SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?quote:
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met eenquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Vout zit je weer met Melting's account te posten ?
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met een
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was Melting. Vout had het afgesloten met een
Klonk goedquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bella Goldwin - Higher Than Life
was mijn verzoekje
Dit is echt een ToT muziekjequote:
Ja, ik moest ook meteen aan hem denken. Is hij nu op reis?quote:
Wie zijn het? Want ik kan die bands nooit uit elkaar houden.quote:
Volgens mij gaan ze pas in septemberquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook meteen aan hem denken. Is hij nu op reis?
Zie je dat bij jou al zo snel? Ik word nooit echt snel bruin.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:18 schreef just me het volgende:
ik kijk net in de spiegel en zie dat het zonnetje harder scheen dan ik verwacht had
Dit was Nightwish - Walking in the airquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zijn het? Want ik kan die bands nooit uit elkaar houden.
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel roodquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je dat bij jou al zo snel? Ik word nooit echt snel bruin.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was Nightwish - Walking in the air
Oh, dat doe ik gelukkig ook niet snel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel rood
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh bruin worden doe ik niet maar wel rood
quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.
Van de sangriaquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En blauw. Maar dat heeft dan weer niets met de zon te maken.
Oh echt? Ik smeer mezelf ook nooit inquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word uiteindelijk wel bruin, maar eerst vooral rood. Ik smeer in principe factor 30 of 50 als ik nu de zon in ga. Symph ziet er alweer uit of hij een week of twee naar Suriname geweest is
Het is pas de eerste keer hoor.quote:
Het is oneerlijk verdeeld, mijn broers worden bruin en ik dus nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word uiteindelijk wel bruin, maar eerst vooral rood. Ik smeer in principe factor 30 of 50 als ik nu de zon in ga. Symph ziet er alweer uit of hij een week of twee naar Suriname geweest is
Ik smeer ook met factor 50 en stap later over op factor 30quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Ik smeer mezelf ook nooit in![]()
Ik probeer er wel op te letten bij de kinderen.
Pas maar op. Voor je het weet wordt je verweten dat je ‘ons’ geld komt ophalen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld, mijn broers worden bruin en ik dus niet
Dab heb je toch al voor het festival vandaag gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet wordt je verweten dat je ‘ons’ geld komt ophalen.
ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier betere covers van gehoord...
Soms heb je een voorbeeld nodig van hoe het niet moetquote:
We zijn er nog hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dab heb je toch al voor het festival vandaag gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |