Was ik al bang voor, zou hij dit nu allemaal serieus bedoelen? Ik vrees van welquote:
Hier wel, zonnetje schijn, en ik ben, zoals altijd, weer goed gehumeurd.quote:
Mazzelaar. Hier geen zon, wel fluitende vogeltjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier wel, zonnetje schijn, en ik ben, zoals altijd, weer goed gehumeurd.
Heb wel een 'kop als een toeter', ging gistermiddag even naar moeder, ging op de terugweg even langs bij broertje, daar was ik al een half jaar niet meer geweest terwijl ie tegenover mij woont, we hadden een beetje mot, voor de honderdste keer bijgelegd, we blijven toch broers....quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Hier geen zon, wel fluitende vogeltjes.
Ja, je blijft broers en het is mooi dat jullie het weer hebben bijgelegd. Steekpartij? Wat eng.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb wel een 'kop als een toeter', ging gistermiddag even naar moeder, ging op de terugweg even langs bij broertje, daar was ik al een half jaar niet meer geweest terwijl ie tegenover mij woont, we hadden een beetje mot, voor de honderdste keer bijgelegd, we blijven toch broers....
Kwam pas laat weer thuis, tussendoor nog getuige geweest van een steekpartij.
Hele straat vol politie, ambulance erbij, het was weer bal joh.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je blijft broers en het is mooi dat jullie het weer hebben bijgelegd. Steekpartij? Wat eng.
Daar zit zeker een kroeg.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hele straat vol politie, ambulance erbij, het was weer bal joh.
Is niet de eerste keer, dat komt daar vaker voor...
Broertje en ik hebben vaker wel dan geen mot, altijd wrijving tussen ons, maar als het er echt op aan komt, zijn we er voor elkaar.
Ach, we komen er altijd weer uit, ik ken die vent al 51 jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kroeg.
Jammer dat jij en je broer zoveel mot hebben. Op een dag is een van jullie er niet meer.
Dan is het te hopen dat jullie niet net mot hebben als er een overlijdt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, we komen er altijd weer uit, ik ken die vent al 51 jaar.![]()
Nee, geen kroeg, een drugspand tegenover een parkje.
Helaas, wat mij betreft mogen ze de zooi 'opruimen', maar dat schijnt juridisch lastig te zijn..quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat jullie niet net mot hebben als er een overlijdt.
Een drugspand tegenover je, daar ben je mooi klaar mee. Dat parkje is dan weer wel leuk, als het niet vergeven is van de junkies.
Dat is balen. Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helaas, wat mij betreft mogen ze de zooi 'opruimen', maar dat schijnt juridisch lastig te zijn..
Ik heb er in principe persoonlijk weinig last van, maar het is gewoon een blamage voor de hele buurt, en politie doet er in mijn ogen veel te weinig aan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is balen. Heb je er veel last van?
Dat is helemaal vervelend, dat gevoel dat de politie het af laat weten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er in principe persoonlijk weinig last van, maar het is gewoon een blamage voor de hele buurt, en politie doet er in mijn ogen veel te weinig aan.
Nou ja, het ligt niet zozeer aan die agenten, het is meer de wet die steken laat vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is helemaal vervelend, dat gevoel dat de politie het af laat weten.
Jullie waren natuurlijk allemaal daar.quote:Moeders én pubers genieten van Marco Borsato in de Kuip.
En waar ligt dat aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |