Ze vertelde zelf dat ze een diva was en niet ging straten, maar toen zat ze nog niet achter Jessie aan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vond ik het ook vreemd dat iemand die haar totaal niet kent kan oordelen of ze ooit lichamelijk werk heeft gedaan......
En toch doet ze het. Compliment voor haarquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf dat ze een diva was en niet ging straten, maar toen zat ze nog niet achter Jessie aan.
Ze had mensen die dit soort werk voor haar deden.
Zijn haar eigen woorden.
Compliment voor iedereen die straat. Niet alleen voor haar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch doet ze het. Compliment voor haar
Ja en dat gezeik over straten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop dat alles snel voorbij is. Duurt mij veel te lang dat 1 jaar feestje gedoe.
Zo jammer dat het voor anderen niet geldt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch doet ze het. Compliment voor haar
quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Compliment voor iedereen die straat. Niet alleen voor haar.
Precies, dat vooral, wat gaat er nu komen, dit ben ik zo zat.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat gezeik over straten.
Ben wel benieuwd wat hierna gaat komen.
Moet ze vast van de FEBOquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Shelley krijgt toch haar zin met haar 'roast' dus blijkbaar...pff..Wat een fail zal dat worden.
Pfff...quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Compliment voor iedereen die straat. Niet alleen voor haar.
Wat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo jammer dat het voor anderen niet geldt.
Wanneer zijn de stemmingen eigenlijk, want dat houdt ze ook vaak weken bezigquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat vooral, wat gaat er nu komen, dit ben ik zo zat.
Het was eerst een 'presentatie' maar dat wil Merel niet, nu heet het ineens een 'roast'...tja..quote:
Daarom kan ik wel zeggen dat iedereen een complimentje verdiend, niets verkeerds mee gezegd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfff...
Ik haak aan bij een uitspraak, en die ging niet over iedereen.
Gehaaid als ze is, wist ze dat ze het niet kon maken als Jessie steeds maar op anderen afgeeft, dat ze niet straten (al hebben ze het eerder wel gedaan), weet ze dat ze er niet onderuit komt.quote:
Ligt eraan, als ze voor de borstspier zijn geplaatst zullen ze veel meer bewegen (bounce) dan achter de borstspier. Ook een grote/zware borstprothese kan in de loop der tijd meer gaan hangen in het borstweefselquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:44 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Neptieten slaan niet tegen je kin als je hard loopt.
Ja, vind het ook vreemd hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was eerst een 'presentatie' maar dat wil Merel niet, nu heet het ineens een 'roast'...tja..
Vraag ik mij ook af. Hoor ze de laatste tijd alweer erover filosoferen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer zijn de stemmingen eigenlijk, want dat houdt ze ook vaak weken bezig
Ze doet het volgens mij ook alleen om bij Jessie in de buurt te zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gehaaid als ze is, wist ze dat ze het niet kon maken als Jessie steeds maar op anderen afgeeft, dat ze niet straten (al hebben ze het eerder wel gedaan), weet ze dat ze er niet onderuit komt.
Voordeel is, dat ze ook lekker mee kan bitchen over anderen. Win/win. het loeder.
Ik zag ook niet de grap in de tekst die ze wilde voordragen. Het is een roast, dat moet wel met een komische kwinkslag zijn. Maar Hiske probeert dat nu al aan haar duidelijk te maken as we speak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef yaello het volgende:
Shel mag niet over het presenteren beginnen van His.
Dat moest van Jens, die vertrouwde het niet nadat hij dingen had gehoord en wilde dat iemand het nalasquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef yaello het volgende:
Hiske mag even advies geven over de roast
O, echt?quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was eerst een 'presentatie' maar dat wil Merel niet, nu heet het ineens een 'roast'...tja..
Zou toch leuk zijn als het publiek heel hard boe gaat roepenquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
Ze wil niet horen die Shell.......geen enkel commentaar.......zelf zegt ze "Ik vind het mild".
Hiske raad het ook af......
Ik had wel graag die roast willen horen, had vast weer leuke streams opgeleverdquote:
Tuurlijk, dan hoeft ze zich ook niet meer van haar goede kant laten zien, want hij kapt er ook mee. Ze wil natuurlijk ook voorkomen dat het alleen ZIJN ding wordt. Ze moet er constant bij zijn, want het moet vooral ook de Merel show worden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het volgens mij ook alleen om bij Jessie in de buurt te zijn.
Zodra Jessie wegloopt en achter de pc gaat zitten, zit zij er ook bij.
Gelijk in het begint, eerst de DJ en dan SHel en dan de eerste artiestquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Hoelaat staat die 'roast' op het programma zaterdag? Momentje om even live te kijken...
Ja, ik ook. Dat zijn leuke dingen, dan kunnen ze spuien.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had wel graag die roast willen horen, had vast weer leuke streams opgeleverd
Wat een ongelofelijke aso is het toch.....vies wijf......quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:04 schreef yaello het volgende:
Shel wilde Franny pakken op d'r avondje met Ger, mag niet van His.
zeker weten, als ze Jessie kan passeren doet ze het ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan hoeft ze zich ook niet meer van haar goede kant laten zien, want hij kapt er ook mee. Ze wil natuurlijk ook voorkomen dat het alleen ZIJN ding wordt. Ze moet er constant bij zijn, want het moet vooral ook de Merel show worden.
Ja, die doet echt alles voor de aandachtquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan hoeft ze zich ook niet meer van haar goede kant laten zien, want hij kapt er ook mee. Ze wil natuurlijk ook voorkomen dat het alleen ZIJN ding wordt. Ze moet er constant bij zijn, want het moet vooral ook de Merel show worden.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, had altijd al een vermoeden dat ze een dame van lichte zede was....quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:04 schreef JijWel het volgende:
Shelley is gewoon een vieze domme kuthoer
Na 17.00 uur?quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk in het begint, eerst de DJ en dan SHel en dan de eerste artiest
Shel gaat zichzelf hoe dan ook voor schut zetten. Ze heeft al moeite om 5 zinnen normaal achter elkaar uit te spreken laat staan een roast.quote:
Moest het ff kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, had altijd al een vermoeden dat ze een dame van lichte zede was....
Eerder hoorde ik Nance daarover iets zeggen. Ze wilde iets zeggen over dat beste vriendinnen elkaar niet naaien, maar die heeft haar dat afgeraden. Weet niet of het iets nieuws is waar Hiske het over heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Zo te horen wilde SHel iets over Franny zeggen
Maar His zegt dat ze dat niet moet doen want ze zit er heel erg mee. Fran wordt echt beschermd hoor
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
His vind het stukje van Mylene wel goed, dat is gewoon de waarheid
Dat wordt een faal want met dit soort dingen valt het of staat het met goede timing...en daar ontbreekt het aan...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef sylly1 het volgende:
Shelley heeft echt geen humor, ze denkt zelf dat het wel grappig overkomt
Ik hoop het zo, dat ze voor lul staat, kan bijna niet missen met haar domheid, wat een misbaksel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Shel gaat zichzelf hoe dan ook voor schut zetten. Ze heeft al moeite om 5 zinnen normaal achter elkaar uit te spreken laat staan een roast.
Reken maar van Jes. Ben benieuwd of hij weet dat hij wellicht een boa constrictor aan het voeden is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zeker weten, als ze Jessie kan passeren doet ze het ook
Oh ik hoorde over Merel dat het voor haar beoordeling was. Slap wijf die Hiske.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
Dwijtquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
ze kan de naam van die artiest niet eens normaal uitspreken.
Dat kan ze niet en dat zal bovenal niet grappig zijn. Ze komt nu al amper uit haar woorden en verdraait ze uitdrukkingen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:08 schreef sylly1 het volgende:
ze wil het ook zonder briefje doen en zeggen wat in haar opkomt als ze diegene zietdat wordt drama
Hiske heeft op dit geen invloed......ze wijkt gewoon af van wat op papier staat......Dit is niet wat Jens voor ogen had......hoop echt dat niemand naar voren komt......quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:07 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, dat ze voor lul staat, kan bijna niet missen met haar domheid, wat een misbaksel.
Ik hoop niet dat Shelley zich laat manipuleren door Hiske.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
Oh my wat een cliché...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wil op het laatst zeggen: ''genoeg geluld we gaan een feestje bouwen''
Laat ze maar naar voren komen, ze kan toch niet normaal praten en zal zichzelf alleen maar voor lul zetten, ik kijk ernaar uit, waarschijnlijk zal ze dan ook al enige alcohol hebben genuttigd, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske heeft op dit geen invloed......ze wijkt gewoon af van wat op papier staat......Dit is niet wat Jens voor ogen had......hoop echt dat niemand naar voren komt......
Ja zoals ze eerder een evenement heeft geregeld waar niemand op af kwam.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Shel wilt ook nog even zeggen dat zij ook een keer een evenement helemaal alleen gaat presenteren. Rancuneus als ze pest die griet
Zal op de braderie in de Schilderswijk zijn oid.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Shel wilt ook nog even zeggen dat zij ook een keer een evenement helemaal alleen gaat presenteren. Rancuneus als ze pest die griet
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:12 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zal op de braderie in de Schilderswijk zijn oid.
Hoop zo dat ze alleen maar slechte herinneringen er aan over houdt......en denkt nooit en nooit meer net zoals Gerritquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Ja maar weetje Shel is gewoon een duizendpoot, dansen, schilderen, presenteren, evenement organiseren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zoals ze eerder een evenement heeft geregeld waar niemand op af kwam.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe oud is Nance nou vraagt Hiske gerrit denkt 50 ik denk eind 40 zegt ze....
tsja, iemand die haar nog serieus neemt...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef yaello het volgende:
Shelley is verliefd op Nance! Zelfs kaal zal haar goed staan
die vreselijke grijns er ook iedere keer bijquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
dus die rooie zonder ziel geeft shel tips....
Eigenlijk dood en doodzielig.......alsof ze in de rij voor haar staan.....niet door hebben dat het gewoon opdracht van talpa is en gewoon werk......éénmalig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze wult me ook heel graag helpe als ik iets groots... (shel over nance)
en kim lian mag me ook altijd helpen, ik was fan van haar
Blik op oneindig en domme grijns op der smoelwerk en maar denken dat ze leuk isquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk dood en doodzielig.......alsof ze in de rij voor haar staan.....niet door hebben dat het gewoon opdracht van talpa is en gewoon werk......éénmalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |