Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:08 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een kort werkmomentje, dus kwam er niet aan toe m vol te posten.
Net terug van de tandarts en nu met koffie de gore smaak aan het wegspoelen...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?
Ik heb de fout gemaakt om te eten met verdoving.
Ah succesquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets te melden. Ik kijk nog steeds het Songfestival. Ik ben bijna aangekomen bij Madonna. Haar interview was al fenomenaal slecht dus ik verheug me op de rest.
Oh man. Ik had het verdrongen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets te melden. Ik kijk nog steeds het Songfestival. Ik ben bijna aangekomen bij Madonna. Haar interview was al fenomenaal slecht dus ik verheug me op de rest.
Ik keek originele uitvoering (online schijnt het opgepoetst te zijn) terug en slaakte een gilletje van schrik omdat het zo vals wasquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.quote:
Ja, maar als je echt trek hebt snap ik het ook welquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.
Stom.
Heel minimaal; ze is bezig met een gezellig renovatieproject en probeert de lig-tijd zo veel mogelijk te beperken omdat dat al lang genoeg is... (50 minuten per sessie).quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij niet zo’n tandarts die zelf al spoelt en wegzuigt terwijl zij/hij bezig is?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Milkshake is echt fantastisch na tandarts verdoving.
quote:
Ik snap het wel, want eten voor je naar de tandarts gaat voelt toch wat contraproductief, qua extra poetsen en spoelen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo erg als wat jij laatst schreef, maar het is wel pijnlijk.
Stom.
Dit.quote:
Dat moest in je kies?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Het was gelukkig ‘maar’ vervanging van een oude vulling.
Even kijken of dit plaatje werkt:
[ afbeelding ]
Daarvoor wil je wel je gebit op orde hebben!quote:
je bent bij Like a Prayer aangekomenquote:
Correct. Ik had het van de week al op YT bekeken en dat vond ik nog wel meevallen. Ik was ook verbaasd dat ze uberhaupt een deel live ging zingen want ze staat nou niet bekend om naar geweldige stem. Dus in dat licht viel het mee. Maar dat was dus niet de echte stemquote:
De YT filmpjes zijn vervangen door versies die met autotune zijn "hersteld".quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Correct. Ik had het van de week al op YT bekeken en dat vond ik nog wel meevallen. Ik was ook verbaasd dat ze uberhaupt een deel live ging zingen want ze staat nou niet bekend om naar geweldige stem. Dus in dat licht viel het mee. Maar dat was dus niet de echte stem
Nee, ze hebben heel veel 'gecorrigeerd' later. Op haar eigen youtubekanaal/website is het ook allemaal opgepoetst.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Correct. Ik had het van de week al op YT bekeken en dat vond ik nog wel meevallen. Ik was ook verbaasd dat ze uberhaupt een deel live ging zingen want ze staat nou niet bekend om naar geweldige stem. Dus in dat licht viel het mee. Maar dat was dus niet de echte stem
Misschien schrokken een paar mensen aan de audiotafel en hebben ze er snel een autotune in gegooidquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap vooral niet waarom ze Like a Prayer live zong en de rest met al die autotune playbackte. En ik weet ook nog steeds niet wie die zwakzinnige kerel was die af en toe 'sparkle' zei.
Dat was ook behoorlijk sneu ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:00 schreef Lienekien het volgende:
En dat onbeschaamde geflirt dan van haar met die presentator die haar interviewde. ‘Tell your husband to get lost.’
Fijn winkelcentrum. Dat klinkt als een oxymoron.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef borisz het volgende:
In het kader van ga eens ergens anders shoppen eerst terecht gekomen in Zuidoost/ Amsterdamse Poort. Na een rondje gelopen te hebben maar door naar Amstelveen. Dat is wel een fijn winkelcentrum.
Niet spoileren!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ook behoorlijk sneu ja.
Spannend, ik ben bij de vote aangekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fatsoenlijk eten en overleg met je oude behandelaars is al de helft van de winst. Dat is absoluut niet normaal namelijk. Dit klinkt positiefquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
vanuit ziekenhuiskamer
Ik ben echt immens gaar nu. Van kwart voor tien tot nu ben ik uitgevraagd en geïnformeerd. Ik geloof dat ik de helft van de informatie alweer vergeten ben. Maar ik kan het altijd opnieuw vragen en er hangen ook allerlei schema's en lijsten en roosters.
Komende week is het rust, regelmaat en emoties/spanning signaleren. Ze gaan overleggen met al m'n oude en toekomstige behandelaren en volgende week hoor ik wat het plan wordt.
Het voelt veilig hier. Rustig en veilig.
Oh en het eten schijnt wel goed te zijn. Ik kan iedere dag kiezen uit een aantal maaltijden, en daar zitten vegetarische/veganistische bij. Voor de lunch hebben we soep, salade en broodjes die ze allemaal vers maken op de afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |