Behoefte aan zelf?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet in haar reet te neuken.
True, jij Fok!t iets langer.quote:
WB MOquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar daar sta je dan, en je denk, dat lijkt me best een leuke meid, tot ze haar mond opentrekt en je beseft dat je maar beter snel kan maken dat je wegkomt.
Andersom ook vreselijk. Zie je een leuke vent, oogcontact, hij komt naar je toe en zegt: 'Hee moppie'quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar daar sta je dan, en je denk, dat lijkt me best een leuke meid, tot ze haar mond opentrekt en je beseft dat je maar beter snel kan maken dat je wegkomt.
Keek hij naar je kontjequote:Op woensdag 29 mei 2019 01:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Andersom ook vreselijk. Zie je een leuke vent, oogcontact, hij komt naar je toe en zegt: 'Hee moppie'
Was het Lange Frans?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Andersom ook vreselijk. Zie je een leuke vent, oogcontact, hij komt naar je toe en zegt: 'Hee moppie'
quote:
Plank met een rode vlag in je reet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja vooral naar het bordje 'wide load' en 'zwenkt uit'
Je hebt ook draaiende achterwielen? IK ken het.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja vooral naar het bordje 'wide load' en 'zwenkt uit'
Toch weer dat anale geneuzel hèquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plank met een rode vlag in je reet.
Die heeft 'songtitels' als 'Moppie'.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Die grap snap ik niet omdat ik hem eigenlijk alleen van naam ken
Nee, maar dat klinkt wel reuze handig eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt ook draaiende achterwielen? IK ken het.![]()
Ah.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft 'songtitels' als 'Moppie'.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik laat Mo en Tonja alleen, lijkt me best leuk. Had fun.![]()
Pit ze.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik laat Mo en Tonja alleen, lijkt me best leuk. Had fun.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |