Vooral het geluid; redelijk essentieel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik las dat het optreden van de Spice Girls tegenviel.
Gohquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik las dat het optreden van de Spice Girls tegenviel.
Ja nogal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral het geluid; redelijk essentieel.
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Ik twijfel of ik dit weekend ga kamperen in Zeeland
Zeeland is veel dichterbij voor jou toch of ga je lekker eiland hoppen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.
BBQ met vrienden is sowieso fijn. Maakt niet heel veel uit waar!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de Waddeneilanden; of gewoon BBQ'en met vrienden.
Even erop uit. Heb vrijdagavond nog een afspraak dus zou zaterdagmorgen pas kunnen vertrekken. Nog maar kijken wat ik daarmee ga doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeeland is veel dichterbij voor jou toch of ga je lekker eiland hoppen?
Preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BBQ met vrienden is sowieso fijn. Maakt niet heel veel uit waar!
Ja, want de show was verder wel goed had ik gelezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral het geluid; redelijk essentieel.
Dat is 17 graden te warm.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee. Is maar 37 graden overdag. Prima vol te houden.
De Nederlandse Love Island?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef Allures het volgende:
Ik denk vanavond ex on the beach en daarna love island bij kijken
Lekker classy avondje
Lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
waar ben je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet gezien. Samen kijken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Gisteren nog niet gezien. Is het wat?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste gesprek gehad, denk dat ik toch maar de gesprekken in ga voor die nieuwe baan.
Als je in Luxemburg gaat werken sowieso wel; en dan nog even belastingregeling en dikke auto in de lease.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Kijken of er nog wat extra geld bij te harken is
Twee gesprekken te overleven, valt op zich mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Luxemburg gaat werken sowieso wel; en dan nog even belastingregeling en dikke auto in de lease.
Je zit 'net' op deze plek toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste gesprek gehad, denk dat ik toch maar de gesprekken in ga voor die nieuwe baan.
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1.5 jaar, waarvan een jaar wachten op HR om het ‘officieel’ te maken.
Duurt gvd bijna net zo lang jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.
Gewoon een bedrijfshoer die voor het geld gaat als hij wat meer krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te makkelijk om nu over je laptop te beginnen.
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een bedrijfshoer die voor het geld gaat als hij wat meer krijgt aangeboden.
Soms denk ik dat we collega’s zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.
Geen zin an.
Ik begrijp dat je incompetente collega's niks anders doen dan het voorbeeldgedrag van het management volgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, morgen zegt m’n opvolger z’n baan op en komt al die zooi weer mijn kant op gok ik. Daarnaast is er geen enkel plan vanuit management om structurele problemen op te lossen, en ook geen zicht op enige vorm van een plan voor de komende paar jaar.
Geen zin an.
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag een workshop gehad over het gebruik van Machine Learning en AI bij streaming video, misschien moet ik die software inzetten op Tinder.
Daar heb je dit ding toch al voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werk
Gewoon beetje dweilen met de kraan open, lekker druk zijn en vooral niets oplossen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je incompetente collega's niks anders doen dan het voorbeeldgedrag van het management volgen?
Beetje filteren op bepaalde woorden en zaken in foto’s. Ik ga eens even een opzetje maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Automatische beoordeling van het complete profiel, scheelt een hoop werk
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je dit ding toch al voor?
[ afbeelding ]
Dan krijg je veel teveel bijvangst.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je dit ding toch al voor?
[ afbeelding ]
Krijg je weer van die mannenhaters in datingtopic die gaan huilen over mannen en hun sleepnetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je veel teveel bijvangst.
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.
Ik zou zuinig zijn op mijn matchesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je naderhand al die orks er weer uit filteren.
Zoals ik al zei; de meeste vrouwen doen dat pas na het huwelijk. Op tinder dit al doen is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.
Levende bewijzen dat natuurlijke selectie nog prima functioneert.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je weer van die mannenhaters in datingtopic die gaan huilen over mannen en hun sleepnet
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig types hebt die oke-foto's hebben vóór je een match hebt en zeer matige foto's nádat je een match hebt.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter dan vrouwen die naderhand pas hun status veranderen in “in relatie”
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...
Daarvoor zou ik DM gebruiken ipv AI.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij wat AI wil toepassen in je dateleef. Die vorige chick was ook al apart met haar open relatie. En dan dat geflirt met Allures...
Wat had je CEO nou vanochtend dat je je Thuiswerkdag moest opzeggen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik DM gebruiken ipv AI.
Nieuwe eigenaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat had je CEO nou vanochtend dat je je Thuiswerkdag moest opzeggen?
Dat moet zich nog uitwijzen; geloof niet dat de sfeer per se veel beter gaat worden op de langere termijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En?
Goed, slecht, neither of the above?
Kunnen ze die mensen niet gewoon opruimen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
"Opnieuw teefjes betast op hondenshow"
Wat
?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat
Nieuwsbericht. Blijkbaar worden teefjes betast tijdens hondenshows om ze rustiger te maken.quote:
Ah een nieuwe dolvijnenaftrek gate.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat
Hosti heeft nog wel een bedjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
WAAROM IS HUREN ZO DUUR
Morgen maar even wat foontjes plegen
Ja maar dat vind zijn GF niet zo leuk. En dan moet ik bij Stranger gaan slapen en dat vind hij vast niet zo leukquote:
Maar jij bent beter en slimmerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar dat vind zijn GF niet zo leuk. En dan moet ik bij Stranger gaan slapen en dat vind hij vast niet zo leuk![]()
En shit.
Dan? Stranger? Niemand is slimmer dan Strangerquote:
Dan de nieuwe chick van Tostiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan? Stranger? Niemand is slimmer dan Stranger
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanquote:
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanPlus, zijn nieuwe Chick is leuk!
Nu alweer 11-12 jaar vriendenWerkt veel beter dan elkaar neuken
![]()
Alstu. voor je excel lijstje
Hij moet er wel een beetje moeite voor doen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti en ik... been there done that. Werden we niet gelukkig vanPlus, zijn nieuwe Chick is leuk!
Nu alweer 11-12 jaar vriendenWerkt veel beter dan elkaar neuken
![]()
Alstu. voor je excel lijstje![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.
Is schijnbaar alleen voor MCH nieuwe infoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wilde noteren in mijn Excel maar stond er al in.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet er wel een beetje moeite voor doen hoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Is schijnbaar alleen voor MCH nieuwe info
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom werd hij laatst nog zo boos dan toen ik over je Portugese bangboy begon, klonk zo vers voor hem allemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga gewoon voor een tiny house!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
En buttbuddiesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.
Ik heb een caaf minderquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de caafs en waar gaat je volgende vakantie heen?
Okay dan...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwsbericht. Blijkbaar worden teefjes betast tijdens hondenshows om ze rustiger te maken.
Ze is net terug van een paar dagen London en een dagje Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de caafs en waar gaat je volgende vakantie heen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom werd hij laatst nog zo boos dan toen ik over je Portugese bangboy begon, klonk zo vers voor hem allemaal
Ik kan met mijn nieuwe (verwachtequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een caaf mindervakantie nog niet gepland.
En hoe is het met jou?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]overleden? Welke? Hier goed! Vanochtend diploma opgehaald en verder gewoon werken en geld verdienen
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koopquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
[..]
Ik kan met mijn nieuwe (verwachte) inkomen wel een ok plekje huren
Wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wist ook niet dat Hosti en Harman kutzwagers waren.
Verdorie zeg. Die was toch nog vrij nieuw? Wat is nu je plan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
De blonde. Ze is ziek geworden toen ik in Londen zat.
Dan ben je alleen niet zo flexibel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koop
Ja, maar ik kan in mijn eentje zonder een vast contract in omgeving Nijmegen nog geen garagebox kopenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huren is zonde geld. Ik ben aan het rondkijken voor koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |