Ik herken de schrijver van de Sporza-liveblog in deze zin.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:58 schreef Slobeend het volgende:
Movistar gaat niet akkoord met de samenstelling van de kopgroep. Verschillende kopstukken hebben knechten geposteerd in het vluchtersgroepje, maar de ploeg van de leider ziet zo'n potentiėle coup liever niet gebeuren.
Alsof we naar PCM zitten te kijken.quote:
Ineos zit te slapen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:05 schreef showtimer het volgende:
Amador, Bidard, Cattaneo, Masnada, Bilbao, Villella, Caruso, A.Nibali, Schwarzmann, Owsian, Ventoso, Honoré, Brown, Dombrowski, Juul-Jensen, Nieve, Hindley, Ciccone, Ulissi, Hirt en Bouwman.
48"
Verrassend dat ze Caruso laten gaan.
Kansen op?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je niet weer terug naar je Yates UI nu de kansen weer gekeerd zijn?
Noem je Showtimer nu een opportunist?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je niet weer terug naar je Yates UI nu de kansen weer gekeerd zijn?
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem je Showtimer nu een opportunist?
Niet dat ik weet, misschien heeft het te maken met Dillier zijn onvermogen om lang blessurevrij te blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is ook zo wisselvallig als de pest. Of is hij gevallen?
De boni's beginnen ook op te raken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Niemand boeit dit toch als dit 8 minuten weg blijft?
Oftewel; vlucht gaat het halen.
Ben er bang voor ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Niemand boeit dit toch als dit 8 minuten weg blijft?
Oftewel; vlucht gaat het halen.
Movistar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt heel rap loopt de voorsprong ook weer niet op. Er moet toch iemand in het peloton nog wel een beetje tempo maken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |