Maar jij krijgt dan wel korting, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een beamerbehuizing getekend voor een beamer die ik wel zou willen. Probleem is alleen dat die 3500 euro kost en niet te tillen is.
hi MrsLquote:
Was dat maar waar.quote:
Is het soms kappertijd? Deisyy was ook al geweest. Alle rode stekeltjes en paarse lok weer present?quote:
Dat zal best! Fijn te horen/lezen, die zorg minder voor jequote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:26 schreef chufi het volgende:
Zo das ook weer een last minder... definitief goedaardige uitslag van het ZKH
Nou heb mijn haar gewoon blondquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het soms kappertijd? Deisyy was ook al geweest. Alle rode stekeltjes en paarse lok weer present?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou heb mijn haar gewoon blondGeen gekke kleurtjes voor mij
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]ook geen stekeltjes? Niet pittig kort?
![]()
Gemiste kansquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]ook geen stekeltjes? Niet pittig kort?
![]()
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiastquote:
Ik heb je foto gezien, staat leuk.quote:
Lijkt me in de caregorie vallen: Kost niks, maar dan heb je ook niet veel ...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiast
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, staat leuk.
jahquote:
ow lamaar danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiast
Ik vond het een leuke foto.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het wel
Nou, als SBE zegt dat het goed staat, dan zal het wel. Die heeft er verstand van!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het wel
Thanks!quote:
Maak wel andere keer even nieuwe foto, ben niet zo van de foto's maar goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als SBE zegt dat het goed staat, dan zal het wel. Die heeft er verstand van!
Ik vertrouw dat 'alleen vandaag 50% korting' eigenlijk ook al niet, dat staat er vast al een maandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me in de caregorie vallen: Kost niks, maar dan heb je ook niet veel ...
De ouwe charmeur.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als SBE zegt dat het goed staat, dan zal het wel. Die heeft er verstand van!
Ik zou ook weer eens moeten voor de zomer echt begint, wordt lang nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stukje er af en laagjes er weer in
Mijn zusje had vroeger lang blond haar en daar ook laagjes in. Dat was mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga elke 3 maand meestal..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten voor de zomer echt begint, wordt lang nu.
quote:
Laagjesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ik moet dat wel, heb fijn haar anders hangt het zo is niet mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had vroeger lang blond haar en daar ook laagjes in. Dat was mooi.
Vind ik welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laagjesoh wacht. Bij mij is dat 2 mm en dan niets en dan weer 2 mm, dan heb ik ook laagjes. Telt dat ook.
40+ cm.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga elke 3 maand meestal..
Hoelang is jouw haar?
Dat heb ik, als ik alles optel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ cm.
Laat het normaliter eens per half jaar weer terug op schouderlengte knippen.
Okquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ cm.
Laat het normaliter eens per half jaar weer terug op schouderlengte knippen.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:
Neu echt niet, die stoppen ook alles in hun eigen zakquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Zelfs je mening?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Alleen jij.quote:
Sloan!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, @:Tonja, ok kom niet tekenen, solly......
Ben benieuwd wat ze zeggen: ik heb een mening gevonden. uhmmquote:
Probeer het eens uitquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zeggen: ik heb een mening gevonden. uhmm
Ik zit ongeduldig te wachten totdat je er een topic over opent.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zeggen: ik heb een mening gevonden. uhmm
Grote kans idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zet mijn mening wel bij de zoekgeraakte spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |