abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187392871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Krijg ook geen reactie. Lijkt de overheid wel hier. Zeker een reactietermijn van 9 weken
Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2019 19:13:20 ]
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:45 #27
286575 Roces18
Chef de party
pi_187392912
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.
Onzin. Ik vind het gewoon een complex probleem. Gelukkig ben jij geen wiskundedocent want als iemand het niet snapt zeg je meteen dat die de les uit moet. Niet iedereen is even begaafd wbt lbqt. Maar jullie vullen natuurlijk graag de hokjes in. Zal wel een troll zijn. Wat een onzin.

Verder was ik ook oprecht nieuwsgierig naar waarom het instinct van vrouwen is om op een bepaalde manier te vegen. Raar onderwerp? Ja. Maar vragen stellen is niet raar. Blijkbaar mag je hier alleen maar janken over je relatie en vervolgens een hoop medeleven krijgen, is dat de samenvatting van r&p?? beetje leven in de brouwerij, kom op...

En mailen naar fok? Denk je dat dat ooit iemand heeft geholpen. Volgens mij gaat alles naar de spam folder.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je mijn topics niet wil hebben.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187392928
Ik vind het niet kunnen inderdaad
pi_187393328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

En mailen naar fok? Denk je dat dat ooit iemand heeft geholpen. Volgens mij gaat alles naar de spam folder.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je mijn topics niet wil hebben.
En toch is is het beste wat je kan doen als je ontevreden bent over onze moderatie ^O^

Je topics zijn verder van harte welkom hoor, zolang je zelf ook echt serieus mee praat en het onderwerp ook thuis hoort binnen R&P :Y

En hiermee is deze discussie ook even mooi geweest, je weet waar je moet zijn als je het er niet mee eens bent :Y
pi_187400121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:08 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dus ik mag een paar mensen kiezen die ik als vertrouwelingen gebruik maar verder moet iedereen mij alleen van advies voorzien en kan niemand mij veroordelen?
Dat is fantastisch!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:11 schreef kree het volgende:

[..]

mja ja kan wel? Maar ben het met je eens dat er in feite wel ff duidelijk topic moet zijn. Maar zijn altijd uitzonderingen. Dit helpt trouwens niet he? Want ddenk dat TS nu al niet meer onwijs zin heeft om te reageren?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 03:14:08 ]
pi_187400130
Ok ja we moeten ff weg uit dat topic met discussie enzo.

Maar is dat onwijs erg? Het is natuurlijk wel een halve vraag met te weinig uitleg enzo.
Ok via DM is het dan wat duidelijker geworden naar mij. Tja zinvol topic of niet? Jullie zeggen het maar? Ik denk dat het moet kunnen :)
Do what you love, love what you do!
pi_187400134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:14 schreef kree het volgende:
Ok ja we moeten ff weg uit dat topic met discussie enzo.

Maar is dat onwijs erg? Het is natuurlijk wel een halve vraag met te weinig uitleg enzo.
Ok via DM is het dan wat duidelijker geworden naar mij. Tja zinvol topic of niet? Jullie zeggen het maar? Ik denk dat het moet kunnen :)
Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.
pi_187400140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:16 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.
Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.
pi_187400150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.
Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?
pi_187400151
Het is simpel er is te weinig info in de TT start. Maar ok dat wil niet zeggen dat zo'n topic dan echt weg moet?

Mss is het wel handiger om dat mensen via DM ofzo ff praten ook met TS. Maar ok tja twijfelachtig wel. :)
pi_187400157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?
wie weet komt TS wel met meer info?
pi_187400170
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:21 schreef kree het volgende:

[..]

wie weet komt TS wel met meer info?
Dat had ze ook meteen kunnen doen, of het overige drama weg kunnen laten.
pi_187400178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:23 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat had ze ook meteen kunnen doen, of het overige drama weg kunnen laten.
mja ik snap de lastige vraag wel hoor. Maar dat ging via DM en wil ik niet delen. Geef het gewoon nog ff de kans. We zien het vanzelf wel toch?
pi_187400653
euh waarom werd mijn post weggehaald?
pi_187400660
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:17 schreef -mosrednA het volgende:
@:samzz @:alwayshappy

Bovenstaand n.a.v. topic;

R&P / Omgaan met mensen die je manipuleren/liegen?
Bedankt voor de sleep naar fb O+ En ik sluit me aan bij jouw mening.

En @Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
pi_187400667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
Ja nou maar nu worden er posts van mij weggehaald wel dus terwijl ik ok ben met DM ofzo?
pi_187400671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
In dat topic? Omdat ik een algemene clean up deed en jouw reactie waarschijnlijk een reactie was op een verwijderde post. Graag (en dat is niet specifiek naar jou bedoeld) gewoon on topic, die discussie over details is mooi geweest :) en TS weet dat ze je per dm kan bereiken, dat hoef je niet in bijna elke post te benoemen ;)

En het is niet alsof MosrednA al niet duidelijk een waarschuwing had gegeven dat alles na zijn laatste waarschuwing verwijderd zou worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 07:34:25 ]
pi_187400683
Tis in dat topic lastig omdat er geen goeie TT is en ok ik kom dan meer achter via DM enzo. Tja ok daar kwam discussie over. Begrijpelijk nog wel.... Maargoed nu worden er ook weer posts weggehaald van mij die echt nou niet offtopic waren ofzo?
  donderdag 13 juni 2019 @ 07:37:42 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187400701
Verkeerde topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187400714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:34 schreef kree het volgende:
Tis in dat topic lastig omdat er geen goeie TT is en ok ik kom dan meer achter via DM enzo. Tja ok daar kwam discussie over. Begrijpelijk nog wel.... Maargoed nu worden er ook weer posts weggehaald van mij die echt nou niet offtopic waren ofzo?
MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.

Nu gewoon weer on topic daar, niet vragen naar details als TS die niet wil geven, en niet blijven doorgaan over dms, dat voegt voor t topic ook weinig toe; ze weet je te vinden ;)

En hier is de discussie ook even mooi geweest, uitleg is gegeven :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 07:40:28 ]
pi_187400721
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.

Nu gewoon weer on topic daar, niet vragen naar details als TS die niet wil geven, en niet blijven doorgaan over dms, dat voegt voor t topic ook weinig toe; ze weet je te vinden ;)

En hier is de discussie ook even mooi geweest, uitleg is gegeven :Y
nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.
pi_187400801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:41 schreef kree het volgende:

[..]

nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.
Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.

Je hebt geen notes gekregen, dus waarschijnlijk is de post waar je op doelt puur verwijderd omdat het een reactie op Crypto was en omdat die discussie hier naar toe was verhuisd. Of het was opnieuw een post met dm zaken (dat ze je mag dmen, of dat jij dms hebt van haar). Elke post gedetailleerd gelezen, dus het is niet voor niks verwijderd.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 08:07:02 ]
pi_187401357
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.

Je hebt geen notes gekregen, dus waarschijnlijk is de post waar je op doelt puur verwijderd omdat het een reactie op Crypto was en omdat die discussie hier naar toe was verhuisd. Of het was opnieuw een post met dm zaken (dat ze je mag dmen, of dat jij dms hebt van haar). Elke post gedetailleerd gelezen, dus het is niet voor niks verwijderd.
Ja goeie hij was al weg. Maar iets over DM enzo en dat ik dat niet wilde posten. Maar laat maar gaan ;) tis niet onwijs erg allemaal :) We gaan gewoon door ff nog op normale manier enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')