Ohja natuurlijk heb je het over de VU.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De VU sluit altijd om 23.00, gisteren en vandaag zijn uitzonderingen, iets met OV-staking
Vooral naatje, dagelijksquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk heb je het over de VU.Zijn daar nog echt veel mensen zo laat?
Naatje leeft in de VU, en heeft zijn vakantiehuisje in de AH2goquote:
Nee, ik ben een van de weinige nu denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk heb je het over de VU.Zijn daar nog echt veel mensen zo laat?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje leeft in de VU, en heeft zijn vakantiehuisje in de AH2go
Als dat eerste echt zou kunnen hehquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik mis de 7-eleven in Aziequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Alleen al voor de 7-eleven zou ik naar Tokyo willen
Bazenwinkel jaquote:
Hoe duur maatinquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Flippiee het volgende:
Iemand advies over TV's? en tv meubels.
ik ben de weg kwijt met alle opties en prijsranges
Nee maar het is daar meer ook meer een soort van cafe. Volgens mij kan je in de VS je eten niet meteen eten daarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar wel, en hij heeft gelijk over de VS. Daar zou ik echt niet voor me lol komen
OLED, en even de afstand tussen je bank en de muur meten. Dan kan je qua grootte ook al een goede keuze maken. Samsung is sterk in scherpe en rijke kleuren. Philips heeft ambilight, en LG heeft top OLED panelenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Flippiee het volgende:
Iemand advies over TV's? en tv meubels.
ik ben de weg kwijt met alle opties en prijsranges
Geen flauw idee. Wat is fatsoenlijk voor een TV? 2000? Meer? 3000?quote:
Kan het me oprecht niet herinneren. Het is even geleden denk ik dat ik er in de VS binnenstapte en nooit meer terug gingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar het is daar meer ook meer een soort van cafe. Volgens mij kan je in de VS je eten niet meteen eten daar
3000 voor een tv? Koekoek.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Flippiee het volgende:
Geen flauw idee. Wat is fatsoenlijk voor een TV? 2000? Meer? 3000?
Of kun je voor 1500 ook genoeg vinden
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lap, ik wilde nu al nieuw tv en niet als ik eenmaal huis gekocht hebquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef I. het volgende:
[..]
OLED, en even de afstand tussen je bank en de muur meten. Dan kan je qua grootte ook al een goede keuze maken. Samsung is sterk in scherpe en rijke kleuren. Philips heeft ambilight, en LG heeft top OLED panelen
quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lap, ik wilde nu al nieuw tv en niet als ik eenmaal huis gekocht hebhoe belangrijk/relevant is die afstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |