quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Best wel logisch hoor.
Chufi wil een nieuwe badkamer in een dag en plaatst een plaatje van een kouwe douche die op een lantaarnpaal lijkt.
Sacha ergert zich groen en geel aan die mensen die baden verwijderen.
Badeend heeft een naaktfoto in bad geplaatst van zichzelf uit 1920.
Deissy denkt dat Marsani een bad op haar kop gekregen heeft.
5to9 kijkt een film, hiervan weten we nog niet of er een bad in voorkomt, we wachten met spanning zijn recensie af.
Je bent helemaal weer bij nu.
Nu snap ik er nog minder van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Best wel logisch hoor.
Chufi wil een nieuwe badkamer in een dag en plaatst een plaatje van een kouwe douche die op een lantaarnpaal lijkt.
5to9 kijkt een film, hiervan weten we nog niet of er een bad in voorkomt, we wachten met spanning zijn recensie af.
Zo heb ik er ook nog twee. Een op mijn philtrum, mijn peuterhoofd raakte een emaillen beker met scherp randje ( of andersom), de ander boven mijn wenkbrauw, een botsing op een smal bospaadje met mijn broer (fietsen), ik belande in de struiken en bloede van top tot teen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
Ik ben als klein kind ooit uitgegleden in bad met mn kin op de rand...litteken zit er nog steeds
Was ook uitleg aan mij, op maat gemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu snap ik er nog minder van.
Ja maar die foto van mij is uit 1918. Hoe kan ik nu de rest serieus nemen.quote:
Waar zitten je lurven en kladden phultrum?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog twee. Een op mijn philtrum, mijn peuterhoofd raakte een emaillen beker met scherp randje ( of andersom), de ander boven mijn wenkbrauw, een botsing op een smal bospaadje met mijn broer (fietsen), ik belande in de struiken en bloede van top tot teen.
okequote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is al afgelopen hoor, was eerder deze week
Haha geweldig! Ik ga weer verder kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Best wel logisch hoor.
Die fietsen kijken ook nooit uitquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zitten je lurven en kladden phultrum?
Ik heb er één onder mijn kin, ik liep als peutertje de tuin uit en werd aangereden door een fiets.
En wat heb je ervan geleerd?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zitten je lurven en kladden phultrum?
Ik heb er één onder mijn kin, ik liep als peutertje de tuin uit en werd aangereden door een fiets.
Waar zit je philtrum?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog twee. Een op mijn philtrum, mijn peuterhoofd raakte een emaillen beker met scherp randje ( of andersom), de ander boven mijn wenkbrauw, een botsing op een smal bospaadje met mijn broer (fietsen), ik belande in de struiken en bloede van top tot teen.
awwsquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waar zit je philtrum?
Ik heb een bult op mn voorhoofd omdat mijn vader me heeft laten vallen toen ik nog baby was. Trauma's!
Ah je cupidoboogquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die fietsen kijken ook nooit uit![]()
Dat is het stukje net onder je neus en de welving van je lip maakt, dat deukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |