SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Shenti op 27-06-2019 01:01:59 ]
Tsja Rohan, had je je Billy maar wat beter in elkaar moeten zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Billy, dat is toch een boekenkast? Of was dat nou de man van Nina? Oh nee wacht, dat is Bingo. Billy was die koekenbakker van om de hoek toch?
SPOILER: Aflevering 1 dag voor de zomer cliff live verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AysenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie denken jullie dat die vrouw is bij dat ongeluk?
Er valt ook echt niets van te begrijpen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:00 schreef AnnaWietFan het volgende:
Ik snap er echt niks meer van.
Billy, Ludo en Aysen en die hele patatzaak was al zeer lastig te volgen. Billy verdwijnt 2 maanden en keert, verliefd, terug op Ludo. Blijkbaar is dit allemaal spel want ze wilde hem een hak zetten met die kunstfraude, alleen Ludo was haar voor. Rob Bekkers had ze ingehuurd om Ludo en Janine uit elkaar te drijven; maar waarom?! Vervolgens krijgen Ludo en Billy het aan de stok met die nieuwe dame gespeeld door Barbara Pouwels. Vanaf dat moment zijn deze drie personages niet meer gezien geweest. Janine werkt zichzelf in de nesten met die ene crimineel die geld van haar eist. Hoort deze crimineel bij Billy, actrice Barbara of staat dit er helemaal los van? En nu wordt Aysen door een onbekend persoon meegenomen. Wat een ONDUIDELIJKE verhaallijn. Hopelijk wordt dit dan morgen tijdens de cliff allemaal beantwoord (Videoland), maar ik ben het spoor bijster.
Nee toch?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nee, Rik en Danny hebben wel dezelfde ouders;
Danny was de tweede zoon van Bert en Maria de Jong, en het jongere broertje van Rik de Jong
Doet ze wel vaker toch.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:30 schreef James1988 het volgende:
Ja hoor, hoofdcommissaris Aysen gaat er in haar eentje op af
[ spoiler] [/spoiler ]quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:31 schreef mereltjuhh34 het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker toch.
Hoe wist Alex ineens waar de loods was?
Wat Nina bij Daan doet( weet niet hoe ik iets in een spoiler kan zetten, ) Ik moest echt hardop lachen.
ZoëHoop dat ze eruit gaat en hoop dat ze die irritante Jojo ook meeneemt, Rover mag ook gelijk mee.
Grote god, wat zijn dit voor verhaallijnen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 00:54 schreef Shenti het volgende:
Aflevering van donderdag is voor mij toch wel het dieptepunt van heel GTST.Helemaal mee eens. Dit gaat helemaal nergens over, vorig jaar duurden verhaallijnen nog te lang “hier gaan we aan werken in get nieuwe seizoen!” Maar dit seizoen schiet het compleet alle kanten op. “Snelle verhaallijnen? Nee we doen gewoon halve! Openen elke week een nieuwe verhaallijn!” “Briljant”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door mereltjuhh34 op 28-06-2019 00:33:54 ]
Thanks!!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ spoiler] [/spoiler ]
Alleen dan zonder spaties
Jaaquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Spoiler clliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:53 schreef laracroftonline het volgende:
Ugh saaie cliffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |