Ik vrees dat ze wel degelijk voelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een prachtige samenwerking. Nu maar hopen dat ze niet voelen wat wij met ze doen.
Mijn vorige poes ging in juni 2014 dood, en in okt 2014 heb ik deze twee opgehaald, 3 mndn zonder, ik hield het gewoon niet meer uit.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
I know. Ben nu bijna een half jaar katloos. Ik vind het maar niets
I was kiddingquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit een kauwtje of een ekster bezig gezien op een grasveldje?
Die stampen echt de wurmen naar boven. Koddig gezicht.
Zou je niet weer een kat willen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik, ik ook niet.quote:
Yups. Kan mooi naast m'n LEGO maanraket.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag 'm in het Lego-topic al voorbij komen
Ga je bestellen?
Waarom doe je daar niets aan dan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Kan mooi naast m'n LEGO maanraket.
Ik word chagrijnig zonder, en je wil mij niet chagrijnig meemaken.quote:
Nah, ze hebben geen zenuwstelsel en geen hersenweefsel zoals dieren dat hebben, dus dat werkt dan wel heel anders.quote:
Ik heb een beetje het probleem dat ik vanwege het karakter alleen nog maar oosterlingen wil, maar vanwege de medische shit die ik met mijn oosterse raskatjes had geen raskatten meer wil.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vorige poes ging in juni 2015 dood, en in okt 2014 heb ik deze twee opgehaald, 3 mndn zonder, ik hield het gewoon niet meer uit.
Je hebt 15 maanden 3 poezen gehad en je zegt 3 maanden zonder?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vorige poes ging in juni 2014 dood, en in okt 2014 heb ik deze twee opgehaald, 3 mndn zonder, ik hield het gewoon niet meer uit.
I know, mijn Wendy was een Siamees/Havanna, Oosters type, mafste kat ooit.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het probleem dat ik vanwege het karakter alleen nog maar oosterlingen wil, maar vanwege de medische shit die ik met mijn oosterse raskatjes had geen raskatten meer wil.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn broertje heeft deze ook zo geinig
[ afbeelding ]
Zit dat ghostbusten in de familie?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Oww, Ghostbusters is jullie achternaam?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |