OHhhh dit ga ik voorstellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
4,8 sterren op Uber M, de massage-app van Nederland
Lijkt me wel. Weet je hoe kut 't is om zo snel en veel te moeten typen op mobielquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je reviews?
[..]
Dat ook. Vind het knap van haar hoe ze vrij snel toch veel details met ons kan delen.
Volgens mij doet ze het vanaf een iPad of iets, althans vroeger.
Alleen je schouders? 😏quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag en als je er dan toch bent, mijn schouders kunnen een massage gebruiken
Nee, wij zijn eerst naar de ijsberen gegaan. We hebben de onlogische route gevolgd, maar uiteindelijk wel alles gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Artis en ging meteen naar de zeeleeuwen, jij ook?
Pijnlijke duimen zeker als rechtszaak lang duurtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Weet je hoe kut 't is om zo snel en veel te moeten typen op mobiel
Beetje rustig aan hequote:
Artis heeft geen ijsberen volgens mij, maar beter ook, want dan zouden ze veel te weinig ruimte hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wij zijn eerst naar de ijsberen gegaan. We hebben de onlogische route gevolgd, maar uiteindelijk wel alles gezien
Artis kan ik mij niet goed meer herinneren.. in Blijdorp hebben ze opzich best ruimte maar het had meer gekund. Dat vind ik zo mooi aan de Beeksebergen, daar hebben dieren echt veel ruimte. Behalve de pinguïns dan, van wat ik mij ervan kan herinnerenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Artis heeft geen ijsberen volgens mij, maar beter ook, want dan zouden ze veel te weinig ruimte hebben
Oké oké. Ik begin wel bij je schouders.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijnlijke duimen zeker als rechtszaak lang duurt
[..]
Beetje rustig aan he
Beeksebergen is echt een topshow ja,quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Artis kan ik mij niet goed meer herinneren.. in Blijdorp hebben ze opzich best ruimte maar het had meer gekund. Dat vind ik zo mooi aan de Beeksebergen, daar hebben dieren echt veel ruimte. Behalve de pinguïns dan, van wat ik mij ervan kan herinneren
Hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beeksebergen is echt een topshow ja,
Overigens rondde de verzorgster de voedingstijd van de zeeleeuwen af met 'en veel plezier in Blijdorp. Eh, Artis'.Eén van de zeeleeuwen komt uit Blijdorp.
regent het daar niet dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:21 schreef Amarantha het volgende:
Zo dadelijk maar weer onkruid krabben, nu achter het huis.
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja echt......geen promotiepraatje, het is echt leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |