Ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer vergeten wat.. Was al weer met iets anders bezig..
Ben met de Spaanse bezig bezig .. Misschien dat ik de laatste titel eens serieus moet gaan nemenquote:
Esta noche seguro !quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben met de Spaanse bezig bezig .. Misschien dat ik de laatste titel eens serieus moet gaan nemen
MUZ / Spaanstalige nummers #7 Vamos a la playa , el Verano esta llegando
Spaans is een taal die ik niet beheers het lijkt beetje op Frans toch maar ook daarmee ben ik nooit verder gekomen dan 2 jaar op Havo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben met de Spaanse bezig bezig .. Misschien dat ik de laatste titel eens serieus moet gaan nemen
MUZ / Spaanstalige nummers #7 Vamos a la playa , el Verano esta llegando
Ja Het is niet iedereen weg gelegd .. mn 2e moedertaal, maar dat weet je ook wel inmiddelsquote:Op donderdag 30 mei 2019 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Spaans is een taal die ik niet beheers het lijkt beetje op Frans toch maar ook daarmee ben ik nooit verder gekomen dan 2 jaar op Havo.
Spaans is reuze handig op het Zuid Amerikaanse continent.quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Het is niet iedereen weg gelegd .. mn 2e moedertaal, maar dat weet je ook wel inmiddels
Nou ook gewoon hier hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Spaans is reuze handig op het Zuid Amerikaanse continent.
Ik vind alle talen leuk, gewoon een verrijking,quote:
Jah!quote:
Wat spreek je allemaal denk je zelf?quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind alle talen leuk, gewoon een verrijking,
tik hem aan stien Boxs..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:
Ja die ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |