Meisjes / vrouwen vaak wel, maar vaak zie je meer haar dan gezicht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:24 schreef BasEnAad het volgende:
Krullen bij meisjes is wel prima,
bij jongens ziet het er vaak al snel uit als een statement.
In die zin is het wel een terechte klacht.
Maat van me heeft een Cupra, maar geen krullenquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:22 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Soms staan krullen wel vet toch, als je een eckte goeie coupa hebt,
Krullen bij dames zijn wel mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:22 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Soms staan krullen wel vet toch, als je een eckte goeie coupa hebt, maar vaak ziet het er uit als schaamhaar op zijn hoofd en ziet het er raar uit, of als het iets langer is ziet het er ook pauper a bezem uit. Behalve bij van die modelhoofden ziet het er gezond uit.
Dit kan dus niet. Veel te onhygiënisch. Minimale persoonlijke hygiëne is hedendaags ver te zoeken.quote:
Doublequote door @stokjequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Krullen bij dames zijn wel mooi.
[..]
Dit kan dus niet. Veel te onhygiënisch. Minimale persoonlijke hygiëne is hedendaags ver te zoeken.
Want die krullen zien op z’n schaamhaar? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn buurman noem ik vaak kale Leo, maar die krullen staan hem wel mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |