Pyromaan met van die fakkels/rookbommenquote:
pas op voor foute mannen hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Pyromaan met van die fakkels/rookbommen
Reageer op Insta wel vaak onder dat soort posts en nou word ik dus door allemaal van die hooligans- en fakkelpagina's gevolgd
Geintje hoor dat ik dat zelf ga doen![]()
Tijdens huldiging van Ajax wel bij gestaan als ze ze afstaken, dat ruik je nog wel ff in je kleren
Haha ik zit gewoon braaf op de bank nuquote:
Dat zal idd heel gezellig geweest zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een keer tijdens een wedstrijd ado-ajax moeten werken. Vroeger nog in het oude stadion in den haag. Nou goed doen we ook nooit meer.
MCH is voor Ajax.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ik zit gewoon braaf op de bank nu![]()
Die oplichter zat bij Bunnikside FC Utrecht, mn ex was voor Feyenoord, daar is het gewoon fout gegaan denk ik
Gewoon bij Ajax houden nu haha ❌❌❌
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat zal idd heel gezellig geweest zijn
Kan ik me wel voorstellen hoor. Maar dat is mijn "probleem" dus ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Was gewoon echt bang.
Ssstttttttquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef quickstepster het volgende:
Hestia is stiekem wel een beetje hoologan
De eerste 2 geloven mensen vaak nog wel, maar dan houdt het idd wel opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
[/b]
Ja.... Daar trappen we dus niet meer in hè...
Ja klopt maar als je het vergelijkt met de scooters in thailand is dit wat langzaamquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef quickstepster het volgende:
Het is en blijft een scooter natuurlijk
Yasmingodin, bij welke strandtent moet ik gaan zitten om te genieten van jouw bedieningquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je het vergelijkt met de scooters in thailand is dit wat langzaamMaar goed daar wennen we aan
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Yasmingodin, bij welke strandtent moet ik gaan zitten om te genieten van jouw bediening
Ik zou met m'n vriendin gaan dus als ik heel hard jasmijn zou schreeuwen wordt het al snel ongemakkelijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk ook niet dat ik het je zou vertellen trouwens :p
Op Jasmijn zou ik ook niet reagerenquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou met m'n vriendin gaan dus als ik heel hard jasmijn zou schreeuwen wordt het al snel ongemakkelijk
Zou ik ook niet doen met die belachelijke regelsquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Mja denk toch niet dat ik terug ga naar het strand.
Wat voor werk doe jij?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die belachelijke regels
Voor wat ik uitvoer ben ik zeer tevreden plus salaris vriendin en geen kids is het aardig yoloquote:
Zoeken ze nog mensen? Ik kan echt heel goed uit het raam staren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor wat ik uitvoer ben ik zeer tevreden plus salaris vriendin en geen kids is het aardig yolo
Ik schat jou daarvoor prima in staat, als er vacatures zijn laat ik het wetenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen? Ik kan echt heel goed uit het raam staren.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik schat jou daarvoor prima in staat, als er vacatures zijn laat ik het weten
Dat lukt mij al 37 jaar, geen filmpje voor nodigquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Filmpje hoe te overleven in Nederland
https://www.facebook.com/(...)eos/853575445000411/
Ouwequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lukt mij al 37 jaar, geen filmpje voor nodig
Naar de kassa rennen en gauw weer wegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet zo een cadeaukaart halen bij de Primark. En god wat haat ik die winkel
Ja dat was mijn planquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naar de kassa rennen en gauw weer weg
Dat is nogal vaak ja bij zulke winkels of met uitverkoop e.d. in het algemeen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn planMensen gedragen zich daar altijd als een zwerm sprinkhanen. Lijkt mij zon klote baan omdat de hele dag maar op te moeten ruimen.
Stond natuurlijk gigantische rij maar het personeel achter de kassa was snel dus het duurde gelukkig niet te langquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nogal vaak ja bij zulke winkels of met uitverkoop e.d. in het algemeen.
Ah. Ik ook, altijd zo drukquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet zo een cadeaukaart halen bij de Primark. En god wat haat ik die winkel
Fijn!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stond natuurlijk gigantische rij maar het personeel achter de kassa was snel dus het duurde gelukkig niet te lang
Mogen de heren dat niet horen?quote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef Restyler het volgende:
Nou dames, ik ben ook weer terug van Griekenland met m’n vriendin
Oh, dus negeer je die er wel zijn maar gewoonquote:
En wat heb je allemaal meegemaakt?quote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef Restyler het volgende:
Nou dames, ik ben ook weer terug van Griekenland met m’n vriendin
Ja dikke avonturen. Super spannend allemaal. Niet te zuinig.quote:
Ben je nou vergeten van account te switchen?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dikke avonturen. Super spannend allemaal. Niet te zuinig.
Nee, maar ik vermoed dat dat zijn antwoord is.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nou vergeten van account te switchen?
Leuk dat je het vraagt.quote:
Geniet er van!quote:Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Tijd voor de verhuizing! vandaag officieel over.
Potverdikke, het is toch allemaal wat!quote:Op maandag 3 juni 2019 11:15 schreef Restyler het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Het was meer een uitrust vakantietje, kwamen donderdag ochtend aan en gingen zondag middag weer weg. Maar toch is er nog wel wat gebeurd.
Allereerst is het van belang om te vermelden dat we een vier sterren all-inclusive vakantie hadden geboekt. Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we in het half Grieks, half Engels een verhaal van de baliemedewerker, waarvan het enige dat ik er zo uit kon begrijpen was dat er een dubbele boeking was van onze kamer en dat we naar een andere hotel overgeplaatst zouden worden. Dus we stapten in een busje om naar het andere hotel gebracht te worden.
Ik kreeg ondertussen al allemaal Red Mijn Vakantie beelden in mijn hoofd en stond al op het punt om Alberto Stegeman te bellen toen we bij het andere hotel aankwamen. Het andere hotel bleek een vijfsterrenhotel te zijn en had echt een mega luxe uitstraling toen we binnen kwamen lopen.
Wij dus naar de balie lopen, ik nog steeds een beetje achterdochtig. Kregen we een heel verhaal in het half Grieks half Engels over wat het betekende om hier te verblijven en dergelijke. Op dat moment was het zo veel informatie dat we allebei niet echt meekregen wat nou werd gezegd, het enige wat een beetje bleef hangen is dat de baliemedewerkster een aantal keer benoemde dat we "ultra all-inclusive" (UAI) waren in het vijfsterrenhotel maar we wisten niet wat dit in hield.
Na vervolgens de tassen uitgepakt te hebben gingen we het hotel eens bekijken, kijken wat er allemaal was en wat we konden doen. Bleek dat UAI het meest luxe was wat je kon krijgen, zo ongeveer alles zat er bij in: cocktails waren gratis, we konden bij vijf verschillende restaurants gratis eten (souvlaki, pizza, vis en twee gewone restaurants) en we hadden privé bedjes bij het strand wat vlakbij was.
Vooral de gratis cocktails hebben we rijkelijk gebruik van gemaakt. Op de kaart was het als volgt ingedeeld:
Cocktails naam - prijs - UAI
Oftewel bij elke cocktail stond de prijs, maar dat het gratis was wanneer je UAI was. Vervolgens gingen we voor de grap aan de eind van de vakantie eens rekenen en het blijkt dat we zo'n beetje de helft van de vakantie al terug hebben verdiend met alleen al de cocktails die gratis waren.
N.B. ook niet onbelangrijk om te vermelden. Vanuit de kamer waar we in verbleven hadden we uitzicht op de zee, met Turkije op de achtergrond. Het was echt allemaal erg mooi.
Geslaagde vakantietje.![]()
So, wat een avonturen weer. Niet te zuinig.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:15 schreef Restyler het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Het was meer een uitrust vakantietje, kwamen donderdag ochtend aan en gingen zondag middag weer weg. Maar toch is er nog wel wat gebeurd.
Allereerst is het van belang om te vermelden dat we een vier sterren all-inclusive vakantie hadden geboekt. Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we in het half Grieks, half Engels een verhaal van de baliemedewerker, waarvan het enige dat ik er zo uit kon begrijpen was dat er een dubbele boeking was van onze kamer en dat we naar een andere hotel overgeplaatst zouden worden. Dus we stapten in een busje om naar het andere hotel gebracht te worden.
Ik kreeg ondertussen al allemaal Red Mijn Vakantie beelden in mijn hoofd en stond al op het punt om Alberto Stegeman te bellen toen we bij het andere hotel aankwamen. Het andere hotel bleek een vijfsterrenhotel te zijn en had echt een mega luxe uitstraling toen we binnen kwamen lopen.
Wij dus naar de balie lopen, ik nog steeds een beetje achterdochtig. Kregen we een heel verhaal in het half Grieks half Engels over wat het betekende om hier te verblijven en dergelijke. Op dat moment was het zo veel informatie dat we allebei niet echt meekregen wat nou werd gezegd, het enige wat een beetje bleef hangen is dat de baliemedewerkster een aantal keer benoemde dat we "ultra all-inclusive" (UAI) waren in het vijfsterrenhotel maar we wisten niet wat dit in hield.
Na vervolgens de tassen uitgepakt te hebben gingen we het hotel eens bekijken, kijken wat er allemaal was en wat we konden doen. Bleek dat UAI het meest luxe was wat je kon krijgen, zo ongeveer alles zat er bij in: cocktails waren gratis, we konden bij vijf verschillende restaurants gratis eten (souvlaki, pizza, vis en twee gewone restaurants) en we hadden privé bedjes bij het strand wat vlakbij was.
Vooral de gratis cocktails hebben we rijkelijk gebruik van gemaakt. Op de kaart was het als volgt ingedeeld:
Cocktails naam - prijs - UAI
Oftewel bij elke cocktail stond de prijs, maar dat het gratis was wanneer je UAI was. Vervolgens gingen we voor de grap aan de eind van de vakantie eens rekenen en het blijkt dat we zo'n beetje de helft van de vakantie al terug hebben verdiend met alleen al de cocktails die gratis waren.
N.B. ook niet onbelangrijk om te vermelden. Vanuit de kamer waar we in verbleven hadden we uitzicht op de zee, met Turkije op de achtergrond. Het was echt allemaal erg mooi.
Geslaagde vakantietje.![]()
Spannendquote:Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Potverdikke, het is toch allemaal wat!
Hey, de zure SC is ergens anders jaquote:Op maandag 3 juni 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
So, wat een avonturen weer. Niet te zuinig.
Is alles wel al af?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Zijn oude zeikerds he.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hey, de zure SC is ergens anders ja
Zo'n onverwachte upgrade zou jullie ook blij maken. En toen je nog jong was zou je hier minstens zo enthousiast over vertellen
Spannend! Succes.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hey, de zure SC is ergens anders ja
Zo'n onverwachte upgrade zou jullie ook blij maken. En toen je nog jong was zou je hier minstens zo enthousiast over vertellen
Wil je door voor de koelkast of hou je het bij de picknickmand die je nu al wint?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.
Dat is mijn analyse iig.
Dat is wel de reden waarom ik weinig met hem heb ja. Tis een slowchat, geen slowdagboekquote:Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat t meer is dat Restyler hier nogal lief dagboek is en niet/nauwelijks op anderen reageert.
Dat is mijn analyse iig.
Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn analyse iig.
Geloof het wel!quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven.
quote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb geen tijd om de rest allemaal door te lezen, druk leven.
Ja van die zure die geen bezoek meer krijgen omdat ze altijd zoveel klagenquote:Op maandag 3 juni 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Net van die oudjes achter het raam die zeuren dat anderen plezier maken
Ik ben snel tevredenquote:Op maandag 3 juni 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je door voor de koelkast of hou je het bij de picknickmand die je nu al wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |