abonnement Unibet Coolblue
pi_187234681
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_187234828
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En wat heb je allemaal meegemaakt?
Leuk dat je het vraagt.

Het was meer een uitrust vakantietje, kwamen donderdag ochtend aan en gingen zondag middag weer weg. Maar toch is er nog wel wat gebeurd.

Allereerst is het van belang om te vermelden dat we een vier sterren all-inclusive vakantie hadden geboekt. Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we in het half Grieks, half Engels een verhaal van de baliemedewerker, waarvan het enige dat ik er zo uit kon begrijpen was dat er een dubbele boeking was van onze kamer en dat we naar een andere hotel overgeplaatst zouden worden. Dus we stapten in een busje om naar het andere hotel gebracht te worden.

Ik kreeg ondertussen al allemaal Red Mijn Vakantie beelden in mijn hoofd en stond al op het punt om Alberto Stegeman te bellen toen we bij het andere hotel aankwamen. Het andere hotel bleek een vijfsterrenhotel te zijn en had echt een mega luxe uitstraling toen we binnen kwamen lopen.

Wij dus naar de balie lopen, ik nog steeds een beetje achterdochtig. Kregen we een heel verhaal in het half Grieks half Engels over wat het betekende om hier te verblijven en dergelijke. Op dat moment was het zo veel informatie dat we allebei niet echt meekregen wat nou werd gezegd, het enige wat een beetje bleef hangen is dat de baliemedewerkster een aantal keer benoemde dat we "ultra all-inclusive" (UAI) waren in het vijfsterrenhotel maar we wisten niet wat dit in hield.

Na vervolgens de tassen uitgepakt te hebben gingen we het hotel eens bekijken, kijken wat er allemaal was en wat we konden doen. Bleek dat UAI het meest luxe was wat je kon krijgen, zo ongeveer alles zat er bij in: cocktails waren gratis, we konden bij vijf verschillende restaurants gratis eten (souvlaki, pizza, vis en twee gewone restaurants) en we hadden privé bedjes bij het strand wat vlakbij was.

Vooral de gratis cocktails hebben we rijkelijk gebruik van gemaakt. Op de kaart was het als volgt ingedeeld:

Cocktails naam - prijs - UAI

Oftewel bij elke cocktail stond de prijs, maar dat het gratis was wanneer je UAI was. Vervolgens gingen we voor de grap aan de eind van de vakantie eens rekenen en het blijkt dat we zo'n beetje de helft van de vakantie al terug hebben verdiend met alleen al de cocktails die gratis waren. :)

N.B. ook niet onbelangrijk om te vermelden. Vanuit de kamer waar we in verbleven hadden we uitzicht op de zee, met Turkije op de achtergrond. Het was echt allemaal erg mooi. :)

Geslaagde vakantietje. O+ O+
  maandag 3 juni 2019 @ 11:18:31 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187234864
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
Geniet er van!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 juni 2019 @ 11:18:43 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187234866
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:15 schreef Restyler het volgende:

[..]

Leuk dat je het vraagt.

Het was meer een uitrust vakantietje, kwamen donderdag ochtend aan en gingen zondag middag weer weg. Maar toch is er nog wel wat gebeurd.

Allereerst is het van belang om te vermelden dat we een vier sterren all-inclusive vakantie hadden geboekt. Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we in het half Grieks, half Engels een verhaal van de baliemedewerker, waarvan het enige dat ik er zo uit kon begrijpen was dat er een dubbele boeking was van onze kamer en dat we naar een andere hotel overgeplaatst zouden worden. Dus we stapten in een busje om naar het andere hotel gebracht te worden.

Ik kreeg ondertussen al allemaal Red Mijn Vakantie beelden in mijn hoofd en stond al op het punt om Alberto Stegeman te bellen toen we bij het andere hotel aankwamen. Het andere hotel bleek een vijfsterrenhotel te zijn en had echt een mega luxe uitstraling toen we binnen kwamen lopen.

Wij dus naar de balie lopen, ik nog steeds een beetje achterdochtig. Kregen we een heel verhaal in het half Grieks half Engels over wat het betekende om hier te verblijven en dergelijke. Op dat moment was het zo veel informatie dat we allebei niet echt meekregen wat nou werd gezegd, het enige wat een beetje bleef hangen is dat de baliemedewerkster een aantal keer benoemde dat we "ultra all-inclusive" (UAI) waren in het vijfsterrenhotel maar we wisten niet wat dit in hield.

Na vervolgens de tassen uitgepakt te hebben gingen we het hotel eens bekijken, kijken wat er allemaal was en wat we konden doen. Bleek dat UAI het meest luxe was wat je kon krijgen, zo ongeveer alles zat er bij in: cocktails waren gratis, we konden bij vijf verschillende restaurants gratis eten (souvlaki, pizza, vis en twee gewone restaurants) en we hadden privé bedjes bij het strand wat vlakbij was.

Vooral de gratis cocktails hebben we rijkelijk gebruik van gemaakt. Op de kaart was het als volgt ingedeeld:

Cocktails naam - prijs - UAI

Oftewel bij elke cocktail stond de prijs, maar dat het gratis was wanneer je UAI was. Vervolgens gingen we voor de grap aan de eind van de vakantie eens rekenen en het blijkt dat we zo'n beetje de helft van de vakantie al terug hebben verdiend met alleen al de cocktails die gratis waren. :)

N.B. ook niet onbelangrijk om te vermelden. Vanuit de kamer waar we in verbleven hadden we uitzicht op de zee, met Turkije op de achtergrond. Het was echt allemaal erg mooi. :)

Geslaagde vakantietje. O+ O+
Potverdikke, het is toch allemaal wat!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187234897
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:15 schreef Restyler het volgende:

[..]

Leuk dat je het vraagt.

Het was meer een uitrust vakantietje, kwamen donderdag ochtend aan en gingen zondag middag weer weg. Maar toch is er nog wel wat gebeurd.

Allereerst is het van belang om te vermelden dat we een vier sterren all-inclusive vakantie hadden geboekt. Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we in het half Grieks, half Engels een verhaal van de baliemedewerker, waarvan het enige dat ik er zo uit kon begrijpen was dat er een dubbele boeking was van onze kamer en dat we naar een andere hotel overgeplaatst zouden worden. Dus we stapten in een busje om naar het andere hotel gebracht te worden.

Ik kreeg ondertussen al allemaal Red Mijn Vakantie beelden in mijn hoofd en stond al op het punt om Alberto Stegeman te bellen toen we bij het andere hotel aankwamen. Het andere hotel bleek een vijfsterrenhotel te zijn en had echt een mega luxe uitstraling toen we binnen kwamen lopen.

Wij dus naar de balie lopen, ik nog steeds een beetje achterdochtig. Kregen we een heel verhaal in het half Grieks half Engels over wat het betekende om hier te verblijven en dergelijke. Op dat moment was het zo veel informatie dat we allebei niet echt meekregen wat nou werd gezegd, het enige wat een beetje bleef hangen is dat de baliemedewerkster een aantal keer benoemde dat we "ultra all-inclusive" (UAI) waren in het vijfsterrenhotel maar we wisten niet wat dit in hield.

Na vervolgens de tassen uitgepakt te hebben gingen we het hotel eens bekijken, kijken wat er allemaal was en wat we konden doen. Bleek dat UAI het meest luxe was wat je kon krijgen, zo ongeveer alles zat er bij in: cocktails waren gratis, we konden bij vijf verschillende restaurants gratis eten (souvlaki, pizza, vis en twee gewone restaurants) en we hadden privé bedjes bij het strand wat vlakbij was.

Vooral de gratis cocktails hebben we rijkelijk gebruik van gemaakt. Op de kaart was het als volgt ingedeeld:

Cocktails naam - prijs - UAI

Oftewel bij elke cocktail stond de prijs, maar dat het gratis was wanneer je UAI was. Vervolgens gingen we voor de grap aan de eind van de vakantie eens rekenen en het blijkt dat we zo'n beetje de helft van de vakantie al terug hebben verdiend met alleen al de cocktails die gratis waren. :)

N.B. ook niet onbelangrijk om te vermelden. Vanuit de kamer waar we in verbleven hadden we uitzicht op de zee, met Turkije op de achtergrond. Het was echt allemaal erg mooi. :)

Geslaagde vakantietje. O+ O+
So, wat een avonturen weer. Niet te zuinig.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187234907
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
Spannend :D Heb je hulp?
pi_187234916
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Potverdikke, het is toch allemaal wat!
quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

So, wat een avonturen weer. Niet te zuinig.
Hey, de zure SC is ergens anders ja :o

Zo'n onverwachte upgrade zou jullie ook blij maken. En toen je nog jong was zou je hier minstens zo enthousiast over vertellen :{w
pi_187234924
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
Is alles wel al af?
pi_187234942
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:23 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

Hey, de zure SC is ergens anders ja :o

Zo'n onverwachte upgrade zou jullie ook blij maken. En toen je nog jong was zou je hier minstens zo enthousiast over vertellen :{w
Zijn oude zeikerds he.
pi_187234943
Succes Moonlight! *O*
Gek? kan je dat eten?
  maandag 3 juni 2019 @ 11:26:29 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187234949
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
Spannend! Succes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 3 juni 2019 @ 11:27:27 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187234957
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:23 schreef rival het volgende:

[..]


[..]

Hey, de zure SC is ergens anders ja :o

Zo'n onverwachte upgrade zou jullie ook blij maken. En toen je nog jong was zou je hier minstens zo enthousiast over vertellen :{w
Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.

Dat is mijn analyse iig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 3 juni 2019 @ 11:30:59 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187234987
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.

Dat is mijn analyse iig.
Wil je door voor de koelkast of hou je het bij de picknickmand die je nu al wint?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187235002
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.

Dat is mijn analyse iig.
Dat is wel de reden waarom ik weinig met hem heb ja. Tis een slowchat, geen slowdagboek :s)
Gek? kan je dat eten?
  maandag 3 juni 2019 @ 11:32:12 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187235006
Ben je al helemaal van je jetlag af qs?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187235029
Ik geloof er allemaal geen flikker van.
pi_187235135
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn oude zeikerds he.
Net van die oudjes achter het raam die zeuren dat anderen plezier maken :7
pi_187235146
Kijk, hier kan die jongen tenminste wat mee :+
pi_187235157
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.

Dat is mijn analyse iig.
Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven. :)
pi_187235167
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:32 schreef Debsterr het volgende:
Ben je al helemaal van je jetlag af qs?
Geloof het wel! *O* alleen wel nog vol in vakantiemodus, dus de wekken om 6 uur deed pijn _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_187235169
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:

[..]

Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven. :)
:D
pi_187235190
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:

[..]

Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven. :)
:')
pi_187235198
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:42 schreef rival het volgende:

[..]

Net van die oudjes achter het raam die zeuren dat anderen plezier maken :7
Ja van die zure die geen bezoek meer krijgen omdat ze altijd zoveel klagen :r
pi_187235204
Zon reactie geeft toch al dan het een grote act is _O-
  maandag 3 juni 2019 @ 11:47:37 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187235207
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wil je door voor de koelkast of hou je het bij de picknickmand die je nu al wint?
Ik ben snel tevreden 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')