Je baalt gewoon dat GoT afgelopen is hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afleiding hier helpt hopelijk ook wel.Maar daar valt dit ook onder.
Heb er niet altijd zin in 's ochtends, maar ik doe het welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef I. het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet. Maakt het niet minder lief.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb er niet altijd zin in 's ochtends, maar ik doe het wel
Wanneer worden de struiken eruit gehaald?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afleiding hier helpt hopelijk ook wel.Maar daar valt dit ook onder.
Ik heb zo mijn aardige kanten. Niet vaak, maar tochquote:
Weet niet, ze bellen mij ergens volgende week (2 dagen van te voren).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer worden de struiken eruit gehaald?
Voorlopig nog niet afgelopen hoor, Ben nog in de boekenreeks bezig, moet de docu nog kijken, en er liggen 5 spin-off series nog te wachtenquote:
Wel redelijk op tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, ze bellen mij ergens volgende week (2 dagen van te voren).
5 is ook wel een beetje overdreven veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet afgelopen hoor, Ben nog in de boekenreeks bezig, moet de docu nog kijken, en er liggen 5 spin-off series nog te wachtenDaar ben je voorlopig nog wel even zoet mee
https://www.theverge.com/(...)-fire-and-blood-bookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 is ook wel een beetje overdreven veel.
Merk er niks van.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn aardige kanten. Niet vaak, maar toch
True true. Wel heel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, tijd voor iets nieuws.
Drie spin-offs idd. Docu leek me ook wel interessant, maar de boeken ga ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet afgelopen hoor, Ben nog in de boekenreeks bezig, moet de docu nog kijken, en er liggen 5 spin-off series nog te wachtenDaar ben je voorlopig nog wel even zoet mee
pffff pittigquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.theverge.com/(...)-fire-and-blood-book
Hij begon met 5, nu dus kennelijk 3
Kan prima aan je lange to watch lijstje toegevoegd worden tochquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan prima aan je lange to watch lijstje toegevoegd worden toch
Hup hup, naar bed jij.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Voelt nog steeds vreemd om hier na 23.00 te zijn
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Voelt nog steeds vreemd om hier na 23.00 te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |