is de bozerik, de veroorzaker van zoveel gansjesverdriet, de meedogenloze verleider, wat gaat er van hem worden? Houdt hij stand in de Popu-poll of degradeert hij wellicht wel tot een nietszeggende middenmotor. Het schuim van de Diva in de Dop slijpt in elk geval de messen. Spannend!
Oortjes nog even bijslijpen en hij kan zo in een musical.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
En daar is de bozerik, de veroorzaker van zoveel gansjesverdriet, de meedogenloze verleider, wat gaat er van hem worden? Houdt hij stand in de Popu-poll of degradeert hij wellicht wel tot een nietszeggende middenmotor. Het schuim van de Diva in de Dop slijpt in elk geval de messen. Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |