Laat ze maar naar voren komen, ze kan toch niet normaal praten en zal zichzelf alleen maar voor lul zetten, ik kijk ernaar uit, waarschijnlijk zal ze dan ook al enige alcohol hebben genuttigd, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske heeft op dit geen invloed......ze wijkt gewoon af van wat op papier staat......Dit is niet wat Jens voor ogen had......hoop echt dat niemand naar voren komt......
Ja zoals ze eerder een evenement heeft geregeld waar niemand op af kwam.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Shel wilt ook nog even zeggen dat zij ook een keer een evenement helemaal alleen gaat presenteren. Rancuneus als ze pest die griet
Zal op de braderie in de Schilderswijk zijn oid.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Shel wilt ook nog even zeggen dat zij ook een keer een evenement helemaal alleen gaat presenteren. Rancuneus als ze pest die griet
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:12 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zal op de braderie in de Schilderswijk zijn oid.
Hoop zo dat ze alleen maar slechte herinneringen er aan over houdt......en denkt nooit en nooit meer net zoals Gerritquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef yaello het volgende:
Ja maar weetje Shel is gewoon een duizendpoot, dansen, schilderen, presenteren, evenement organiseren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zoals ze eerder een evenement heeft geregeld waar niemand op af kwam.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe oud is Nance nou vraagt Hiske gerrit denkt 50 ik denk eind 40 zegt ze....
tsja, iemand die haar nog serieus neemt...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef yaello het volgende:
Shelley is verliefd op Nance! Zelfs kaal zal haar goed staan
die vreselijke grijns er ook iedere keer bijquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
dus die rooie zonder ziel geeft shel tips....
Eigenlijk dood en doodzielig.......alsof ze in de rij voor haar staan.....niet door hebben dat het gewoon opdracht van talpa is en gewoon werk......éénmalig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze wult me ook heel graag helpe als ik iets groots... (shel over nance)
en kim lian mag me ook altijd helpen, ik was fan van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |