Deed het zoveel pijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net huilend een zak chips geopend
Dat is geen goede vervanging inderdaad. Welke smaak?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net huilend een zak chips geopend
Vooral emotioneel deed het pijnquote:
Paprika.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is geen goede vervanging inderdaad. Welke smaak?
Nu IRL nogquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral emotioneel deed het pijn
[..]
Paprika.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kip het meest veelzijdige stukje vlees KIP!![]()
Yessquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kip het meest veelzijdige stukje vlees KIP!![]()
PCquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op welk platform speel je de sims?
Hoe is het met je Borrelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeey gurl
u wot m8
Echt hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker kansloos tijdverdrijf
heeeeeeerlijk
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga voor de verandering eens Kassa kijken.. Maar zie ik nu dit staan bij de omschrijving @:I.
O.a. Aandacht voor tonijn, waarbij met de kleur wordt gesjoemeld, malafide webshops en de veiligheidsrisico's van smart locks. Ook wordt de uitslag van de hummustest gepresenteerd.
Zat net te zoeken, kwam ook Keuringsdienst van waarde over hummus tegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga voor de verandering eens Kassa kijken.. Maar zie ik nu dit staan bij de omschrijving @:I.
O.a. Aandacht voor tonijn, waarbij met de kleur wordt gesjoemeld, malafide webshops en de veiligheidsrisico's van smart locks. Ook wordt de uitslag van de hummustest gepresenteerd.
met met mij gaat het goed, ja vrijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe is het met je Borrel
Morgen lekker vrij?
Heerlijk, was het weer maar iets beterquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met met mij gaat het goed, ja vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met jou dan?
volgende week mooi weerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heerlijk, was het weer maar iets beter
Ja top, ook 2 daagjes vrij, daarna wordt het wel weer druk met uni en werken tijdens hemelvaart, pinksteren enzo
juichen en acclimatiserenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Oh de verwachtingen zijn toch droger en warmer dan verwacht
Hey,quote:Op dinsdag 28 mei 2019 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heerlijk, was het weer maar iets beter
Ja top, ook 2 daagjes vrij, daarna wordt het wel weer druk met uni en werken tijdens hemelvaart, pinksteren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |