Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Krijg ook geen reactie. Lijkt de overheid wel hier. Zeker een reactietermijn van 9 weken
Onzin. Ik vind het gewoon een complex probleem. Gelukkig ben jij geen wiskundedocent want als iemand het niet snapt zeg je meteen dat die de les uit moet. Niet iedereen is even begaafd wbt lbqt. Maar jullie vullen natuurlijk graag de hokjes in. Zal wel een troll zijn. Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.
En toch is is het beste wat je kan doen als je ontevreden bent over onze moderatiequote:Op woensdag 12 juni 2019 19:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En mailen naar fok? Denk je dat dat ooit iemand heeft geholpen. Volgens mij gaat alles naar de spam folder.
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je mijn topics niet wil hebben.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:08 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dus ik mag een paar mensen kiezen die ik als vertrouwelingen gebruik maar verder moet iedereen mij alleen van advies voorzien en kan niemand mij veroordelen?
Dat is fantastisch!
quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
mja ja kan wel? Maar ben het met je eens dat er in feite wel ff duidelijk topic moet zijn. Maar zijn altijd uitzonderingen. Dit helpt trouwens niet he? Want ddenk dat TS nu al niet meer onwijs zin heeft om te reageren?
Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:14 schreef kree het volgende:
Ok ja we moeten ff weg uit dat topic met discussie enzo.
Maar is dat onwijs erg? Het is natuurlijk wel een halve vraag met te weinig uitleg enzo.
Ok via DM is het dan wat duidelijker geworden naar mij. Tja zinvol topic of niet? Jullie zeggen het maar? Ik denk dat het moet kunnen
Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.
Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.
wie weet komt TS wel met meer info?quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:21 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?
mja ik snap de lastige vraag wel hoor. Maar dat ging via DM en wil ik niet delen. Geef het gewoon nog ff de kans. We zien het vanzelf wel toch?quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:23 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat had ze ook meteen kunnen doen, of het overige drama weg kunnen laten.
Bedankt voor de sleep naar fbquote:Op donderdag 13 juni 2019 03:17 schreef -mosrednA het volgende:
@:samzz @:alwayshappy
Bovenstaand n.a.v. topic;
R&P / Omgaan met mensen die je manipuleren/liegen?
Ja nou maar nu worden er posts van mij weggehaald wel dus terwijl ik ok ben met DM ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor de sleep naar fbEn ik sluit me aan bij jouw mening.
En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
In dat topic? Omdat ik een algemene clean up deed en jouw reactie waarschijnlijk een reactie was op een verwijderde post. Graag (en dat is niet specifiek naar jou bedoeld) gewoon on topic, die discussie over details is mooi geweestquote:Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor de sleep naar fbEn ik sluit me aan bij jouw mening.
En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.quote:Op donderdag 13 juni 2019 07:34 schreef kree het volgende:
Tis in dat topic lastig omdat er geen goeie TT is en ok ik kom dan meer achter via DM enzo. Tja ok daar kwam discussie over. Begrijpelijk nog wel.... Maargoed nu worden er ook weer posts weggehaald van mij die echt nou niet offtopic waren ofzo?
nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.quote:Op donderdag 13 juni 2019 07:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.
Nu gewoon weer on topic daar, niet vragen naar details als TS die niet wil geven, en niet blijven doorgaan over dms, dat voegt voor t topic ook weinig toe; ze weet je te vinden
En hier is de discussie ook even mooi geweest, uitleg is gegeven![]()
Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.quote:Op donderdag 13 juni 2019 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.
Ja goeie hij was al weg. Maar iets over DM enzo en dat ik dat niet wilde posten. Maar laat maar gaanquote:Op donderdag 13 juni 2019 07:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.
Je hebt geen notes gekregen, dus waarschijnlijk is de post waar je op doelt puur verwijderd omdat het een reactie op Crypto was en omdat die discussie hier naar toe was verhuisd. Of het was opnieuw een post met dm zaken (dat ze je mag dmen, of dat jij dms hebt van haar). Elke post gedetailleerd gelezen, dus het is niet voor niks verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |