Die wilde hem niet meer toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:05 schreef Nathvi het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag... Ziet Manu zijn moeder (Monika) nooit meer of zo?
Ludo = kwijtquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik heb een maand of drie geen GTST meer gezien, en ik ben weer beginnen met het volgen ervan.
Wat is spannend om te weten?
- Janine heeft met een Rob dus zitten aanpappen, wat dus een actie van Billy blijft te zijn. En Rob is ontmaskerd, en verdwenen? Ludo opeens ook?
- Billy is terug, en probeert/probeerde Ludo te winnen.
- Zoe heeft een nieuwe lichtgetinte scharrel?
- Sjors gaat verhuizen?
- Er was ook iets met een nieuwe type Loes die psychisch in de war was en fakete dat ze niet kon lopen, en Rover had ontvoerd?
Hoe zat dit?
Zijn er nog meer verhaallijnen die ik mis?
Oh yay, dan kan Rohan weer belangrijk gaan lopen doen met zijn maatschappelijk relevante verhalen. Om vervolgens de (terechte) kritiek van stichtingen/belangenverenigingen/experts op het gebied van suikerziekte in de wind te slaan met "ja, maar wij hadden het maar van een vriendin van de oom van de nicht van de stagiaire, dus dan kan er al iets fout gaan in de research en nee, we kunnen het inmiddels niet meer aanpassen dus jammer de bammer."quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:21 schreef LetsGame het volgende:
Ik voel een suikerziekteverhaallijn aankomen. Dat is wel een primeur volgens mij.
Eerlijk, als er al veranderingen binnen het team worden doorgevoerd, dan worden er waarschijnlijk wat poppetjes verschoven van positie denk ik, simpelweg omdat er weinig nieuwe aanwas van schrijvers is. Schrijven voor soap is anno nu nogal 'dood', net als in Amerika.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht op korte termijn wel een aantal vervangingen in dat schrijversteam. Peter v/d Vorst heeft een paar weken geleden al flinke kritiek geuit en dat zal zich wel gaan doorvertalen, anders is deze serie echt binnen nu en een jaar van de buis.
Jojo? Ik dacht aan boulumia. Dat het out of nowhere komt zonder buildup is geen verrassing meerquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Haha ja dat van Nina en Daan is wel dom. Ze hadden iemand nodig om aan Daan zn bed te zitten (behalve Rick dan), dus hebben ze binnen 1 aflevering Daan en Nina een soort vriendjes laten worden.
God ik zeg al tijden dat dit een hele slechte soap is, net zoals veel anderen, alleen de meeste blijven toch wel kijken geloof ik.
Eens een golddigger, altijd een golddigger.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:10 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik vind die Arabische prins maar creapy. En dan Lucas die tegen Zoe zegt dat het gewoon een rijke prins en zij meteen overstag gaat![]()
Hahaha true. Dat woord schiet ook regelmatig door mijn hoofd bij haar scenes haha.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eens een golddigger, altijd een golddigger.
Haha ja die Arabische prins. Moet een beetje denken aan die vent met zn sprookjes die Wiet toen versierde. Krankzinnig was dat. Deze vent lijkt me toch ook een oplichter.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:10 schreef ConqueringChaos het volgende:
Dat van Nina en Daan toch niet suuuuupergek ? Al is het wel een bewtje dramatisch vanuit Nina. Maar Daan en Bing zouden vrienden moeten zijn..
Ik vind die Arabische prins maar creapy. En dan Lucas die tegen Zoe zegt dat het gewoon een rijke prins en zij meteen overstag gaat![]()
En wtf is er met dat psychopaten gedrag van Lana
Ja ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we eindelijk weten wat er mis met hem is. Met zijn telefoontjes steeds..quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja die Arabische prins. Moet een beetje denken aan die vent met zn sprookjes die Wiet toen versierde. Krankzinnig was dat. Deze vent lijkt me toch ook een oplichter.
Ludo heeft 'een berichtje gestuurd' dat hij ineens halsoverkop naar het buitenland moest. En dat vindt kennelijk niemand vreemd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Waar is Ludo ook alweer heen? Rob zoeken? Of zomaar ineens verdwenen? Niemand maakt zich iig echt druk toch?
Ik kende de acteur die Rob speelt niet, maar vind hem erg sterk. Het ligt echt aan het schrijfwerk dat het me totaal niet boeit wat er met hem is gebeurdquote:Op donderdag 20 juni 2019 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie zelden nog een volledige aflevering (een paar weken terug was geheel toevallig nog eens het geval), maar soms kijk ik wat fragmentjes met Rob Bekkers. Simpelweg omdat ik benieuwd ben naar hoe Jop de Vries het neerzet, want het is toch een meesterlijk acteur.
Helaas, het materiaal is er niet naar.
Hier, een scène tussen Ludo en Rob van inmiddels zo'n twee maanden terug. En hoewel het geen slechte scène is, voel ik er weinig bij. Zowel Erik als Jop proberen er echt nog wat van te maken (ik hoor zelfs het welbekende Victor Couwenberg-toontje bij 1:22), maar er mist iets. Ludo is te tam, zijn 'dreigementen' zijn uiterst zwak en het personage Rob biedt daarbij ook te weinig tegenwicht. Hoe graag zou ik hebben gezien dat Erik en Jop, toch twee van de betere acteurs van de Nederlandse soap, elkaar verbaal in de haren zouden vliegen in scènes om van te smullen en waarbij ze het beste in elkaar naar boven halen. Dat ze in een verhaallijn zouden zitten waarbij je niet kan wachten tot de volgende aflevering, of zelfs tot de volgende scène omdat je weet dat er dan iets te gebeuren staat.
Maar helaas, daar is het materiaal dus niet naar. En, zoals ik in een eerdere post al aangaf, eeuwig zonde dat Jop de Vries dit te doen heeft gekregen. Want met het juiste materiaal en een goed uitgewerkte rol kan hij echt wat neerzetten.
Vergat nog toe te voegen dat Billy inmiddels ook kwijt is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:29 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ludo = kwijt
Rob = kwijt
Janine kreeg een tip over Rob waar ze 5000 euro voor moest betalen, maar die later gefotoshopt bleek. Toen ze haar geld terug ging vragen bij één of andere shady loods lieten ze een foto van Nola zien en eisten 20.000. Aysen zag die ontmoeting en is uiteraard in haar eentje op onderzoek uit gegaan, want ze heeft geen heel politiecorps onder zich werken.
Mannetje zei dat het dom was van Aysen dus die zit nu in de shit.
Daan ligt in coma, want auto.
Sjors en Amir hebben een huis gekocht want Amir had de loterij (niet) gewonnen, kregen ruzie, bliezen de koop af, maar gaan er nu toch wonen.
Ze wonen nu tijdelijk in de rozenboom, want waarom?
Oh ja. Rover en Valentijn gaan nu in de schuur van Amir wonen, maar dat vindt Lana niet vet, want redenen. Ze zijn een prankchannel begonnen die "de grapjassen" heet.
Nina is ineens besties met Daan en zit elke dag aan zijn bed (hoe kennen die elkaar ookalweer?).
Bing boeit het niet dat een van zijn beste vrienden in coma ligt, want hij heeft het te druk met Jojo opvoeden en kinderen van de crèche halen.
Laura heeft Louise in huis, want Daan wilde haar niet. Wilde ook niet dat ze bij Laura was dus dumpte haar bij Rik (want logisch). Kreeg spijt en nu is ze weer bij Laura, want anders heeft ze niks meer om zich tegenaan te bemoeien.
En dan was er nog wat... Ohja. Shanton is klaar en hij is weer terug bij Linda. Hij werkt nog wel in de kroeg. Zal ook wel weer een reden voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |