Maar jij krijgt dan wel korting, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een beamerbehuizing getekend voor een beamer die ik wel zou willen. Probleem is alleen dat die 3500 euro kost en niet te tillen is.
hi MrsLquote:
Was dat maar waar.quote:
Is het soms kappertijd? Deisyy was ook al geweest. Alle rode stekeltjes en paarse lok weer present?quote:
Dat zal best! Fijn te horen/lezen, die zorg minder voor jequote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:26 schreef chufi het volgende:
Zo das ook weer een last minder... definitief goedaardige uitslag van het ZKH
Nou heb mijn haar gewoon blondquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het soms kappertijd? Deisyy was ook al geweest. Alle rode stekeltjes en paarse lok weer present?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou heb mijn haar gewoon blondGeen gekke kleurtjes voor mij
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]ook geen stekeltjes? Niet pittig kort?
![]()
Gemiste kansquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]ook geen stekeltjes? Niet pittig kort?
![]()
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiastquote:
Ik heb je foto gezien, staat leuk.quote:
Lijkt me in de caregorie vallen: Kost niks, maar dan heb je ook niet veel ...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiast
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het welquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, staat leuk.
jahquote:
ow lamaar danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee geinig ding maar de reviews op bol zijn niet echt enthousiast
Ik vond het een leuke foto.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het wel
Nou, als SBE zegt dat het goed staat, dan zal het wel. Die heeft er verstand van!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was een oude foto, maar zo ongeveer is het wel
Thanks!quote:
Maak wel andere keer even nieuwe foto, ben niet zo van de foto's maar goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als SBE zegt dat het goed staat, dan zal het wel. Die heeft er verstand van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |