Ik stamp op het gras als ik wormen wil hebben, erg toch.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Bijzondere natuur
[..]
Ik wist wel van experimenten van het effect van muziek op planten. En ook eens al eerder een onderzoek waarbij planten trilling gebruikten om kevers te lokken. ( hoop dat ik het goed herinner)
Dit is zo logisch, de bloemen en de bijen. Mooi symbiotisch-achtig.
Wow, dat is gaaf!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
Ik las vandaag ook iets moois: Uit onderzoek is gebleken dat bloemen horen wanneer er bijen in de buurt zijn. Ze gaan dan zoeter geuren.
https://www.nationalgeogr(...)3ea5xOV80UMvNiJa-K0A
Mooie time lapse ook.
'Though blossoms vary widely in shape and size, a good many are concave or bowl-shaped. This makes them perfect for receiving and amplifying sound waves, much like a satellite dish.'
Het eerste wat er was, was geluid/trilling. Zelfs de bijbel vindt datquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muziek werkt positief op elk levend wezen.
Behalve MB, daar krijg ik hoofdpijn van.
Niet persé muziek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muziek werkt positief op elk levend wezen.
Behalve MB, daar krijg ik hoofdpijn van.
Ook dat ze reageren op verschillende soorten muziek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Bijzondere natuur
[..]
Ik wist wel van experimenten van het effect van muziek op planten. En ook eens al eerder een onderzoek waarbij planten trilling gebruikten om kevers te lokken. ( hoop dat ik het goed herinner)
Dan denken ze dat er een hoosbui isquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik stamp op het gras als ik wormen wil hebben, erg toch.
Dat heb je gewoon gejat van de vogelsquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik stamp op het gras als ik wormen wil hebben, erg toch.
Mooi he?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook dat ze reageren op verschillende soorten muziek.
Ik heb wel eens tegen een boom staan zeiken. Hij liep niet weg en zei ook niet flikker op.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Bijzondere natuur
[..]
quote:
Dierenbeulquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
En er staan drie muizenvallen en vergif zakjes onder de keuken.
Kunnen de katten er niet bij?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
En er staan drie muizenvallen en vergif zakjes onder de keuken.
Ik kan niet zonder mijn poezen, dan draai ik geheid vroeg of laat een keer door.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet persé muziek.
In bed met een spinnende tevreden kat naast je hoofd. Beste slaapmiddel..
De stampvogelquote:
Dan was het vast een beuk, die malen nergens om.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een boom staan zeiken. Hij liep niet weg en zei ook niet flikker op.
quote:
Marco B.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het eerste wat er was, was geluid/trilling. Zelfs de bijbel vindt dat
MB?
Ja, een prachtige samenwerking. Nu maar hopen dat ze niet voelen wat wij met ze doen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Bijzondere natuur
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijn poezen, dan draai ik geheid vroeg of laat een keer door.
oh die trek ik ook niet!quote:
Mijn dochter was daar gisteren, kreeg videootjes, ze was met collega's, hebben het leuk gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |