Waar iemand de moeite voor neemtquote:Op maandag 3 juni 2019 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zon reactie geeft toch al dan het een grote act is

*Proest.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven.

Nou ja tijd lang kreeg die er toch wel serieuze reacties op. Denk dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn.quote:

Echt hoor. Enige moment waarop ik wat tijd heb voor Fok! is als ik me verveel op het werk en even wat afleiding zoek hier.quote:

Hoezo afleiding? Je hebt blijkbaar geen interesse in de posts of reacties van de andere. Je gooit je onzin hier neer en je bent weer weg.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:56 schreef Restyler het volgende:
[..]
Echt hoor. Enige moment waarop ik wat tijd heb voor Fok! is als ik me verveel op het werk en even wat afleiding zoek hier.
Tijdens het sporten ga ik niet op Fok, als ik bij mijn vriendin ben ook nauwelijks.

Waar voor de meeste reacties het ook gewoon tijdverdrijf isquote:Op maandag 3 juni 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja tijd lang kreeg die er toch wel serieuze reacties op. Denk dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn.

Uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Waar voor de meeste reacties het ook gewoon tijdverdrijf is

Belachelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:56 schreef Restyler het volgende:
Tijdens het sporten ga ik niet op Fok, als ik bij mijn vriendin ben ook nauwelijks.

Mooi! Hoop dat het je goed bevalt.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja ik heb dit weekend hulp gehad. Dus dat is fijn
[..]
ja alles staat er !!

En in die tijd is het onmogelijk om eens te reageren op anderen?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:56 schreef Restyler het volgende:
[..]
Echt hoor. Enige moment waarop ik wat tijd heb voor Fok! is als ik me verveel op het werk en even wat afleiding zoek hier.

Meer kun je niet doenquote:Op maandag 3 juni 2019 12:16 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Zal wel wennen zijn maar doe Mn best

Nou vind verandering altijd zwaar moeilijk. Ik heb ook autisme dus leef een beetje in mijn eigen structuur en dat moet nu dus helemaal anders en dat is spannend.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Meer kun je niet doenKun je een beetje oke tegen verandering?

Heb je geprobeerd bepaalde dingen het zelfde te houden?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nou vind verandering altijd zwaar moeilijk. Ik heb ook autisme dus leef een beetje in mijn eigen structuur en dat moet nu dus helemaal anders en dat is spannend.

Ja dat zoiezo heb bijvoorbeeld mijn eigen dekbed en matras dus dat is al iets en verder gewoon al mijn eigen spullenquote:Op maandag 3 juni 2019 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd bepaalde dingen het zelfde te houden?

Okequote:Op maandag 3 juni 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat zoiezo heb bijvoorbeeld mijn eigen dekbed en matras dus dat is al iets en verder gewoon al mijn eigen spullen

Je beschrijft mij perfect ja.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja van die zure die geen bezoek meer krijgen omdat ze altijd zoveel klagen

Ik neem aan dat je qua tijdsplanning ook (redelijk) hetzelfde kunt blijven doen? Dus qua opstaan, dagbesteding en eten e.d. bedoel ik.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat zoiezo heb bijvoorbeeld mijn eigen dekbed en matras dus dat is al iets en verder gewoon al mijn eigen spullen

Fijn dat je hulp had met je verhuizing en dat alles staat. Veel succes met wennen aan de nieuwe structuur. Lijkt me idd lastig, helemaal als je autisme hebt ook nog. Wel lekker om je eigen spulletjes gewoon om je heen te hebben. Hopelijk voel je je er snel thuisquote:Op maandag 3 juni 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Zeker lastig maar dat komt goed!quote:Op maandag 3 juni 2019 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OkeHet zal vanzelf wel een nieuwe routine voor je worden maar snap dat de verandering lastig is
ja klopt kan gewoon de huidige planning aanhouden dus dat is ook wel fijn!quote:Op maandag 3 juni 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je qua tijdsplanning ook (redelijk) hetzelfde kunt blijven doen? Dus qua opstaan, dagbesteding en eten e.d. bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |