Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een kort werkmomentje, dus kwam er niet aan toe m vol te posten.
Net terug van de tandarts en nu met koffie de gore smaak aan het wegspoelen...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?
Ik heb de fout gemaakt om te eten met verdoving.
Ah succesquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets te melden. Ik kijk nog steeds het Songfestival. Ik ben bijna aangekomen bij Madonna. Haar interview was al fenomenaal slecht dus ik verheug me op de rest.
Oh man. Ik had het verdrongen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets te melden. Ik kijk nog steeds het Songfestival. Ik ben bijna aangekomen bij Madonna. Haar interview was al fenomenaal slecht dus ik verheug me op de rest.
Ik keek originele uitvoering (online schijnt het opgepoetst te zijn) terug en slaakte een gilletje van schrik omdat het zo vals wasquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.quote:
Ja, maar als je echt trek hebt snap ik het ook welquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.
Stom.
Heel minimaal; ze is bezig met een gezellig renovatieproject en probeert de lig-tijd zo veel mogelijk te beperken omdat dat al lang genoeg is... (50 minuten per sessie).quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Milkshake is echt fantastisch na tandarts verdoving.
quote:
Ik snap het wel, want eten voor je naar de tandarts gaat voelt toch wat contraproductief, qua extra poetsen en spoelen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.
Stom.
Dit.quote:
Dat moest in je kies?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Het was gelukkig ‘maar’ vervanging van een oude vulling.
Even kijken of dit plaatje werkt:
[ afbeelding ]
Daarvoor wil je wel je gebit op orde hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |