Opzij schoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alhoewel, mensen die voor je poten lopen.
Nou dat is een beste pan vol jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het teveel? Zie dat momenteel niet zo goed
quote:
van de safraan is het geel denk ik, maar wel een pan voor een heel weeshuisquote:
Ik ga zo ook even de keuken induiken. Geen idee wat ik heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien bewaar ik wel iets voor morgen ...
Ja datquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
van de safraan is het geel denk ik, maar wel een pan voor een heel weeshuis
Ik begon met die worstjes .. die moesten verwerkt worden ... en van het een komt het ander..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even de keuken induiken. Geen idee wat ik heb.
Kan dat ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien bewaar ik wel iets voor morgen ...
chufi kan alles.quote:
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed planquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. pan past in de koelkast ... Bij mn schoonmoeder aten ze er ook dagen van
Op je zak.quote:
ongepeld met kop?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb grote garnalen gekocht bij Dirk vandaag. Ik weet nog niet wat er mee te doen
Bah !quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed plan
Wel een gedaan, maar is idd niet bevorderlijk voor de textuurquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan, invriezen lijkt me niet een goed plan
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
SpotjeZiet er lekker uit, en plaatje kan zo een kookboek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat zit er in dan? De soorten groenten kunnen het inderdaad minder maken. Maar vlees en rijst is niks mis mee om in te vriezenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een gedaan, maar is idd niet bevorderlijk voor de textuur
Gewoon met mobiel geschoten en bewerktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, en plaatje kan zo een kookboek in![]()
Is niet lekkerquote:
Iets kijkt mij aan in die pan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |