Het is net alsof je in Zuid-Frankrijk op een Nederlandse camping staatquote:Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz![]()
Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel![]()
Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen
Wow Tele, wat moedig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het wat oplevert, je helpt en je je stabieler/beter gaat voelen!
So far, so good. Ik doe rustig aan, dan gaat t wel. Ik heb vandaag wel twee zeeleeuwaanvallen gehad. Dat is een soort heel luide hik die 15-30 minuten aanhoudt en waarbij ik klink alsof ik een mishandelde zeeleeuw ben.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.
Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Misschien heeft Piep gewoon een meesterlijk darmstelsel. Ze is dan ook wel de beste kat ever.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?
Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.
Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Dat bouwt waarschijnlijk nog wel op ja. Of ik kom er een keer makkelijk doorheen, dat is altijd een optie.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?
Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:12 schreef minilot het volgende:
Met schuin oog bijgelezen, en LOL @ 450 euro. Mallerds! Midweek 6-persoons premium cottage met ontbijtbezorging zat - met dank aan de Hieperdepiepse Bungalowracewekenkorting - rond de, jawel, negenhonderd euro.
Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagenquote:Op maandag 27 mei 2019 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?
En je moeder heeft iedereen om zich heen die ze het liefst om zich heen wil hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagen
Da's wel de meest milieuvriendelijke vorm van het houden van dierenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat vraag je aan de grote voorvechter van de bio-industrie alhier??
Niet in huis? In principe heeft dat niks met liefde te maken, sommige dieren zul je er geen plezier mee doen, maar goed, de katten konden naar binnen bij ons. Ik wil geen hond binnen, maar goed, ik heb ook geen hond. En geen dieren in bed, ach, daar ben ik niet uniek in volgens mijquote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.
Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:11 schreef golfer het volgende:
Wekker staat op 3:30. Maar ik denk dat we niet erg veel daarvoor zullen slapen.
Voor nu even liggen en straks naar Schiphol.
Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hier het dakraam opengezet en “ de uil zit in de olmen...” oehoe oehoe oehoe.
Tja, ik moest het even kwijtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zitten![]()
Thanks!
en achter gindse heuvels antwoordt de koekoek zacht..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Helemaal dit, mooi verwoord.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:
TeleWat hou je het al lang vol. Zo'n tijd gewacht op diagnostiek en het weten te redden met overbruggende gesprekken. Fijn dat er nu echt hulp wordt ingeschakeld. Ik hoop dat de opname je rust en herstel brengt.
Paar keer bij verschillende mensen in dergelijke opname op visite geweest en de stapels Rust & Regelmaat zijn me inderdaad vooral bijgeblevenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]Bedankt voor je bedachtzaamheid.
Ik snap dat je schrikt. Ik vind het ook behoorlijk heftig. En het klinkt nog heftiger voor mensen die niet goed weten wat opname inhoudt. -- ik word niet onder de pillen gestopt of in een dwangbuis of zo. Ik krijg een dagstructuur, mensen om me heen, en veel therapie. Veel praten.
Een caviaheuvel!quote:Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz![]()
Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel![]()
Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
Wat tof!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof!Mooi geluid!
Hier buiten gaat intussen ook wel het één en ander van 'twiet'. Maar vooral gaan de verwarmingsbuizen geregeld van 'BENGGG'. #CenterParcsgenot
Hm hier aten ze eerst rc/hills 1 op 1 gemixt.. maar nucleaire oorlogsvoering die lucht altijd.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb
Goeiemorgen!quote:
Die brokken zijn grotendeels graan, bietjes en zout... niet helemaal iets dan lijkt op het natuurlijk dieet. Maar er worden meer katten oud mee.quote:En tja, brokken van de Aldi, geen idee. Nooit ongezonde katten gehad. Is nat voer wel goed dan? Dat was bij ons eigenlijk hoofdbestanddeel
Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Net gezellig gedouched met de inwonende zilvervisjes. Verder slaapt iedereen zo te horen nog.
Die ligt inderdaad nog te snurkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:00 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:53 schreef minilot het volgende:
Ik klikte op de linkjes naar de vakantie-accommodaties van @:sunnythesun en nou wil ik helemáál niet meer hier zijn.![]()
Ik heb het een keer doorgerekend, toen bleek dat hoe goedkoper de brokken, hoe meer ze ervan nodig hadden. Per portie waren goedkope brokken helemaal niet zo goedkoop.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende: [..] Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten. Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
![]()
Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Man giet het hier, komt echt al meer dan een uur met bakken naar beneden.
De bui trekt hier net weg iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie.
Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:20 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje ik moet afwachten wat de tandarts ervan vindt en dan wat (en wanneer) ie kan/gaat doen.
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zowaar tot 8 uur geslapen
Jullie zijn lief allemaal
Nee, godzijdank niet. Soms zeurt het en ik weet waar het zit. Het is mijn halfjaarlijkse controle en daar kon ik op wachten.quote:dinsdag 28 mei 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.
Er waren geloof ik ook heel veel vluchten geschrapt, dus kan me voorstellen dat dat verlichting geeft bij securityquote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:32 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol aan het wachten tot we over een half uur aan boord kunnen gaan. Nog nooit zulke lange rijen bij het bagage inchecken gehad. Duurde ruim een half uur. Daarna wel vlot door de security.
Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaatquote:
Onze auto staat bij het bus-verhuur-bedrijf want F. moest bus huren voor werk. vooroordeel bevestigd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaat
Rijden er dan wel de geplande bussen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:55 schreef fietsie het volgende:
Hier hele dag droog en stralend weer... ook in de buienradar prognose voor later vandaag.
Maar hier geen treinen omdat het hele spoor op dit moment vervangen wordt tussen Heerenveen en Leeuwarden, dus was sowieso al een OV probleem
1 zo'n rond bolletje, dieprood, wat precies over Enschede.....quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede...
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede...
Ze zullen vast gepland zijn, ik zie er bar weinig rijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rijden er dan wel de geplande bussen?Die chauffeurs werken niet bij de ov bedrijven
Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet om 11 uur bij de tandarts zijn. Is 3 km fietsen.
Daarna wilde ik eigenlijk direct door sporten, maar is 6 km fietsen en ik kom zo goed als langs mijn huis dan. Eigenijk wilde ik ook nog even naar de markt.
Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat.
quote:
In mijn geval ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Ik ga lopen. Dan maar niet sporten om 12 uur.
Fietsen met plu is sowieso vragen om doodgaan in mijn geval.
Geen bu...?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht 'oh en dan loop ik daarna naar de binnenstad voor de markt en dan ga ik met de terug met de bu... oh ja'
"Bussen in Twente (Twents)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen bu...?
Ik heb vandaag vrij dus niet gekeken naar de omvang van de staking.
Buh.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Bussen in Twente (Twents)
Gaan wel rijden, de vraag is alleen: hoe vaak? Twents, onderdeel van Keolis, gaat proberen bussen in te zetten in deze regio. Wel wordt verwacht dat de actiebereiheid over buschauffeurs groter is dan bij het treinpersoneel. Exacte informatie op lijnniveau is daardoor lastig te geven voor Twents. Geadviseerd wordt uit te kijken naar alternatief vervoer en anders de speciale website van Keolis in de gaten te houden. "
Lekker duideijk.
quote:
Is dit een voorbode van een nickchange naar Isabram?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me ineens zomaar een droom. Ik heb een tante die drie zonen heeft. Ik droomde dat ze alle drie een geslachtsveranderende operatie hebben laten doen en nu door het leven gingen als vrouw en de hele familie stond er heel positief achter
Ik geloof niet dat ik ook maar iets mannelijks in me hebquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:22 schreef fietsie het volgende:
Is dit een voorbode van een nickchange naar Isabram?
Ja, matig was nog een understatement zelfsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tele, ik ben een beetje bedroefd dat het blijkbaar zo matig met je ging dat zo'n opname als noodzakelijk wordt gezien. Ik wil je zo graag knuffelen en zeggen dat alles in de toekomst heus goed gaat komen. Er zijn veel mensen die om je geven en je willen helpen. Allemaal 'bergschoenen' om die berg te helpen beklimmen, maar dat klimmen moet je nog altijd zelf doen. Veel sterkte daarmee en ik hoop dat je daar goed geholpen kan worden en je er volledig tot rust kan komen.
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:31 schreef borisz het volgende:
Vakantie begonnen met 42 baantjes zwemmen..
Niet berekend op 'veel mensen werken thuis' dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:59 schreef Myraela het volgende:
Door de staking werken er zoveel mensen bij ons vanuit huis, dat het ict-systeem om vanuit huis in te loggen eruit ligt.
Mooi he, zo'n knus parkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:41 schreef minilot het volgende:
Hallo vrienden. Hevige regenbuien hier vanmorgen. Ik ben aan het poepen in de Market Dome, want één weecee in een huisje met vijf volwassenen. Net in de Center Parcs een klein pakje vergeten filterzakjes gekocht in de voor de prijs van een fles wodka.
Je weet dat je 10 minuten rijden verderop gewoon een dorp hebt waar je dingen kan kopen he?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:41 schreef minilot het volgende:
Hallo vrienden. Hevige regenbuien hier vanmorgen. Ik ben aan het poepen in de Market Dome, want één weecee in een huisje met vijf volwassenen. Net in de Center Parcs een klein pakje vergeten filterzakjes gekocht in de voor de prijs van een fles wodka.
Uiteraard, maar we hadden echt echt echt alleen dat nodig en ik moest toch hierheen om te poepen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je 10 minuten rijden verderop gewoon een dorp hebt waar je dingen kan kopen he?
Daarvoor had je geen muntje nodig, of een pasje om het toiletdeurtje open te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar we hadden echt echt echt alleen dat nodig en ik moest toch hierheen om te poepen.
Tot wanneer gaat dit feest duren?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:43 schreef minilot het volgende:
Oh en het piepkleine kinderboerderijtje hier is deze week dicht, want verse babygeit. We wijken één dezer dagen uit naar de Ouddorpse Mekkerstee, want er zijn wel geiten aan het broedsel beloofd
Lagen er frietjes op de weeceevloer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:41 schreef minilot het volgende:
Vrijdagmiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag
Günther overweegt intussen drastisch om morgen SunTavwaarts te zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat ff weten wanneer we hem kunnen verwachten
![]()
Mooi van je tandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef Lonaa het volgende:
Ja, droog nu. Tuurlijk.
Zeiknatte broekspijpen en zelfs mijn sokken zijn vochtig geworden in mn docs![]()
Maar! Geen gaatjes, geen narigheid, die voortandissue was alleen maar wat tandsteen en een redelijk blootliggende tandhals.
Win.
Ja, dat viel weer meequote:
Dank!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
"Geruit Flipoverblok, deze bestaat uit 5 blokken van 20 vellen A1 papier. A1 is het formaat papier (100×65 cm) dat gebruikt wordt bij alle Flipovers"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:28 schreef minilot het volgende:
Samenvattend:Herkenbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel. Wat voor muziekquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:26 schreef Candaasje het volgende:
Mijn buurvrouw heeft echt een heel slechte muzieksmaak. En ook geen fantastische zangkwaliteiten
Oh wat irritant ja. Ik zou dat ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Heh.
Ik heb 4 weken geleden een airbnb geboekt right, in Berlijn. Berichtje gestuurd 'hey hoi leuk ditdat', geen reactie. Ok, stond ook geen vraag in verder.
Vorige week berichtje gestuurd omdat er bij het adres geen huisnummer staat. Nu na een week nog steeds geen reactie.![]()
Ik vind het maar ingewikkeld en overweeg te annuleren.
Ja, precies. Hoeveel werk is het nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh wat irritant ja. Ik zou dat ook niet vertrouwen.
Waren er reviews?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Heh.
Ik heb 4 weken geleden een airbnb geboekt right, in Berlijn. Berichtje gestuurd 'hey hoi leuk ditdat', geen reactie. Ok, stond ook geen vraag in verder.
Vorige week berichtje gestuurd omdat er bij het adres geen huisnummer staat. Nu na een week nog steeds geen reactie.![]()
Ik vind het maar ingewikkeld en overweeg te annuleren.
Ja, 24 (even gekeken), positief en grotendeels recent. Vind het gewoon gek.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren er reviews?
En ja, annuleren(er kan altijd een goede reden zijn natuurlijk dat er niet wordt geantwoord, maar ik zou er niet met een gerust hart heen gaan - daarbij, waar heen als je geen huisnummer hebt)
Volgens mij is het iets met heel slechte bubbling (EDIT: hm, nee niet helemaal geloof ik... nouja...). Met allerlei gare mixjes muziek erdoorheen. In elk geval vermoed ik dat een man met wat schaars geklede dames om zich heen, zelf gekleed in een joggingbroek en natuurlijk een kekke zonnebril, veel bling en een ontbloot met anabolen opgepompt bovenlijf, de zanger zal zijn. Of nouja zanger...het klinkt alsof de autotune overuren heeft gemaaktquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Water! 'Mijn' platanen hebben water nodigHet lijkt hier wel herfst; ook allemaal blad op de grond.
Dat is inderdaad vreemd. En ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, 24 (even gekeken), positief en grotendeels recent. Vind het gewoon gek.
Niks mis met foute muziek, liefst van Sean Paulquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets met heel slechte bubbling (EDIT: hm, nee niet helemaal geloof ik... nouja...). Met allerlei gare mixjes muziek erdoorheen. In elk geval vermoed ik dat een man met wat schaars geklede dames om zich heen, zelf gekleed in een joggingbroek en natuurlijk een kekke zonnebril, veel bling en een ontbloot met anabolen opgepompt bovenlijf, de zanger zal zijn. Of nouja zanger...het klinkt alsof de autotune overuren heeft gemaakt. Dat idee. Vast leuk voor op feestjes, maar ik vraag me toch af of ze d'r vriend(en) op dit moment een lapdance aan het geven is
Gespannen heupjes Cat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net gesport.
Zullen we een extra apparaat doenzei hij!
‘Keezei ik.
En toen zat ik opeens bij de gynaecoloogBenenspreid apparaat werd ingesteld: oh, dat kan nog wel iets breder
zei hij.
*klik*deed ik....
Wel mis met foute muziek die je kamer doordreunt, het is niet alleen de bas die ik hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met foute muziek, liefst van Sean Paulen lapdances
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net gesport.
Zullen we een extra apparaat doenzei hij.
‘Keezei ik.
En toen zat ik opeens bij de gynaecoloogBenenspreid apparaat werd ingesteld: oh, dat kan nog wel iets breder
zei hij.
*klik*deed ik....
Bedoel je die ene proefles die ik ooit heb gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gespannen heupjes Cat?
Jij had toch ook weleens yoga gedaan? Lollig altijd om te zien hoe de een de benen floppaaaaaa open doet en de ander een houten klazina blijkt te zijn
Madenpolonaise op de bubblebeatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wel mis met foute muziek die je kamer doordreunt, het is niet alleen de bas die ik hoor![]()
Maar dit is een beetje een tokkiebuurvrouw. Het laatste jaar gedroeg ze zich in elk geval 's nachts niet meer als een nachtclubuitbater (doordeweeks), maar dit is wel het type dat dr lekkende vuilniszakken al een week op onze gang laat staan, dr vriendjes voor onze deur laat blowen en euh, nouja...het is gewoon mijn type niet![]()
Maar goed, ik laat dr maar even. Over een half uur mag ze de volumeknop wel even terugdraaien vind ik. Dan heb ik wel weer genoeg gehoorschade opgelopen
Hehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedoel je die ene proefles die ik ooit heb gedaan
Bij die onderste zou ik geloof ik helemaal in stukjes brekenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:26 schreef Clubsoda het volgende:
Deze is daarvoor mij lievelings:
[ afbeelding ]
Of happy baby pose![]()
[ afbeelding ]
Beide ga ik uitproberen als ik thuis komquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:26 schreef Clubsoda het volgende:
Deze is daarvoor mij lievelings:
[ afbeelding ]
Of happy baby pose![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
Zal wel painten als ik zin hebquote:
Maak maar zinquote:
Rond metrostation Mustek is topwijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee in welke wijk we moeten verblijven in Praag.
Wil ook zwemmenquote:
Ik zat destijds in Praag 3. (Hotel Theatrino). Vijf minuten met de tram en je zit midden in het centrum.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee in welke wijk we moeten verblijven in Praag.
Die wijk overwoog ik ook ja. Samen met wat Molo zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zat destijds in Praag 3. (Hotel Theatrino). Vijf minuten met de tram en je zit midden in het centrum.
Er zijn restaurantjes en kroegjes, maar er is verder weinig te beleven. Het is vooral een woonwijk. Ik heb er wel eens gegeten, maar mijn avonden bracht ik over het algemeen toch door 'aan de andere kant van het station'.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die wijk overwoog ik ook ja. Samen met wat Molo zei.
Hoe is Praag 3 zelf?
I see what you did there 😏quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn restaurantjes en kroegjes, maar er is verder weinig te beleven. Het is vooral een woonwijk. Ik heb er wel eens gegeten, maar mijn avonden bracht ik over het algemeen toch door 'aan de andere kant van het station'.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik mailde een van m'n stagebegeleiders vanochtend met dat ik de komende paar weken waarschijnlijk geen afspraak met hem kon maken omdat ik opgenomen word. Dat is een mededeling die ik nu telkens aan het doen ben, en ik ben telkens een beetje bang voor de reacties.
Hij reageerde: "oh, maak je geen zorgen, daar komen al m'n studenten terecht. Als ik wat voor je kan doen laat je het maar weten, al is het maar dat ik een wandelingetje met je kom maken in plaats van aan het artikel werken."
Wat een fijne reactie is dat zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik mailde een van m'n stagebegeleiders vanochtend met dat ik de komende paar weken waarschijnlijk geen afspraak met hem kon maken omdat ik opgenomen word. Dat is een mededeling die ik nu telkens aan het doen ben, en ik ben telkens een beetje bang voor de reacties.
Hij reageerde: "oh, maak je geen zorgen, daar komen al m'n studenten terecht. Als ik wat voor je kan doen laat je het maar weten, al is het maar dat ik een wandelingetje met je kom maken in plaats van aan het artikel werken."
Wat een topper.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
En, helpt dat een beetje bij je zorgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
M'n vies pessimistische brein maakt er meteen van "nou stellen we het werken aan het artikel uit, en dan komt er vast nooit meer wat van, en dan komt het niet meer goed, en het is allemaal mijn schuld, en..." Maar zolang ik dat negeer hoef ik me geen zorgen te maken iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En, helpt dat een beetje bij je zorgen?
Klinkt mij als een toffe begeleider
Het is maar een artikel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n vies pessimistische brein maakt er meteen van "nou stellen we het werken aan het artikel uit, en dan komt er vast nooit meer wat van, en dan komt het niet meer goed, en het is allemaal mijn schuld, en..." Maar zolang ik dat negeer hoef ik me geen zorgen te maken idd
Hij is een beetje vreemd soms, maar wel een goeie ja.
Ik heb ook een hele hoop van hem geleerd
Ik weet het.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is maar een artikel.
Het is maar een studie.
Jouw welzijn is nu belangrijker
En zo te lezen snapte hij dat best.
Awwquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er ligt hier weer een tapijt aan katten op mijn bank
Meer dan je nu denkt, vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar mijn hele identiteit heeft jarenlang gehangen op dat ik zo'n enorme studiebol was. "Ik ben dan wel niks waard, maar op z'n minst studeer ik hard en dat compenseert weer" ofzo![]()
Nu ik ook niet meer productief studeer, wat blijft er dan van me over?
In spoiler omdat lichtelijk gynaecologischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hier is alles groen. En groeit als onkruid. De roos moet vrijdag voor de tweede keer dit voorjaar gesnoeid worden. Gras wil ik even niet naar kijken. En als er geen hagel komt dit jaar dan heb ik weer de nodige kilo's fruit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Water! 'Mijn' platanen hebben water nodigHet lijkt hier wel herfst; ook allemaal blad op de grond.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Gosh, als Ik een sterke pot thee zet en daar een overrijpe aan stukjes gesneden nectarine in doe, deze laat afkoelen dan smaakt het exact zo als iced tea eigenlijk zou moeten smaken, volwassen, verfrissend, rins en niet zo weeīg zoet.
Geen netflix maar gaat het over eten? Zo ja dan ga ik mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik moest van @:fietsie netflixen en flavorful origins kijken...
Nu wil ik naar China.
Ik moest even kijken wat er nou gynaecologisch aan wasquote:
Je eigenste ikje.. en dan zul je zien.. dat is best de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar mijn hele identiteit heeft jarenlang gehangen op dat ik zo'n enorme studiebol was. "Ik ben dan wel niks waard, maar op z'n minst studeer ik hard en dat compenseert weer" ofzo![]()
Nu ik ook niet meer productief studeer, wat blijft er dan van me over?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Geen netflix maar gaat het over eten? Zo ja dan ga ik mee.
Kwestie van perspectief hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wat er nou gynaecologisch aan was![]()
Ik vind al die kattenfoto's van jou zo leuk. Volgens mij had ik dat nog niet gezegd.
Ik lig lekker lepeltje lepeltje met Piep. Het is jammer dat het dit weekend weer zo warm wordt, dan wordt ze erg zelfstandig en dat is helemaal niet gezellig.
Is er iets bekend over de achtergrond van Milka en hoe oud ze is?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief he![]()
En dank je. De onderwerpen zijn leuk, de foto’s zelf weinig bijzonder qua techniek.
Voor jou wellichtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:29 schreef fietsie het volgende:
Waren het de sokken die het een gyn foto maakten @:Cat ?
Ik krijg eigenlijk een ander soort jeuk van wol...quote:
Ze wordt een jaar of vier oud geschat en dat merk je wel. Ervaren en relaxete moeder en de kinders moeten zich met elkaar amuseren. Tienermoeders stoeien hun kinderen op deze leeftijd de halve kamer door.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:30 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er iets bekend over de achtergrond van Milka en hoe oud ze is?
Voor een permanent huisje, zou ze dan naar buiten moeten kunnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze wordt een jaar of vier oud geschat en dat merk je wel. Ervaren en relaxete moeder en de kinders moeten zich met elkaar amuseren. Tienermoeders stoeien hun kinderen op deze leeftijd de halve kamer door.
Op straat gevonden dus meer verhaal is er niet. Maar ze heeft vast ooit een huis gehad.
Ligt eraan hoe groot het huis is. Als je de hoogte in kunt is ze daar vast wel tevreden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Voor een permanent huisje, zou ze dan naar buiten moeten kunnen?
Yups.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G al klaar voor t eerste vakantie diner?
Wow, dat ziet er allemaal goed uit zeg!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Het verslag van onze eerste (reis)dag is te lezen via http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php
Verder nog niks terug gelezen, daarvoor genieten wij te veel.
Dat ziet er echt heerlijk uit zegquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Het verslag van onze eerste (reis)dag is te lezen via http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php
Prachtig prachtig. 😎quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn, we gaan het meemaken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Prachtig prachtig. 😎
Weer zo’n dag van beetje dit en dat, denken aan...komt goed.
Stomme onduidelijk ryan app.Wat willie meenemen dan 😀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn, we gaan het meemaken.
Gaan jullie morgen? Veel plezier! Komt allemaal goed met Ryan!
Meetenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een heerlijke plek B&G!
Misschien over een paar jaartjes... wij sparen nu even t vakantiegeld en de belastingteruggave door alleen een weekje naar een chalet op een camping tussen Haaksbergen en Enschede te gaan....
Moet komende jaren vanalles aan t huis gebeuren dus we doen even sparen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef AnneX het volgende:
Weer zo’n dag van beetje dit en dat, denken aan...komt goed.
Stomme onduidelijk ryan app.Vliegen jullie op Catania of Palermo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn, we gaan het meemaken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Catania en dan zakken naar Syracuse.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef golfer het volgende:
Yups.
Er komen vast antwoorden...quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zal minilot haar subtropische zwembadervaring hebben beleefd? En durfde ze nu wel in het golfslagbad? En hoe vond Gunther het! En is er al een extra wc in de tuin gegraven a la kamperen in de jaren '50? Heeft ze vanavond wčl fatsoenlijk gegeten, ook al was het gemaakt met een pakjezakje? Heeft ze de flamingo's in de Market Dome kunnen opvrolijken? Of ligt ze nu al met J in hun eigen Slaap Dome? Vragen, vragen...
This, and more, in today’s Episode of SOAP!quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zal minilot haar subtropische zwembadervaring hebben beleefd? En durfde ze nu wel in het golfslagbad? En hoe vond Gunther het! En is er al een extra wc in de tuin gegraven a la kamperen in de jaren '50? Heeft ze vanavond wčl fatsoenlijk gegeten, ook al was het gemaakt met een pakjezakje? Heeft ze de flamingo's in de Market Dome kunnen opvrolijken? Of ligt ze nu al met J in hun eigen Slaap Dome? Vragen, vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Voorbereiding lot...quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Leuk reisverslag B&G. Al lekker gezwommen B!
Tweede dag dat ik om vier uur niet meer kan slapenMijn ritme raakt aardig in de war zo. Ach ja.. middagdutjes maar weer.
Irritant is dat hč? Maar joh: ritmeschmitme!quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Tweede dag dat ik om vier uur niet meer kan slapenMijn ritme raakt aardig in de war zo. Ach ja.. middagdutjes maar weer.
Behelpen is het, een verjaardag vieren in een vakantie-accomodatiequote:Op woensdag 29 mei 2019 07:01 schreef minilot het volgende:
Rimpelige rozijntjesvingers gekregen van gisteren vier uur lang door de kalme wildwaterbaan van het kleine maar eerlijk gezegd wel knusse zwembad van Port Zelande kabbelen. Meevaller!
Géén meevaller: er zojuist achter komen dat je twee slingers met tropische flora en fauna elk slechts twee meter lang zijn, wat karig is en ook niet bepaald lekker compatible met de mogelijkheden tot ophangen in een premium cottage. Vloekend balanceren op een stoel om 05:20Gelukkig had ik ook nog van die papieren wafeltjesuitvouwbollen en een opblaas-'60', dat maakte het een fractie minder treurig. Een fractie.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Behelpen is het, een verjaardag vieren in een vakantie-accomodatie(mijn lief is in de zomer jarig, dan sta je weer stiekem iets eetbaars te kopen en te verstoppen om een kaarsje in te prikken en dan moet je weer ergens de vergeten lucifers pikken enzo
) maar: gefeliciteerd met je moeder!
mijn vader is exact een decennium ouder
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:08 schreef minilot het volgende:
J., Günther en de e-reader slapen gelukkig nog zoetjes.
-klik-Ik snap wel dat jij niet meer kunt slapen zoals Günther daar alle ruimte in ligt te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je moeder!
Ik krijg prompt zin om naar het zwembad te gaan. Wie weet doe ik dat ook wel
freedom is just another word for nothing left to lose
Ik kon vooral niet meer slapen omdat ik om vijf uur vanochtend op acrobatische wijze voor slingers moest zien te zorgen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:14 schreef Lot_1 het volgende:
Ik snap wel dat jij niet meer kunt slapen zoals Günther daar alle ruimte in ligt te nemen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:15 schreef minilot het volgende:
En ja, ik moest door enige miscommunicatie met spoed wat regelen en ik heb in mijn bezit maar één echt oud kiekje waar mijn moeder duidelijk op staat, dus nou figureer ik zelf op de zodadelijk op te pikken fototaart.Wat lijk jij bizar op je moeder johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweet Günther zich niet kapot in die slaapkleding trouwens?
Verder veel plezier endezulksOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die van mij slaapt liefste net als deze octopus als ze heel incidenteel bij ons ligt...quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kon vooral niet meer slapen omdat ik om vijf uur vanochtend op acrobatische wijze voor slingers moest zien te zorgen.![]()
Ik ben na maanden eerlijk gezegd intussen wel helemaal gewend aan slapen op het randje van het bed, met een voetje comfortabel in mijn navel geplant
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij slaapt liefste net als deze octopus als ze heel incidenteel bij ons ligt...
[ afbeelding ]
Dus liever gewoon niet zeg maar![]()
Ik vind dat juist snoezig, zo al die armen en benen om je heen geslagenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij slaapt liefste net als deze octopus als ze heel incidenteel bij ons ligt...
[ afbeelding ]
Dus liever gewoon niet zeg maar![]()
Blijft een aparte gewaarwording jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]herkenbaar wel. Mijnes krijgt, zodra het licht uit gaat, twee keer zoveel ledematen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dank! En we hoeven er niet eens voor naar CP
Ik krijg echt geen lucht dan, die kleine probeert echt alle lucht en leven uit me te knijpen met haar greepquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dat juist snoezig, zo al die armen en benen om je heen geslagenFacehuggers for the win!
En pyjamas aan in bedSokken heeft -ie dan weer niet onder de dekens. Brrr. Onbegrijpelijk, al die mensen die zonder sokken slapen #kleum4life
Stomme van ingepakt als een eskimo in bed liggen is dat je vooral zonder kleren in je bed ligt om zaken uit te spokem dis door pavlovreactie vind ik het instant sexy als ik hoor dat andere mensen liever bloot slapen![]()
![]()
Een extraquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg echt geen lucht dan, die kleine probeert echt alle lucht en leven uit me te knijpen met haar greep![]()
Klinkt goed en boeiend! Jammer van de potluck.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik zie nu de foto's van B&G: wat een tof huisje!Veel plezier nog!
Goed afijn..ik ga eens wat doen. Iets met vorming van de lichaamsholtes (Buikholte en borstholte bedoel ik dan. Die andere holtes komen morgen, Mini![]()
) eens uitschrijven en uittekenen.
Enerzijds heel tof hoe het zich allemaal vormt, anderzijds niet het meest spannende.
Ik mis vanavond helaas een gezellige 'potluck'/vergadering, maar er wordt taart gebakken en mijn vriend zou een stukje meekrijgen om aan mij te geven
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:11 schreef mjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind het mooi dat je het ziet als een 'begin', viel me van de week ook al op.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ingepakt. Over een uur begin ik.![]()
![]()
Ik slaap soms naakt, soms in ondergoed, soms in volledige pyjama. Bij m'n ouders in de winter altijd in een dikke badstof pyjama, want het is daar amper 10 graden op de slaapkamers en ik raak m'n dekbed altijd kwijt
Mij ook idd. Heel veel sterkte succes en wat je nog meer voor positiefs maar kan wensen aan je Tele!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je het ziet als een 'begin', viel me van de week ook al op.
Oh, dat had ik me zelf nog niet gerealiseerd. Ik zie het inderdaad als een begin; hopelijk van een verbetering, maar in ieder geval onderken ik voor het eerst echt dat ik een hoop te doen heb om beter te worden en dat ik dus veel hulp nodig heb.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je het ziet als een 'begin', viel me van de week ook al op.
Dankjewelquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij ook idd. Heel veel sterkte succes en wat je nog meer voor positiefs maar kan wensen aan je Tele!!
quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt nooit iets zonder zorgvuldig wikken en wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is iets dat al wel een jaartje semi-serieus in mijn gedachten speelt. Fijn dat ze snel een huisje gevonden zal hebben!
Dan laat ik het voor nu ook weer even rusten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Het viel me op omdat er een vorm van kracht vanuit gaat in plaats van, zoals ik het waarschijnijk zou ervaren, als een verloren strijd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik me zelf nog niet gerealiseerd. Ik zie het inderdaad als een begin; hopelijk van een verbetering, maar in ieder geval onderken ik voor het eerst echt dat ik een hoop te doen heb om beter te worden en dat ik dus veel hulp nodig heb.
En die hulp is daar! Dus ik wens je een goede hersteltijd toe en besef dat we voor lichamelijk herstel vaak lang uittrekken en geestelijk herstel maar al te vaak negeren en verwaarlozen. Jij niet, dit keerquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:53 schreef Tele6 het volgende:
Oh, dat had ik me zelf nog niet gerealiseerd. Ik zie het inderdaad als een begin; hopelijk van een verbetering, maar in ieder geval onderken ik voor het eerst echt dat ik een hoop te doen heb om beter te worden en dat ik dus veel hulp nodig heb.
Awwquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
Tele, we denken aan je deze ochtendSuperduperdikke knuffel!
quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stikken in je tietenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zet 'm op Tele![]()
Ik slaap graag met iets aan, anders wappert de boezem alle kanten op en dat is onaangenaam
Heel veel succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |