SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?quote:
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met eenquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met een
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met een
Klonk goedquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bella Goldwin - Higher Than Life
was mijn verzoekje
Dit is echt een ToT muziekjequote:
Ja, ik moest ook meteen aan hem denken. Is hij nu op reis?quote:
Wie zijn het? Want ik kan die bands nooit uit elkaar houden.quote:
Volgens mij gaan ze pas in septemberquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook meteen aan hem denken. Is hij nu op reis?
Zie je dat bij jou al zo snel? Ik word nooit echt snel bruin.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:18 schreef just me het volgende:
ik kijk net in de spiegel en zie dat het zonnetje harder scheen dan ik verwacht had
Dit was Nightwish - Walking in the airquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zijn het? Want ik kan die bands nooit uit elkaar houden.
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel roodquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je dat bij jou al zo snel? Ik word nooit echt snel bruin.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was Nightwish - Walking in the air
Oh, dat doe ik gelukkig ook niet snel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel rood
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel rood
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.
Van de sangriaquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.
Oh echt? Ik smeer mezelf ook nooit inquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word uiteindelijk wel bruin, maar eerst vooral rood. Ik smeer in principe factor 30 of 50 als ik nu de zon in ga. Symph ziet er alweer uit of hij een week of twee naar Suriname geweest is
Het is pas de eerste keer hoor.quote:
Het is oneerlijk verdeeld, mijn broers worden bruin en ik dus nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word uiteindelijk wel bruin, maar eerst vooral rood. Ik smeer in principe factor 30 of 50 als ik nu de zon in ga. Symph ziet er alweer uit of hij een week of twee naar Suriname geweest is
Ik smeer ook met factor 50 en stap later over op factor 30quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik smeer mezelf ook nooit in![]()
Ik probeer er wel op te letten bij de kinderen.
Pas maar op. Voor je het weet wordt je verweten dat je ‘ons’ geld komt ophalen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld, mijn broers worden bruin en ik dus niet
Dab heb je toch al voor het festival vandaag gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet wordt je verweten dat je ‘ons’ geld komt ophalen.
ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier betere covers van gehoord...
Soms heb je een voorbeeld nodig van hoe het niet moetquote:
We zijn er nog hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dab heb je toch al voor het festival vandaag gebruikt
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn er nog hoor![]()
Hopelijk knap ik nog een beetje op voor nothing but thieves.
Het gaat beter dan verwacht, maar ook minder goed dan gehoopt.
Jammer dat je er toch nog zo'n last van hebt. Gewoon maar even niet te veel meespringen en in alle rust luisteren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn er nog hoor![]()
Mannetje ongeduldquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn er nog hoor![]()
Is daar met tape wat verbetering in te brengen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn er nog hoor![]()
het is ook wel een lange " zit"quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn er nog hoor![]()
Dat is best een goede tip ja. Maar dan zijn we ook alweer 6 weken verder.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is daar met tape wat verbetering in te brengen?
Misschien wel handig om je fysio te vragen voor DTRH.
Vader Abraham & Wilma?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ff een heel lief liedje
Gewoon omdat het kan...
Heel oud, en al heel erg lang niet meer gehoord
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:39 schreef Dj_Vout het volgende:
Als je geen zeikliedje bedoeld, waarom draai je er dan wel één?
Klopt maar het is dan wel 3 dagen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is best een goede tip ja. Maar dan zijn we ook alweer 6 weken verder.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit ook wel een beetje een zeikliedje
quote:
quote:
Voutquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:39 schreef Dj_Vout het volgende:
Als je geen zeikliedje bedoeld, waarom draai je er dan wel één?
Hoi 11.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:44 schreef brother52 het volgende:
Straks maar even een uurtje deathmetal luisteren om dit uit mijn kop te krijgen
Wilma en Vader Abraham bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:45 schreef just me het volgende:
Het nummer waarvan je wist dat ie ging komen
![]()
Je hield je nog lang in, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word bloedagressief van die vreselijke Kartner
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft leuk dit: Zanger Led Zeppelin begrijpt eigen 'Stairway to Heaven' niet
Drugs are badquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft leuk dit: Zanger Led Zeppelin begrijpt eigen 'Stairway to Heaven' niet
ah daar komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal biertjes ook niet echt helpt...![]()
Dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het helpt misschien wel om alles te ontspannen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat peaceman los en dan heeft hij er morgen spijt vanquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het helpt misschien wel om alles te ontspannen.
Hij is het alleen niet meer echt gewend. Al lange tijd bijna geen bier gedronken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
deze telt voor tweequote:Op donderdag 30 mei 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
Dan kan Freek de Jonge ook niet achterblijven zeker?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is het alleen niet meer echt gewend. Al lange tijd bijna geen bier gedronken.
Ik vind dat het best goed gaat....
Dan haal je het straks thuis maar inquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Icetea... Ze hebben ook geen Radler.
Dan ga ik in ieder geval een borrel nemenquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Dan haal je het straks thuis maar in
dat doe je goedquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ga ik in ieder geval een borrel nemen![]()
Ice-tea is erg vies vind ik. Dan drink ik net zo lief niks.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Icetea... Ze hebben ook geen Radler.
Nadat je eerst peaceman naar bed hebt gesleept en zijn sokken en schoenen uitgedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ga ik in ieder geval een borrel nemen![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nadat je eerst peaceman naar bed hebt gesleept en zijn sokken en schoenen uitgedaan.
ik wist niet dat je hem zo goed kentquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nadat je eerst peaceman naar bed hebt gesleept en zijn sokken en schoenen uitgedaan.
Juist en als het dan nog niet helpt...quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Icetea green vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ice-tea is erg vies vind ik. Dan drink ik net zo lief niks.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik nog prima zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
[ququote:Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon water, water, waterquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Icetea green vind ik wel lekker.
Heb ik al cola en 7-up gehad... Dat vind ik op een gegeven moment ook niet meer lekker.
Water? Gatverdamme. Daar neuken dr vissen in!quote:
en je moet er vreselijk van plassenquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Water? Gatverdamme. Daar neuken dr vissen in!
Nee dankjewel dat kan ik zeker niet de hele dag drinken. Alleen als het heel warm is erbij.quote:
Ik luister mobiel want anders blijf ik Lazerus horenquote:
Als ze de kans kregen deden ze dat in bier ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Water? Gatverdamme. Daar neuken dr vissen in!
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze de kans kregen deden ze dat in bier ook hoor
Ik heb geen problemen hier.quote:
Ja maar dat snap ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ze de kans kregen deden ze dat in bier ook hoor
Over Noorwegen gesproken.... ik zie Fogel hier weinig, de laatste tijd...quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrienden maken op dit moment een reis door Zweden en Noorwegen en wij genieten via facebook dmv prachtige foto’s mee
die zal ook iets met bier doen nu hij een nieuwe vriendin heeftquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over Noorwegen gesproken.... ik zie Fogel hier weinig, de laatste tijd...
Neuken met zijn nieuwe vriendin of radio 49? Lastige keuze... ik geef het toe.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over Noorwegen gesproken.... ik zie Fogel hier weinig, de laatste tijd...
Die deed ook al iets met bier voordat hij een nieuwe vriendin had...quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
die zal ook iets met bier doen nu hij een nieuwe vriendin heeft
Nu doet ie iets met die nieuwe vriendin en oh ja ook iets met bierquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die deed ook al iets met bier voordat hij een nieuwe vriendin had...
Het kan natuurlijk ook allebei. Als jij je sexshow nog een keertje herhaalt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neuken met zijn nieuwe vriendin of radio 49? Lastige keuze... ik geef het toe.
Toen was hij idd afwezig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook allebei. Als jij je sexshow nog een keertje herhaalt.
Relax.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga binnenkort met een ploertendoder oid bij mn voordeur overnachten. Heb hier al wel eens laten vallen dat ik slecht slaap. Klootzakken die dan 's nachts aanbellen helpen dan niet. Heb er nu dus maar een schakelaar tussen gezet zodat ik hem makkelijk weer aan kan zetten, had het snoer heel lomp doorgesneden
1 nacht niet uitgezet en om +- 6:00u weer *tring*.
Afgelopen nacht stond ie wel uit en toen werd er gewoon aangeklopt.
Ik verdenk wel iemand, maar heb geen bewijs enzo. mijn voormalige overburen hadden hun deurbel ook al weggehaald. (fysiek dus)
Of maar eens kijken of er een soort van spycam is die je kan koppelen aan de deurbel, al lijkt me dat lastig, maar ben er wel erg klaar mee. Het is ook altijd tussen 03:00 en 06:00 niet lief
Zit alweer te stressen nu
Dat is inderdaad zwaar klote, maar ploertendoders zijn nooit de oplossingquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga binnenkort met een ploertendoder oid bij mn voordeur overnachten. Heb hier al wel eens laten vallen dat ik slecht slaap. Klootzakken die dan 's nachts aanbellen helpen dan niet. Heb er nu dus maar een schakelaar tussen gezet zodat ik hem makkelijk weer aan kan zetten, had het snoer heel lomp doorgesneden
1 nacht niet uitgezet en om +- 6:00u weer *tring*.
Afgelopen nacht stond ie wel uit en toen werd er gewoon aangeklopt.
Ik verdenk wel iemand, maar heb geen bewijs enzo. mijn voormalige overburen hadden hun deurbel ook al weggehaald. (fysiek dus)
Of maar eens kijken of er een soort van spycam is die je kan koppelen aan de deurbel, al lijkt me dat lastig, maar ben er wel erg klaar mee. Het is ook altijd tussen 03:00 en 06:00 niet lief
Zit alweer te stressen nu
WiFli test geluktquote:
Mogguh Meltquote:
quote:
Die neem ik mee voor straksquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
pak er dan ook eentje voor symph meequote:
Mogguhquote:
Die eet nooit ‘s ochtends, dus pech voor hemquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:08 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dank!
[..]
pak er dan ook eentje voor symph mee
Heb jij er 2.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die eet nooit ‘s ochtends, dus pech voor hem
Slechte zaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:13 schreef ToT het volgende:
Ik eet ook nooit 's ochtends.Moet eerst echt fatsoenlijk wakker zijn.
Was de stroom op?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Altijd fijn, mijn trein richting werk deed al raar op mijn opstap station. Vervolgens nog een paar keer. En op het station waar ik over moest stappen viel ie helemaal stil. Gelukkig wel Mn overstap gehaald.
Ik denk het. Rekening niet betaald.quote:
Ja ik had laatst ook gelezen dat dat al weer achterhaald was; alle maaltijden zijn gewoon even belangrijk en je zou er geen enkele over moeten slaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ontbijt is je belangrijkste maaltijd van de dag.
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:39 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
En ontbijten, ik kan het niet.
Ontbijt, wie kan het niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:39 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
En ontbijten, ik kan het niet.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ontbijt, wie kan het niet?
Ontbijt, ontbijt, dan nog liever 'n bak met friet patat (maar dat rijmt niet)
Heb net lekker een stel boterhammen met kaas en ham op. Yummy
Goeiemorgen.
Goedemorgen Diaan, en gefeliciteerd.quote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan, en gefeliciteerd.
Peaceman natuurlijk ook.
Goedemorgen zorro.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik had juist laatst gelezen dat het helemaal niet bewezen is dat ontbijt beter voor je is, maar enkel dat mensen die ontbijten over het algemeen gezonder zijn.
https://www.healthline.co(...)eakfast-bad#section1
Precies!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik had juist laatst gelezen dat het helemaal niet bewezen is dat ontbijt beter voor je is, maar enkel dat mensen die ontbijten over het algemeen gezonder zijn.
https://www.healthline.co(...)eakfast-bad#section1
quote:
Oh man, daar heb ik zin in.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker maar die poedersuiker.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
Lekkere kaas gescoordquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeristje gespeeld vandaag: naar de kaasmarkt geweest en toen nog een orgelconcert in de Grote Kerk bijgewoond.
Nope, geen zin om daarmee te slepen. Symph gaat maandag ofzo wel even bij de kaaswinkel vlakbij zijn werk langsquote:
Prima!quote:
Ah, blote hangende eendjes bekijken in Chinatownquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Gisteren tot 21.30 uur (9 uur vroeger dan in NL, waar het dus al vrijdag 6.30 uur was) rondgehobbeld door downtown Vancouver en wat gegeten. Nu nog op bed, de dag moet hier nog beginnen. Het is hier nu 6.47 uur...
Zo buskaarten scoren en dan naar de grote overdekte voedselmarkt en later Chinatown...
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, blote hangende eendjes eten in Chinatown
quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen/avond Brother, Melting en MadMaster
quote:
Ja, dat moest ook wel. Ik moet rond 10:30 bij Burgers Zoo zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was vanmorgen wel erg vroeg online voor jouw doen.
Leuk. Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat moest ook wel. Ik moet rond 10:30 bij Burgers Zoo zijn.
We gaan de verjaardagen van mijn ouders vieren.
Veel plezier dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:51 schreef brother52 het volgende:
Ik had voorgesteld om met z’n allen naar Fortarock te gaan maar daar was alleen mijn broer wel voor te porren.
Rare familie heb jij hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:51 schreef brother52 het volgende:
Ik had voorgesteld om met z’n allen naar Fortarock te gaan maar daar was alleen mijn broer wel voor te porren.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is je knie weer helemaal ok?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker rustig wakker worden en vanmiddag golfwedstrijd
Ja, gelukkig welquote:
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker rustig wakker worden en vanmiddag golfwedstrijd
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel
Dit is ons jaarlijkse toernooi! Ik speel vanmiddag tegen iemand die sterker is maar ook rustig is, winnen zit er niet in maar ik ga wel genieten
Nog even de laatste afzeggingen verwerken, dan boodschappen doen en dan ga ik veel plezier hebben, dank jequote:
Laat hem eerst even een paar uurtjes tot rust komen, voordat je deze voor het eerst gebruikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag wordt mijn mobiele airco geleverd. That timing tho
Ja, staat ook in de handleiding.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat hem eerst even een paar uurtjes tot rust komen, voordat je deze voor het eerst gebruikt.
Maar is ideaal. Zul je morgen zeker plezier van hebben.
Slim! Heb ik ook. Scheelt echt enorm.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, staat ook in de handleiding.
Ik heb 'm gekocht voor mijn slaapkamer. Die heeft 3 grote ramen op het zuiden en daar was het afgelopen zomer haast niet uit te houden. Dus nu maar eentje gekocht vóórdat er weer een hete zomer komt en die dingen uitverkocht zijn
Die van ons is gisteren geleverdquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag wordt mijn mobiele airco geleverd. That timing tho
Ik heb deze erbij gekocht:quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons is gisteren geleverd
Hoe doen jullie dat met de ramen en afvoer? Het lukt me niet echt om het hele raam af te sluiten.
Ja zoiets moeten wij ook kopen maar dan voor zolderraam.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb deze erbij gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/(...)L8g.1.5.ProductTitle
En als dat niet (genoeg) werkt, dan MacGyver ik zelf wel wat.
Dat kan natuurlijk wel... Bol verstuurt niet alles zelf, sommige producten worden ook door andere bedrijven verstuurd.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
PostNL logica:
Ik heb tegelijkertijd 2 dingen besteld bij bol.com.
Product A staat als "Zending is gesorteerd" in T&T, met afleverdatum en -tijd: 1 juni 12:15-14:45.
Product B staat als "Bezorger is onderweg" in T&T, met afleverdatum en -tijd: 1 juni 15:25-17:15.
Dus A is nog niet onderweg en wordt binnen nu en een half uur afgeleverd en B is al onderweg en komt na half 4.
Lekker bezig, jongens.![]()
Uiteraard, maar ze moeten bij Postnl toch zien dat er vandaag 2 pakketjes bij mij afgeleverd moeten worden. Om dan 2 verschillende tijden aan te geven, waardoor de bezorger dus 2 keer zou moeten rijden, is raar. A is niet geleverd voor 14:45 trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel... Bol verstuurt niet alles zelf, sommige producten worden ook door andere bedrijven verstuurd.
Cool down!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze moeten bij Postnl toch zien dat er vandaag 2 pakketjes bij mij afgeleverd moeten worden. Om dan 2 verschillende tijden aan te geven, waardoor de bezorger dus 2 keer zou moeten rijden, is raar. A is niet geleverd voor 14:45 trouwens.
Ja, dat wil ik wel, maar de airco is nog niet geleverd!quote:
Even geduld dan maar...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel, maar de airco is nog niet geleverd!
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had zin in vis, maar ik heb geen hengel. Dus heb ik maar sushi besteld.
Heren.quote:
Nee, ik heb wel mijn best gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
Stiekem toch gewonnen vanmiddag, just me?
En ben jij 1 van die 6?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel mijn best gedaan
De 1e 9 holes gingen super en toen sloeg de warmte toe![]()
Maar ik ben wel tevreden en.... er gaan maar 6 dames door van de 30...
quote:
Had toch gekund?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:59 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga wel kijken. Morgen gaat het weer warmer worden
just me is 2 van de 6quote:
Ik heb vandaag ook genoeg water gedronken en ik gooi straks 'n flesje water in de vriezerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Had toch gekund?
Maar kijk uit voor de zon morgen, zorg dat je genoeg drinkt.
Misschien wordt de zonkracht wel meegerekend met de handicap.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
Maar kijk uit voor de zon morgen, zorg dat je genoeg drinkt.
Vis is veel lekkerder als je het niet zelf hebt gevangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had zin in vis, maar ik heb geen hengel. Dus heb ik maar sushi besteld.
Oppassen dat ie niet ontploft.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook genoeg water gedronken en ik gooi straks 'n flesje water in de vriezer
Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit zelf een vis gevangen en daarna opgegeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Vis is veel lekkerder als je het niet zelf hebt gevangen.
Goedenavond
Goede avond, livelink.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Vis is veel lekkerder als je het niet zelf hebt gevangen.
Goedenavond
eerlijk gezegd zou ik morgen niet willen spelen, die meiden zijn echt goedquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wordt de zonkracht wel meegerekend met de handicap.
zitten geen bubbels inquote:
Ik ook niet, maar het gaat prima samen met mijn theorie dat alles lekkerder is dat je niet zelf hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit zelf een vis gevangen en daarna opgegeten.
Water zet uit als het ijs wordt. Als het water het flesje helemaal vult, dus tot aan de dop bv, en je gooit 'm in de vriezer, dan heb je best kans dat het ding ontploft.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat prima samen met mijn theorie dat alles lekkerder is dat je niet zelf hebt gemaakt.
Ik beloof hierbij plechtig dat ik het flesje niet helemaal vol zal makenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Water zet uit als het ijs wordt. Als het water het flesje helemaal vult, dus tot aan de dop bv, en je gooit 'm in de vriezer, dan heb je best kans dat het ding ontploft.
Noch artiest, noch titel was ik ooit opgekomenquote:
Nou.. ik heb wel eens wat voedsel gehad dat door anderen klaargemaakt was, en zelfs ík kon dat beter. Verbrande pizza, overcooked pasta, dat soort dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat prima samen met mijn theorie dat alles lekkerder is dat je niet zelf hebt gemaakt.
Nogal. Dit is het enige liedje dat ik van ze kenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja, Beautiful South... - beetje onderschatte band wel...
Jan Smit ook.... ik zing een lied....quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Die Ärzte hebben ook een liedje over dit onderwerp geschreven: Ein Lied für dich.
Peaceman en ik zijn fanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogal. Dit is het enige liedje dat ik van ze ken
Ik kan me alleen als kind herinneren dat mijn vader een keer per ongeluk een potje pepers in de soep had laten vallen en dacht dat hij het er allemaal wel uit had gescheptquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ik heb wel eens wat voedsel gehad dat door anderen klaargemaakt was, en zelfs ík kon dat beter. Verbrande pizza, overcooked pasta, dat soort dingen
Doei.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Peaceman en ik zijn fan
Hoi en doei, foeballuh kijkuh
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me alleen als kind herinneren dat mijn vader een keer per ongeluk een potje pepers in de soep had laten vallen en dacht dat hij het er allemaal wel uit had geschept![]()
En een keer dat hij tamme-kastanjetaart had gemaakt. Het zag er niet alleen uit als poep, zo smaakte het ook. We mochten toen patat halen
Elton John met Your Song...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jan Smit ook.... ik zing een lied....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |