Jah ik ook niet doen. Dan zijn we weer 7 delen verder.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef D. het volgende:
Ik ga niet al mijn littekens benoemen, kost teveel tijd
3 kilometer hierquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef D. het volgende:
Ik ga niet al mijn littekens benoemen, kost teveel tijd
Leuk woord voor Tonja!quote:
Van 3 hoog?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waar zit je philtrum?
Ik heb een bult op mn voorhoofd omdat mijn vader me heeft laten vallen toen ik nog baby was. Trauma's!
Geil plaatje.quote:
Ja, ik las 't. Geen idee dat dat zo heette.quote:
SNOTVERDORIE bedoel je?quote:
Gewoon een maandje wachten, dan is men het weer vergeten.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon een maandje wachten, dan is men het weer vergeten.
Googlen op lipriem levert geen smakelijke foto's opquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, ik las 't. Geen idee dat dat zo heette.
Ik heb ook nog een gescheurde lipriem trouwens, nooit meer vastgegroeid, en ik moest zelf opzoeken hoe dat heette. Mijn broer schopte me op m'n mond. Ik had een heeeeel zwaaaar levuhhhhh.
Een kind met snot onder zijn neus is ook niet schattigquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Bij een klein kind heeft dat nog wel iets schattigs, toch?
Jeetje ruige jeugdquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, ik las 't. Geen idee dat dat zo heette.
Ik heb ook nog een gescheurde lipriem trouwens, nooit meer vastgegroeid, en ik moest zelf opzoeken hoe dat heette. Mijn broer schopte me op m'n mond. Ik had een heeeeel zwaaaar levuhhhhh.
Nee, niet van 3 hoogquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van 3 hoog?
Dat je daar nu nog een bult van hebt,
Ik heb mijn best gedaan het goed te pratenquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kind met snot onder zijn neus is ook niet schattig
Vooral jankende baby's jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Googlen op lipriem levert geen smakelijke foto's op
Ik ook alquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje ruige jeugd![]()
Dat gescheurde lipriempje heb ik ook. Niet geheel, een stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |