Er was op een gegeven moment ook een gast in de chat daar die iedereen die wat tegen Opa had ging lopen bedreigenquote:
Die michel123?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was op een gegeven moment ook een gast in de chat daar die iedereen die wat tegen Opa had ging lopen bedreigen![]()
En het hoogtepunt was zo ongeveer toen hij hier ging inloggen
michel123 dat was een vreemd geval maar er was ook een zich echt als Haags penose voordoend sujet, een vriendje van Oop die wel even zou 'langskomen ' want hij wist je wel te vindenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Die michel123?
Ja Opaatje op fok was loslopend wild
Hij postte uit naam van zijn katquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
michel123 dat was een vreemd geval maar er was ook een zich echt als Haags penose voordoend sujet, een vriendje van Oop die wel even zou 'langskomen ' want hij wist je wel te vinden
Hopjes? Nee toch? Die was dikke mik met Opaatje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
michel123 dat was een vreemd geval maar er was ook een zich echt als Haags penose voordoend sujet, een vriendje van Oop die wel even zou 'langskomen ' want hij wist je wel te vinden
Ik geloof het wel. En hij ging Oop ook niet bedreigen maar wel alle bijdehandjes die Oop wat zaten te pesten af en toequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Hopjes? Nee toch? Die was dikke mik met Opaatje.
Helaasquote:
Die was laatst midden in de nacht in de Uto Sc.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
@:pearlbitch heeft toen nog een hele tijd een topicreeks bijgehouden.
En koud, de thermostaat heeft weer ruzie met de boiler.quote:
Ohw zo. Ja klopt. Alleen deed ie zich voor als Amsterdamse penoze. Heb die mafkees hier nog over de vloer gehadquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. En hij ging Oop ook niet bedreigen maar wel alle bijdehandjes die Oop wat zaten te pesten af en toe
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef pullup het volgende:
En we hadden Dijkie, maar daar weet jij meer van...
Ah okquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw zo. Ja klopt. Alleen deed ie zich voor als Amsterdamse penoze. Heb die mafkees hier nog over de vloer gehad
Bijvullen? of heb je daar ook een bijvulmannetje voor nodigquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En koud, de thermostaat heeft weer ruzie met de boiler.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah okDe details heb ik natuurlijk weer door elkaar gehaald
Dat kan ik zelf wel de druk is in orde.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bijvullen? of heb je daar ook een bijvulmannetje voor nodig
Nu begint mij iets te dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:43 schreef pullup het volgende:
Ik mis die ouwe wel af en toe... met zijn biertjes en papegaai
Hopjes en die ouwe hebben later ruzie gekregen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah okDe details heb ik natuurlijk weer door elkaar gehaald
En zijn Ajaxquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:43 schreef pullup het volgende:
Ik mis die ouwe wel af en toe... met zijn biertjes en papegaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |