Vooral het geluid; redelijk essentieel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik las dat het optreden van de Spice Girls tegenviel.
Gohquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik las dat het optreden van de Spice Girls tegenviel.
Ja nogal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral het geluid; redelijk essentieel.
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Ik twijfel of ik dit weekend ga kamperen in Zeeland
Zeeland is veel dichterbij voor jou toch of ga je lekker eiland hoppen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.
BBQ met vrienden is sowieso fijn. Maakt niet heel veel uit waar!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.
Even erop uit. Heb vrijdagavond nog een afspraak dus zou zaterdagmorgen pas kunnen vertrekken. Nog maar kijken wat ik daarmee ga doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeeland is veel dichterbij voor jou toch of ga je lekker eiland hoppen?
Preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BBQ met vrienden is sowieso fijn. Maakt niet heel veel uit waar!
Ja, want de show was verder wel goed had ik gelezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral het geluid; redelijk essentieel.
Dat is 17 graden te warm.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee. Is maar 37 graden overdag. Prima vol te houden.
De Nederlandse Love Island?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef Allures het volgende:
Ik denk vanavond ex on the beach en daarna love island bij kijken
Lekker classy avondje
Lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
waar ben je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet gezien. Samen kijken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Gisteren nog niet gezien. Is het wat?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste gesprek gehad, denk dat ik toch maar de gesprekken in ga voor die nieuwe baan.
Als je in Luxemburg gaat werken sowieso wel; en dan nog even belastingregeling en dikke auto in de lease.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Kijken of er nog wat extra geld bij te harken is
Twee gesprekken te overleven, valt op zich mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Luxemburg gaat werken sowieso wel; en dan nog even belastingregeling en dikke auto in de lease.
Je zit 'net' op deze plek toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste gesprek gehad, denk dat ik toch maar de gesprekken in ga voor die nieuwe baan.
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1.5 jaar, waarvan een jaar wachten op HR om het ‘officieel’ te maken.
Duurt gvd bijna net zo lang jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.
Gewoon een bedrijfshoer die voor het geld gaat als hij wat meer krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een bedrijfshoer die voor het geld gaat als hij wat meer krijgt aangeboden.
Soms denk ik dat we collega’s zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.
Geen zin an.
Ik begrijp dat je incompetente collega's niks anders doen dan het voorbeeldgedrag van het management volgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.
Geen zin an.
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag een workshop gehad over het gebruik van Machine Learning en AI bij streaming video, misschien moet ik die software inzetten op Tinder.
Daar heb je dit ding toch al voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werk
Gewoon beetje dweilen met de kraan open, lekker druk zijn en vooral niets oplossen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je incompetente collega's niks anders doen dan het voorbeeldgedrag van het management volgen?
Beetje filteren op bepaalde woorden en zaken in foto’s. Ik ga eens even een opzetje maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werk
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je dit ding toch al voor?
[ afbeelding ]
Dan krijg je veel teveel bijvangst.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je dit ding toch al voor?
[ afbeelding ]
Krijg je weer van die mannenhaters in datingtopic die gaan huilen over mannen en hun sleepnetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je veel teveel bijvangst.
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.
Ik zou zuinig zijn op mijn matchesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.
Zoals ik al zei; de meeste vrouwen doen dat pas na het huwelijk. Op tinder dit al doen is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.
Levende bewijzen dat natuurlijke selectie nog prima functioneert.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je weer van die mannenhaters in datingtopic die gaan huilen over mannen en hun sleepnet
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dan vrouwen die naderhand pas hun status veranderen in “in relatie”
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...
Daarvoor zou ik DM gebruiken ipv AI.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...
Wat had je CEO nou vanochtend dat je je Thuiswerkdag moest opzeggen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik DM gebruiken ipv AI.
Nieuwe eigenaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat had je CEO nou vanochtend dat je je Thuiswerkdag moest opzeggen?
Dat moet zich nog uitwijzen; geloof niet dat de sfeer per se veel beter gaat worden op de langere termijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En?
Goed, slecht, neither of the above?
Kunnen ze die mensen niet gewoon opruimen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
"Opnieuw teefjes betast op hondenshow"
Wat
?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat
Nieuwsbericht. Blijkbaar worden teefjes betast tijdens hondenshows om ze rustiger te maken.quote:
Ah een nieuwe dolvijnenaftrek gate.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat
Hosti heeft nog wel een bedjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
WAAROM IS HUREN ZO DUUR
Morgen maar even wat foontjes plegen
Ja maar dat vind zijn GF niet zo leuk. En dan moet ik bij Stranger gaan slapen en dat vind hij vast niet zo leukquote:
Maar jij bent beter en slimmerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar dat vind zijn GF niet zo leuk. En dan moet ik bij Stranger gaan slapen en dat vind hij vast niet zo leuk![]()
En shit.
Dan? Stranger? Niemand is slimmer dan Strangerquote:
Dan de nieuwe chick van Tostiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan? Stranger? Niemand is slimmer dan Stranger
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanquote:
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanPlus, zijn nieuwe Chick is leuk!
Nu alweer 11-12 jaar vriendenWerkt veel beter dan elkaar neuken
![]()
Alstu. voor je excel lijstje
Hij moet er wel een beetje moeite voor doen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanPlus, zijn nieuwe Chick is leuk!
Nu alweer 11-12 jaar vriendenWerkt veel beter dan elkaar neuken
![]()
Alstu. voor je excel lijstje![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.
Is schijnbaar alleen voor MCH nieuwe infoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet er wel een beetje moeite voor doen hoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Is schijnbaar alleen voor MCH nieuwe info
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom werd hij laatst nog zo boos dan toen ik over je Portugese bangboy begon, klonk zo vers voor hem allemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga gewoon voor een tiny house!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
En buttbuddiesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.
Ik heb een caaf minderquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de caafs en waar gaat je volgende vakantie heen?
Okay dan...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwsbericht. Blijkbaar worden teefjes betast tijdens hondenshows om ze rustiger te maken.
Ze is net terug van een paar dagen London en een dagje Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de caafs en waar gaat je volgende vakantie heen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom werd hij laatst nog zo boos dan toen ik over je Portugese bangboy begon, klonk zo vers voor hem allemaal
Ik kan met mijn nieuwe (verwachtequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een caaf mindervakantie nog niet gepland.
En hoe is het met jou?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]overleden? Welke? Hier goed! Vanochtend diploma opgehaald en verder gewoon werken en geld verdienen
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koopquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
[..]
Ik kan met mijn nieuwe (verwachte) inkomen wel een ok plekje huren
Wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.
Verdorie zeg. Die was toch nog vrij nieuw? Wat is nu je plan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
De blonde. Ze is ziek geworden toen ik in Londen zat.
Dan ben je alleen niet zo flexibel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koop
Ja, maar ik kan in mijn eentje zonder een vast contract in omgeving Nijmegen nog geen garagebox kopenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koop
Ik had haar nog geen anderhalf jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Die was toch nog vrij nieuw? Wat is nu je plan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je alleen niet zo flexibel.
Mooie ruimte dan toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan in mijn eentje zonder een vast contract in omgeving Nijmegen nog geen garagebox kopen
Begrijpelijk ja. Straks maar over op konijntjes CLquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had haar nog geen anderhalf jaarMaar ze was een jaar of vier.
Ik hou het nu bij de twee die ik heb.
Bangbros toch?quote:
quote:
Officieus. Alles is wel toegezegd maar contract nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mooie ruimte dan toch?Zo groot ben jij toch ook niet
Maar je hebt een baan
Weer van die geniepige vragen van jouquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Fascination het volgende:
Heeft Hosti eindelijk een vriendin die hij niet hoeft te delen?
TY bbquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef O_o_ het volgende:
Welkom @:Senn88 trouwens.
Van harte met je diploma !
Haha nee. Zelfde gedoe denk ik. M'n zus had bijna konijntjes genomen maar die durft nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Straks maar over op konijntjes CL
Suggereer je nu dat Hosti een hoerenloper was?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Fascination het volgende:
of nog niet ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Fascination het volgende:
Je inspireert mequote:
Binnenkort een gangbang met Maynard toch?quote:
Hoe is het met je hamster dan? Ik kreeg met mijn verjaardag een tompouce van Hema en moest denken aan jouw opmerking over mooie doos voor je dooie hamsterquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee. Zelfde gedoe denk ik. M'n zus had bijna konijntjes genomen maar die durft nu ook niet meer.
Hooker with a penis was zelden zo van toepassingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnenkort een gangbang met Maynard toch?
Jullie trio was wel leuk om te zien.quote:
Jij bent in ontkenning, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen MCH, CE, Dino en ik zei de gek zijn hier hetero?
Ik heb vorig jaar zomer een hamstertje opgehaald dat gratis op marktplaats stondquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met je hamster dan? Ik kreeg met mijn verjaardag een tompouce van Hema en moest denken aan jouw opmerking over mooie doos voor je dooie hamster
Nog leuker om mee te makenquote:
Bosjeshomo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij bent in ontkenning, dat weet iedereen.
Wat ontkent hijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij bent in ontkenning, dat weet iedereen.
Hey, jij daarquote:
soggert.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef Californium het volgende:
Ik ben bezig met huizen zoeken zonder dat mijn proefschrift klaar is
I knowquote:
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef Californium het volgende:
Er zijn twee soorten mannen; biseksueel en leugenaar. Blijkbaar ben je een leugenaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen MCH, CE, Dino en ik zei de gek zijn hier hetero?
IK GA MIJN MOND HOUDEN JONGEDAMEquote:
quote:
To do:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk een to do lijstje ga maken en dan ga slapen en morgen vroeg op
Ah de nieuwe lot. Ik was al bang dat we haar moesten pushen om een master te volgen maar gelukkig ben jij erquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef Californium het volgende:
Heb je Air er wel opgezet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk een to do lijstje ga maken en dan ga slapen en morgen vroeg op
Ons carrierevrouwtjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah de nieuwe lot. Ik was al bang dat we haar moesten pushen om een master te volgen maar gelukkig ben jij er
Hoe gaat het met je scriptie proefschrift?
Terecht.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Valt Q op mannenzonde van die paringsdans van de afgelopen 15 jaar.
Intro: Zo goed als klaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah de nieuwe lot. Ik was al bang dat we haar moesten pushen om een master te volgen maar gelukkig ben jij er
Hoe gaat het met je scriptie proefschrift?
Vergeet niet : inleveren voor feedbackquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Intro: Zo goed als klaar
Hst 1: klaar
Hst 2: zo goed als klaar
Hst 3: zo goed als klaar
Hst 4: Halverwege <- dit is de bitchhhhh
Conclusie discussie: Zo goed als klaar
Om mijn proefschrift mee te delen? Ja missy en Air krijgen er wel 1quote:
IK hoop mijn graad te krijgen op die leeftijd. Doe ik niet slechtquote:
Conclusie: Mijn baas is een lul.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoofdstuk 4 is de MCH van je proefschrift dus?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Intro gedaan.quote:
Gcjoel was bff's met drquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
O dat was die andere meid die hier heel soms komt
Ik bedoelde to do: Air. Laat maarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Om mijn proefschrift mee te delen? Ja missy en Air krijgen er wel 1
[..]
IK hoop mijn graad te krijgen op die leeftijd. Doe ik niet slecht
N'aaaaaawquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Om mijn proefschrift mee te delen? Ja missy en Air krijgen er wel 1
[..]
IK hoop mijn graad te krijgen op die leeftijd. Doe ik niet slecht
Dat gaat over de data analyse dus over mijn Excelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoofdstuk 4 is de MCH van je proefschrift dus?
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:
Hopelijk hebben jouw beoordelaars wel dezelfde eisenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Intro gedaan.
De hoofdstukken hoeft alleen hoofdstuk 4 dus nog
Conclusie discussie zijn bij mijn baas geweest en moeten alleen nog naar mijn co-promotoren
I know maar ik dachtquote:
Zodra ik een datum heb.... Wordt in het najaar. Hoop oktober nog maar eerder begin Novemberquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
N'aaaaaaw
Gelukkig binnenkort een bruiloft. Heb ik ook meteen wat om aan te trekken voor jou.
Wat doet gcjoel aan cocaïne!?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje en zij wilde een lijntje leggen met @:eldinosaur
Het is een proefschrift lieverdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jouw beoordelaars wel dezelfde eisen
Iedere vrouw hier wil een lijntje met Dino, weet je toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje en zij wilde een lijntje leggen met @:eldinosaur
Dan koop ik er nog snel even een bontmantel bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]
I know maar ik dacht
[..]
Zodra ik een datum heb.... Wordt in het najaar. Hoop oktober nog maar eerder begin November
O klinkt goed. Maar ik sla toch overquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is een proefschrift lieverd![]()
Als mijn baas het goedkeurt dan is het klaar. De rest mag vragen stellen bij de verdediging
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan koop ik er nog snel even een bontmantel bij.
#zomerbruiloft
Ik krijg hier een acht voor een nacht gevoelens bijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is een proefschrift lieverd![]()
Als mijn baas het goedkeurt dan is het klaar. De rest mag vragen stellen bij de verdediging
Moet je eerst nog een master en een promotie traject doen. Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:
Hij is 66 en bahquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik krijg hier een acht voor een nacht gevoelens bij
Haha, zie jou de andere vrouwtjes hier ownenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet je eerst nog een master en een promotie traject doen. Zou ik ook niet doen als ik jou was
Dat is 5.5 jaar knallen en dan alsnogquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Proefschrift lijkt me wel garpig. Maar niet in het vakgebied van Cali
Ik heb geen hosselhulp nodig hoor, dank je.quote:
Daarom. Dat kan korterquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is 5.5 jaar knallen en dan alsnog
Stuur eens wat pics van Senn88quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen hosselhulp nodig hoor, dank je.
En het grootste deel van de mannen ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, zie jou de andere vrouwtjes hier ownen
Het blijft een vrouw hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het grootste deel van de mannen ook.Cali
Incl jouquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Side boob, decolleté of full frontal?quote:
vrouwtjes?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga jou de datum ook niet vertellen want dadelijk kom je ook echt nog chaggie doen bij mijn verdedigingquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik durf Cali niet aan te raken. Whole different league
Ze DM't met dat ik een boob request pic mag doen als ik jou niks stuur dus ik kan je niet verder helpen, lees ik net.quote:
Die publiceren ze gewoon en zo vaak zijn ze er niet per faculteitquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga jou de datum ook niet vertellen want dadelijk kom je ook echt nog chaggie doen bij mijn verdediging
Alleen maar elke maandag en woensdagquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Die publiceren ze gewoon en zo vaak zijn ze er niet per faculteit
Het boeit me ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen maar elke maandag en woensdagSucces met zoeken
quote:
Gelukkigquote:
Nee gescheiden mannen hebben geen geld. Is allemaal naar de ex gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Die parken zitten wel vol met gescheiden mannen dus wel interessant voor jou misschien?
Gaat het dan echt alleen om geldquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee gescheiden mannen hebben geen geld. Is allemaal naar de ex gegaan.
Nou nou nouquote:
quote:
Of grote dildo's. Wat jij wilt.quote:
Deze heteroquote:
Rustig doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:37 schreef Californium het volgende:
Nou ik ga slapen. Ben helemaal enthousiast om te gaan verhuizen verdomme![]()
SCHRIJVEN KUT
Spontaan zin in een strenge schoolmeester, ondeugende leerlinge rollenspel nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:37 schreef Californium het volgende:
SCHRIJVEN KUT
Gewoon een baan in Leiden regelen en hier komen wonen. Chill.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:37 schreef Californium het volgende:
SCHRIJVEN KUT
Open er een topic overquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef Fascination het volgende:
Ik ben verslaafd aan Age ain't nothing but a number van Aaliyah. Ben ik nu een pedo?
Dan ga ik aandelen kopen in een niet nader te noemen cocktailbarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een baan in Leiden regelen en hier komen wonen. Chill.
Ja maar Nijmegenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een baan in Leiden regelen en hier komen wonen. Chill.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik aandelen kopen in een niet nader te noemen cocktailbar
Paar vakken vwo.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Scrup, wat is jouw hoogst genoten opleiding?
Ik had dat laatste zinnetje moeten weglaten, dan had jij me kunnen vragen of ik pedo benquote:
Ja maar wijquote:
Truequote:
Werken in Leiden, wonen bij ons hè.quote:
Bij pedo vrouwen heerst een dubbele moraalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had dat laatste zinnetje moeten weglaten, dan had jij me kunnen vragen of ik pedo ben
Welkom in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
True
Maar jij en Air
Vs
5 goede dinnetjes + aanhang en Hosti in Nijmegen
quote:
Ga door. Draai dat mes nog even rond in m'n rugquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
True
Maar jij en Air
Vs
5 goede dinnetjes + aanhang en Hosti in Nijmegen
Ook heel betaalbaarquote:
Alleen bij knappe pedovrouwenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij pedo vrouwen heerst een dubbele moraal
Zolder. Garage.quote:
Nothing personal. You loose by numbersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga door. Draai dat mes nog even rond in m'n rug
Ik ben 13 wat is ditquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij pedo vrouwen heerst een dubbele moraal
Lekker toch, net als 90 procent van Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Opdracht geannuleerd. Ik ben denk ik vrijdag ook vrij.
Vier dagen achter elkaar. Weet niet wat me overkomt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker toch, net als 90 procent van Nederland
Nee, dit ga je niet meer redden. Ik lig hier te flatlinen nuquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Nothing personal. You loose by numbers
Ik ook niet. *boks*quote:
Van Allahdin ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, er is een remake van Flatliners. Is er nu niks meer heilig?
Jezus was het leuk onder je steenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Het einde van GoT schijnt volledig in lijn met de boeken te zijn. Fans zijn zonder uitzondering enthousiast.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Mmmm dat is jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar het is een beetje chaos want niemand weet dingen.
Sowieso is het nieuw opgezet en nog een beetje rommelig, maar als je later binnenkomt weet al helemaal niemand wat er nog precies geregeld en ingehaald moet worden. Maar ze doen wel hun best hoor, het zal uiteindelijk wel goed komen.quote:
Vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is het nieuw opgezet en nog een beetje rommelig, maar als je later binnenkomt weet al helemaal niemand wat er nog precies geregeld en ingehaald moet worden. Maar ze doen wel hun best hoor, het zal uiteindelijk wel goed komen.
4 jaar in principe.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vast wel
Hoeveel jaar is de opleding?
Weten we gelijk dat het in de familie zitquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn pa heeft zijn koffer 400 km verder in een hotel laten liggen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja 2 jaar geleden heb ik mijn autosleutels in een berghut laten liggen en moest ik 30km teruglopen.
Als jij betaaldquote:
Ja sorry, mensen wezen mij er al op dat je die niet hebt schijnbaarquote:
Ja, een paar. Die doordeweeks aan het werk zijn, en verder amper tijd hebben tegenwoordig. Het is al een uitdaging om een vrijdagavondje poolen af te spreken met ze tegenwoordig. Vroeger gingen we elke vrijdagquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry, mensen wezen mij er al op dat je die niet hebt schijnbaar
Is dat niet een beetje Plopsaland achtig?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje pauperpark. Zat aan Phantasialand ofzo te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |