wat een narigheidquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk was de helft ook genoeg geweest voor mij, maar ze verkopen geen halve of kleinere.
Dat is hier nooit een probleemquote:
Je trekt het hele verhaal uit zijn verband, maar prima hoorquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk was de helft ook genoeg geweest voor mij, maar ze verkopen geen halve of kleinere.
Bahquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou zeg, morgenochtend weer monteur over de vloer, ik dacht dat ze klaar waren, maar nee, ze motten er weer zijn, daar gaat mijn uitslapen.
Dat zit er voorlopig niet in, is mijn inschatting.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:32 schreef Petzi het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer een 40+ samenkomst doen
Doei.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je trekt het hele verhaal uit zijn verband, maar prima hoor
Wil je niet zoveel op mij reageren, want er wordt gepraat enzo.....quote:
Neuken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je niet zoveel op mij reageren, want er wordt gepraat enzo.....
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik het dan maar duidelijk zeggen ?
Ik ga van mijn vrouw weg en ik ga met Tonja door, in een andere woning. Roddel maar verder.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga van mijn vrouw weg en ik ga met Tonja door, in een andere woning. Roddel maar verder.
Dit is mijn uitspraak en Tonja en ik moeten het ermee doen.![]()
![]()
Vergeet niet in haar reet te neuken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga van mijn vrouw weg en ik ga met Tonja door, in een andere woning. Roddel maar verder.
Dit is mijn uitspraak en Tonja en ik moeten het ermee doen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet in haar reet te neuken.
Dat is buiten mijn leaguequote:Op woensdag 29 mei 2019 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet niet in haar reet te neuken.
* tonja slaakt een zucht van verlichtingquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is buiten mijn leagueDank voor je zegen.
Al je bier op de grondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |