Ik ook, standje 2mm tondeuze.quote:
Zacht en niet kriebeligquote:
Das een gok.quote:
Van links naar rechts : opskeertjequote:
vast een matjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit...ehh...
*twijfelt of ie dat gaat vertellen
permanentje?quote:
een kinkykapperachtig-iets ingeschoren?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Had vroeger een keer mijn eigen haar geknipt, hele erg korte pony
Oh dat is wel erg, ik niet gelukkigquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]een nichtje van mij ook...ze wordt nog steeds ermee geplaagd
Daar kan ik me zo geen voorstelling van makenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
een kinkykapperachtig-iets ingeschoren?
Nooit meer aangegroeid?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]een nichtje van mij ook...ze wordt nog steeds ermee geplaagd
Oh ja ik ook als kindquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Had vroeger een keer mijn eigen haar geknipt, hele erg korte pony
een vanilla ice-kapsel? zo'n blonde kuif?quote:
Lekker makkelijk en het staat je goedquote:
Ik heb weer kaas met spaghettiquote:
quote:
Kan ik daar mijn gal spuwenquote:
Dat zeg je alleen maar om mij jaloers te maken.quote:
Nee hoor en ik ken Fann ook, dan weet je het alvastquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij jaloers te maken.
Wel ja, ga nog even door.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor en ik ken Fann ook, dan weet je het alvast
IK haat verklein woordjesquote:
quote:
Zoals een biertje met een kaasje erbijquote:
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zoals een biertje met een kaasje erbij
quote:
Dat was juist haar grap.quote:
Ik vind biertje een normaal passend woord, ik slurp niet uit het vat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zoals een biertje met een kaasje erbij
owquote:
Centjes en boterhammetjes zijn het ergst.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
Koffietje, pennetje, oh ik heb meer irritaties. Vorkje prikken. Ik haat ook "smikkelen" Ik kan er niet tegen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Oh ja boterhammetjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Centjes en boterhammetjes zijn het ergst.
Namen afkorten vind je zeker ook niets?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Namen afkorten vind je zeker ook niets?
Hansjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen korte maar krachtige namen geven, dan hoef je ook niks af te korten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Peet, San, Daan etc.quote:
Dat is niet afkortenquote:
Oh daar heb ik niet zoveel moeite meequote:
Het was al een voorbeeldjequote:
Sommigen hebben daar net zo veel moeite mee als die verkleinwoorden.quote:
Kan en nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sommigen hebben daar net zo veel moeite mee als die verkleinwoorden.
Ik van onnodig puntjesgebruik...echt sommigenquote:
niks.quote:
Worstje dan?quote:
Ja YTquote:
Ik heb daar ook een tering hekel aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
Koffietje, pennetje, oh ik heb meer irritaties. Vorkje prikken. Ik haat ook "smikkelen" Ik kan er niet tegen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Bammetje eten. Dat is nog erger.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Centjes en boterhammetjes zijn het ergst.
Met een prikkertje?quote:
Ik krijg acuut jeuk als men het over the kids hebben.quote:
Ik krijg jeuk van het woord pap, zo mag Baardaap mij niet noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg acuut jeuk als men het over the kids hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
SpotjeVerwacht je visite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SpotjeVeel kerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ook niet. Alhoewel, mensen die voor je poten lopen.quote:
SpotjeSmakelijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Opzij schoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alhoewel, mensen die voor je poten lopen.
Nou dat is een beste pan vol jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het teveel? Zie dat momenteel niet zo goed
quote:
van de safraan is het geel denk ik, maar wel een pan voor een heel weeshuisquote:
Ik ga zo ook even de keuken induiken. Geen idee wat ik heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien bewaar ik wel iets voor morgen ...
Ja datquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
van de safraan is het geel denk ik, maar wel een pan voor een heel weeshuis
Ik begon met die worstjes .. die moesten verwerkt worden ... en van het een komt het ander..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even de keuken induiken. Geen idee wat ik heb.
Kan dat ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien bewaar ik wel iets voor morgen ...
chufi kan alles.quote:
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed planquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. pan past in de koelkast ... Bij mn schoonmoeder aten ze er ook dagen van
Op je zak.quote:
ongepeld met kop?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb grote garnalen gekocht bij Dirk vandaag. Ik weet nog niet wat er mee te doen
Bah !quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed plan
Wel een gedaan, maar is idd niet bevorderlijk voor de textuurquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed plan
SpotjeZiet er lekker uit, en plaatje kan zo een kookboek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat zit er in dan? De soorten groenten kunnen het inderdaad minder maken. Maar vlees en rijst is niks mis mee om in te vriezenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een gedaan, maar is idd niet bevorderlijk voor de textuur
Gewoon met mobiel geschoten en bewerktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, en plaatje kan zo een kookboek in![]()
Is niet lekkerquote:
Iets kijkt mij aan in die pan.quote:
Das Sjampquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets kijkt mij aan in die pan.
[ afbeelding ]
Sjampie?quote:
Die zag ik in een foto van @tonjaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
vraag het potje maar .. die ziet ogen ...
Sas is overal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef D. het volgende:
Ik had ook sjamp, maar niet gemerkt dat ik in de gaten gehouden werd
Ik vroeg het me ook al af want ik heb er geen hele ongepelde gambas in gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef D. het volgende:
Ik had ook sjamp, maar niet gemerkt dat ik in de gaten gehouden werd
Die bespieden doorgaans ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af want ik heb er geen hele ongepelde gambas in gedaan
Het chatscherm irriteert me .. maar zal eens kijken .. verder is er ook weinig te doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zag ik in een foto van @:tonja
Doe je nog mee met tekenen straks, of lukt dat niet met jouw zicht momenteel?
Maakt het er allemaal niet minder verwarrend opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee... ik woonde ooit vlak bij een Sjamp ... maar dat was vroeger
Te lui om er rijst bij te makenquote:
Ja daarom .. Dacht ik gooi hem er even inquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt het er allemaal niet minder verwarrend op
Kip met groente en een boel knoflook waarvan ik hoopte bepaalde mensen uit de sc te jagen maar dat was een illusiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |