Voor jouw gedragen slipjes is in Japan wel een afzetmarkt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was echt verschaald zweet ofzo. Ik trok wel elke dag een schoon shirtje aan en anders hing ik het binnenstebuiten op het balkon te luchten, twee keer per dag douchen helpt ook wel. En qua nachtkleding ook niet veel nodig en dat liet ik achter, ondergoed en sokken ook.
Ik ben echt niet zo van het licht inpakken en snap ook nooit hoe bijvoorbeeld M-M dat doet naar de VS met alleen handbagage, maar ik heb ook geen zin om twee/drie weken met een loodzware koffer te sjouwen.
Dat is het probleem niet want er is weinig van over, maar mensen vinden het helaas raar als je tepels door een shirt heen ziet.quote:
Afplakken met ducttapequote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet want er is weinig van over, maar mensen vinden het helaas raar als je tepels door een shirt heen ziet.
Gewoon in zo'n vending machine gooien!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor jouw gedragen slipjes is in Japan wel een afzetmarkt.
Getverdemme nee.quote:
Erg vervelend idd. Ik wil in de zomer geen beha aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet want er is weinig van over, maar mensen vinden het helaas raar als je tepels door een shirt heen ziet.
Niemand hier die daar een probleem van maakt. Maar vind het zelf zo vervelendquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheelt je weer sociaal contact met de buren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Oké, pakketbezorger belt aan met pakketjes voor zowat al mijn buren die niet thuis zijn. Dus ik van kom maar brengen, is goed. Komt ie huehue niet.
Ik vind t ook niet prettig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Niemand hier die daar een probleem van maakt. Maar vind het zelf zo vervelend
Lekker weg bij de slavendrijversquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een sollicitatie lopen. Hoor volgende week of ik op gesprek mag komen, de vacature sluit vrijdag.
Vergelijkbaar, maar met betere arbeidsvoorwaarden en meer mogelijkheden om door te stromenquote:
Goedzo, trots op jou.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een sollicitatie lopen. Hoor volgende week of ik op gesprek mag komen, de vacature sluit vrijdag.
Spannend, ik duim voor je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
Dat wordt een weekend onder de dekens!quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:58 schreef Californium het volgende:
whaaaaaa.... Heb het koud en loop te hoesten man... heel vervelend
Niet ziek worden he.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:58 schreef Californium het volgende:
whaaaaaa.... Heb het koud en loop te hoesten man... heel vervelend
Nou hopen dat het lukt, de spoeling zal wel niet huge zijn waar jij bent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijkbaar, maar met betere arbeidsvoorwaarden en meer mogelijkheden om door te stromen.
Hoop het nietquote:
nog wilde plannen?quote:
Hier nietquote:
Nee, geen wilde plannen. Morgen date 4quote:
Super afleidendquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
toe maarquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen wilde plannen. Morgen date 4.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super afleidend
Er was maandag een jongen in de sportschool met echt een gigantisch aanwezige duidelijke VPL in witte te strakke sportbroek. Zeg hou op hoor.Hoe moet ik me dan concentreren?
![]()
(en dan merk je toch zelf ook wel dat echt elke contour van je dop te zien is?)
Misschien deed ie t erom.
Echt, zulke mensen vragen om aanranding!
Maar dan geen abortus hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |